Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jeroen30

jeroen30

Hier met een groep van 14 mensen gegeten en het gevoel dat ze hier niet op ingesteld zijn. On-attente bediening die flessen wijn ongeopend op tafel zet en niet checkt of er uberhaupt wijnglazen op tafel staan. Het eten was eenvoudig en vlak van smaak. Jammer, hoor doorgaans goede berichten dus mogelijk hebben wij gewoon pech gehad.

Gegeten op 15 september 2013

jeroen30

Gisteren hier gegeten met de Iens-deal. Het personeel was niet zo in ons als gasten geinteresseerd en we moesten erg lang wachten tussen de gangen door. De porties waren klein en zeker kleiner dan andere borden die doorkwamen, waarschijnlijk niet Iens-klanten. De vis was flauw van smaak. De groentes waren wel erg lekker en knapperig. Ik kom hier niet snel weer terug.

Gegeten op 27 juli 2013

jeroen30

Wij hebben gisteren hier met z'n tweetjes voor het eerst gegeten en gebruik gemaakt van het Iens-menu. Dit hebben we aangevuld met een 4e gang: een gegratineerde halve kreeft. Na de amuse van het huis begon het feest en alles was zeer smakelijk en met aandacht bereid en opgediend. De huiswijn smaakte ook uitstekend en de bediening was zeer attent, deskundig en vriendelijk. Als je dan toch iets moet zeggen wat op een kritische noot lijkt: de gerechten hadden net iets warmer opgediend mogen worden en de gecaramelliseerde knoflooksaus kwam niet uit de verf.
Kortom: wij hebben heerlijk gegeten en gedronken tegen een zeer fatsoenlijke prijs, 4 gangen met wijn, 2 personen onder de 100 euro. Ons zien ze zeker terug!

Gegeten op 21 juni 2013

• Uitstekend

Op advies van Surinaamse collegae hier gisteren eten gehaald want ze hebben ook een afhaal-ruimte die goed gescheiden is van de rest van de zaak. Even gekeken naar het restaurant gedeelte maar dat was niet zo heel bijzonder, wat je wel meer ziet bij toko's en dergelijke.
Het eten was verrukkelijk en wij hebben met z'n tweetjes voor 25 euro heerlijk gegeten. Zeker een adres waar we regelmatig terug zullen komen.

• Goed

• Goed

Vanavond voor het eerst gegeten en mogelijk maken we de fout het te vergelijken met de grote broer De Witte Zwaan. Eten was prima en prijs-kwaliteit ook prima in orde maar we misten net dat extraatje wat het 'af' maakt. Neemt niet weg dat het een prima plek is om te verblijven en absoluut potentie heeft

• Uitstekend

Afgelopen weekend met de groupon-aanbieding gegeten bij First. De ontnvangst was hartelijk en na een borrel aan de bar begon het feest. Ja, het was echt een feest: heerlijk eten, goede wijn voor een redelijke prijs en vriendelijk en kundig personeel. Dit alles in een huiskamer-achte setting maakte het compleet. Zeker aan te raden als je van de betere keuken houdt.

• Uitstekend

Gisteren hier voor het eerst sushi gehaald. Sushi is nooit goedkoop en ik was dan ook 28 euro kwijt voor 2 personen. De sushi was heerlijk, wordt ter plekke vers gemaakt en ruim voldoende voor 2 personen. Kom hier zeker weer!