a TripAdvisor company

van vdPeijl

vdPeijl

Wow, zo kan een sterrenrestaurant dus ook zijn! Bij Ron hangt een heerlijke ongedwongen, hippe, maar niet té hippe, sfeer. De top-bediening wordt er oprecht blij van je een mooie avond te bezorgen. Maar niet op de soms overdreven formele manier die je vaak ziet op sterrenniveau.

De gerechten zijn stuk voor stuk fantastisch. Aanraders: het coquille gerechtje en het broodje kreeft.

Bij de ingang een Christmas Carol zangkwartet en als kers op de taart iets geinigs in de wc, we zullen het niet verklappen, kom zelf luisteren :-)

Werkelijk aan alles is gedacht, wij hebben hiervoor een geweldig eerste kerstdagdiner gehad en komen zeker terug, misschien ook wel voor de lunch.

vdPeijl

Het eten is super, het begint al met een fantastische amuse, daarna was ik vooral onder de indruk van het gerechtje met rog.
Een nadeel is echter dat het lang duurt tussen 2 gangen. Wij hebben van 18.30 tot 23.00 uur gedaan over 4 gangen. Af en toe is het dus vervelend om lang te moeten wachten, maar het eten maakt een hoop goed.
Decor: het is nogal gehorig, misschien wat stof / gordijnen aan de muur hangen om het geluid te dempenal met al hebben wij in ieder geval genoten van deze avond bij Ratatouille!

vdPeijl

Wat een verrassing! Op aanraden van iemand gingen wij eten bij Antichic en hebben genoten. Van ten eerste het eten, dat met ontzettend veel zorg is bereid en met de allerbeste producten. Werkelijk fantastisch, vooral de pappardelle met truffel. Maar ook de andere gerechten waren erg bijzonder. Bediening is goed, en ook decor en sfeer zijn super. Wij eten wel eens bij sterrenrestaurants, maar eerlijk gezegd liever hier. De gerechten komen kwalitatief gezien goed in de buurt bij die van de sterrententen en de sfeer is vele malen ontspannener en gezelliger. Echt een aanrader!

vdPeijl

Visaandeschelde is een bijzondere combinatie van ster-waardige gerechten met een ongedwongen, informele sfeer. Wij hebben hier genoten van de verschillende gerechtjes (overigens ook voldoende keus) maar zeker ook van de bediening, die meedenkt en voor de kers op de taart zorgt voor een fantastische avond. Enige minpuntje is dat de tafels erg dicht bij elkaar staan, zodat je wel heel dicht op de buren zit. Een paar tafeltjes minder zou voor ons 3 x een 9 hebben betekend.

Gegeten op 19 september 2015

vdPeijl

Wow!! Wat een verrassing!!
We gaan veel uit eten in onze omgeving, maar waren hier nog nooit geweest. Het eten is top, bijzondere combinaties van sterrenniveau. De sfeer en bediening is echter veel relaxter en gemoedelijker dan dat van een sterrenrestaurant, waardoor we ons meteen op ons gemak voelden en niet zo opgeprikt. Een bijzondere ervaring!
De kabeljauwrug en kalfshaas waren beide erg goed, inclusief de bijgerechtjes. Ook goede wijnen door de chef aangeraden bij ieder gerecht.
Een aanrader, wij komen zeker terug!

vdPeijl

Weer eens bij Bakker gegeten. Zoals altijd prima gerechten, niet ingewikkeld, gewoon lekker. Mosselen zijn aan te raden. Aardige bediening, al was het wel behoorlijk druk door de kermis.
Een prima avondje!

Gegeten op 17 juli 2015

Via online reservering

Fantastische gerechten, vis of vlees maakt niet uit, alles was bijzonder en heel lekker. Service maakt het helemaal af. Een topavond dus, heel veel dank aan iedereen bij Koosje!

Gegeten op 5 april 2015

vdPeijl

Bij De Nederlanden hebben wij een fantastische avond gehad. Super bediening en flexibiliteit voor een wat lastige eter, er kon van alles in het menu worden aangepast.

Bijzondere gerechten op sterren-niveau. Wel was het aardig druk, waardoor we soms lang op de volgende gang moesten wachten. Dan is zes gangen een best lange zit.

Maar de heerlijke gerechten en top bediening maken het allemaal goed.
Een aanrader, wij blijven hier uit eten gaan!

vdPeijl

Afgelopen zaterdag toch nog maar eens Jess geprobeerd na een mindere ervaring een paar jaar geleden.
De bediening is top: gastvrij, correct, er wordt goed voor ons gezorgd, heel prettig.
Decor: gezellig en knus maar toch ook modern en fris. Het terras is heerlijk in de avondzon.
Alleen het eten viel (deels) tegen. Bij zowel vooraf het gerecht met tonijn en zeeduivel als bij het hoofdgerecht met kabeljauw in een krokantje valt op dat er weinig smaak aan zit. Heel jammer, want bijvoorbeeld de eendenborst is juist heerlijk. Dessert (witte chocoladeparfait) is ook top. Blijkbaar hebben we net pech met onze menukeuze, maar we twijfelen nu of we hier weer gaan eten.

vdPeijl

De Babbelaer is simpel, maar goed! Een relaxte informele sfeer en gewoon goede gerechten. Een best uitgebreid menu met oor elk wat wils. Een aanrader wat ons betreft!

Gegeten op 22 maart 2014