Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van vdPeijl

vdPeijl

Afgelopen zaterdag toch nog maar eens Jess geprobeerd na een mindere ervaring een paar jaar geleden.
De bediening is top: gastvrij, correct, er wordt goed voor ons gezorgd, heel prettig.
Decor: gezellig en knus maar toch ook modern en fris. Het terras is heerlijk in de avondzon.
Alleen het eten viel (deels) tegen. Bij zowel vooraf het gerecht met tonijn en zeeduivel als bij het hoofdgerecht met kabeljauw in een krokantje valt op dat er weinig smaak aan zit. Heel jammer, want bijvoorbeeld de eendenborst is juist heerlijk. Dessert (witte chocoladeparfait) is ook top. Blijkbaar hebben we net pech met onze menukeuze, maar we twijfelen nu of we hier weer gaan eten.

vdPeijl

De Babbelaer is simpel, maar goed! Een relaxte informele sfeer en gewoon goede gerechten. Een best uitgebreid menu met oor elk wat wils. Een aanrader wat ons betreft!

Gegeten op 22 maart 2014

vdPeijl

Op dit prachtige plekje ligt niet alleen een mooi kasteel. Ook het restaurant is zeer goed, met mooie gerechten en bijzondere combinaties. De bediening zorgt ervoor dat je glas nooit leeg is en we hoefden eigenlijk nooit om iets te vragen, ze snappen meteen al waar je behoefte aan hebt.
Het was hierdoor voor ons een fantastische avond

Gegeten op 21 maart 2014

vdPeijl

Rechtstreeks is een leuk concept (een dagelijks wisselend menu afhankelijk van seizoensgroenten) maar het is niet voor iedereen. Je krijgt gerechte die je zelf niet van de kaart zou kiezen en die best lekker zijn, maar voor die prijs verwachtten wij toch meer.
Service en sfeer zijn top.

Gegeten op 29 maart 2014

vdPeijl

Een heel anders dan anders restaurant. De sfeer is gemoedelijk, informeel en relaxed. De tafels staan ver uit elkaar, waardoor je totaal geen last van andere tafels hebt.
Het eten is heerlijk. Grote porties, leuk detail is Het Beest, waarbij ze een steeds wisselend (vaak wild) dier op het menu zetten. Maar ook de andere gerechten zijn gewoon goed.
Bediening is vrolijk, professioneel maar ook informeel en gezellig. Ze hebben ook goede tips voor welke wijn bij welk gerecht past, erg leuk en nuttig!
Kortom: een top avondje gehad hier !

Gegeten op 26 januari 2014

vdPeijl

We waren bij de proeverij op Valentijnsdag en het speciale Valentijnsmenu was heerlijk, maar ook a la carte waren het bijzondere gerechten. Het is duidelijk dat de mooie producten op deze Valentijnsdag met echte liefde werden bereid.
De bediening is wat langzaam en kijkt weinig om zich heen, dus het is lastig de aandacht te trekken om bijvoorbeeld nog een glas wijn te bestellen.
De inrichting is mooi en knus, alleen de tafels staan erg dicht bij elkaar waardoor bijvoorbeeld naar de wc gaan een hele opgave is. Ook hadden wij hierdoor het gevoel een beetje ingesloten te zitten.
Onze tip zou zijn: minder tafels, iets oplettendere bediening en niets veranderen aan de gerechten!

Gegeten op 14 februari 2014

vdPeijl

Zoals altijd heerlijk gegeten bij t Regthuys. Goede, degelijke gerechten met af en toe iets verrassends ertussen. Gewoon goed. Bediening uitstekend en oprecht geïnteresseerd. Aanrader!

Gegeten op 24 mei 2013

vdPeijl

Gisteren lekker gegeten bij The Harbour Club. Entourage is mooi en hip. Goede muziek die harder staat dan in de meeste restaurants, maar zeker niet storend. Wel leuk eigenlijk juist. Ondanks dat de ruimte enorm groot is, zijn verschillende gedeelten deels afgeschermd waardoor je kleinere, knusser soort compartimenten krijgt. Daardoor is het toch gezellig. Dit komt ook door de belichting.

Aan de bediening valt nog iets te verbeteren, Er loopt een aantal dames rond dat wat ongeïnteresseerd en uit de hoogte overkomt. De eerste drie kwartier werden we aan ons lot overgelaten zonder drankje, broodje of kaart. Later, tijdens het eten, wordt opeens wel herhaaldelijk gevraagd of alles naar wens is. Misschien dat de dames deze houding al eerder aan kunnen nemen?

Het eten maakt veel goed. Heerlijke, bijzondere gerechten van goede, verse vis. Je kunt trouwens ook vleesgerechten nemen. Echt genieten is het van de duidelijk met zorg samengestelde lekkernijen. En daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om.

Al met al een top avond en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gegeten op 31 mei 2013

vdPeijl

Lekkere, degelijke, maar toch ook bijzondere gerechten. Leuk personeel dat af en toe tussendoor een praatje kwam maken. We hebben vooral genoten van de snoekbaars vooraf en natuurlijk (de naam van het restaurant doet het al vermoeden) het wilde zwijn als hoofdgerecht. Enige minpuntje was dat de rode wijn tot twee keer toe erg koud was, maar na een overleg werd dat alsnog snel opgelost.

Gegeten op 10 maart 2013

vdPeijl

Simpele maar lekkere pizza's. Lekker voor een snelle, goede hap. Ze serveren bijzondere non-alcoholische drankjes, zoals bloedsinaasappel-spa.
Enige nadeel: de tafeltjes staan wel erg dicht tegen elkaar aan, zodat je last kan ervaren van anderen om je heen.

Gegeten op 21 januari 2013