Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van MV21

MV21

Recentelijk geopend restaurant en daardoor zie je dat de bediening nog op elkaar moet inspelen. Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu, niet alle gangen waren op smaak en hadden aan het einde nog honger. Bij 5 gangen werd één klein bolletje geserveerd waarna het brood op was.
Er valt nog heel wat te verbeteren aan de inrichting (akoestiek) en wijn/spijs combinatie!

Gegeten op 23 augustus 2014

• Uitstekend

• Uitstekend

Goede aanwinst voor Valkenswaard en inmiddels twee keer gegeten en gekozen voor het verrassingsmenu. De heerlijk bereiden gangen zijn mooi opgemaakt en gaan erg goed samen met het aanbod (huis)wijnen.
Vriendelijke bediening en sfeervol ingericht restaurant met ruime tafelsetting. Je kunt zien dat over elk detail is nagedacht. Top!

• Redelijk

• Redelijk

Mooi ingericht restaurant en tappas gedeelte. Wij hebben in het restaurant gegeten, verfijnde gerechten voorafgaand aan verschillende amuses.
De eigenaresse is kil en samen met de bediening worden de borden in gezet zonder een woord evenals bij het uithalen te vragen of het gesmaakt heeft.
Bij meerdere van ons was de portie van hoofdgerecht gelijk aan die van een tussengerecht, waardoor het desert en de zoetigheden bij de koffie er voor moesten zorgen dat je niet met honger van tafel gaat. Dit vertellende aan de serveerster, kon ze het alleen doorgeven aan de keuken zonder verder excuus of het zien van de eigenaaresse. Wel zo beleefd als je een gerenomeerde zaak wil runnen. Jammer want zullen hierdoor niet zo snel weer terug gaan.