van Proever18254

• Slecht

We hadden vooraf geïnformeerd naar de openingstijden, de keuken zou zondag\'s tot 22.00 uur open zijn. Wij er heen om 20.45uur (wegens afspraken konden we niet eerder). Het buffet was half koud en veel was verdroogd, er werd ook niks meer aangevuld. Er stonden overal vuile bordjes en er lagen allerlei geknoeide etenswaren op de vloer.

De gerechten werden snel bereid op de bakplaat, maar waren zo zout dat er weinig aan was. Toen we om 21.15 uur een rondje wilden laten bereiden op de wok en het spul in de pan zat, ging een personeelslid mét zijn schoenen aan pal náást de pannen (15 cm) óp de kookplaat zelf staan om de afzuigkap erboven schoon te maken. Lekker onsmakelijk! Zeg dan niet dat er tot 22.00 uur nog gegeten kan worden! We vonden er in ieder geval niks aan!

• Redelijk

Zondag gewokt in Veenendaal Het vlees was uitermate goed en goed bereid, kok vroeg zelfs hoe het gebakken moest worden.
Maar helaas, wij waren er om 20.00 uur en konden eten tot 22.00 uur.
De bediening was zeer slecht, voordat wij wat te drinken hadden duurde het ongelofelijk lang. Ook daarna bleef dit zo, sowieso al voordat er iemand was, en druk was het zeker niet.
Wij hebben onze vuile borden, maar steeds op een tafel naast ons gezet deze werden niet afgeruimd.
Om ongeveer 20.45 waren er diverse sausen zoals pindasause op ook salades en vruchten waren op en werden niet meer aangevuld waarom niet? We konden immers tot 22.00 uur eten.
De vloer was zeer glad, maar er werd niets aan gedaan dit ook op de toiletten.
En kinderen zitten in het rest. In een hoekje naast de salade bar
nou niet echt een goede plaats.
Ook de bijgerechten zoals fu yong hai waren zo dun als soep,
jammer wij gaan voorlopig niet meer in Veenendaal wokken.

• Slecht

We zijn een aantal jaren behoorlijk vaste klant geweest, echter in 2005 1 x geweest, zeer tegenvallend, 2006 nog maar eens geprobeerd, helaas!!!!!!!!! zeer slecht gegeten, alles wat maar niet goed kon zijn was ook niet goed. Biefstuk gewoon rauw en niet zo\'n klein beetje ook. De buffalo wings niet zoet en half verbrand. Soep lauw ijs half gesmolten slechte bediening.
WAAR IS HET RIB HOUSE VAN EEN JAAR OF WAT GELEDEN GEBLEVEN?

• Goed

Er is een buffet waar je alle standaard Chinese gerechten onbeperkt kunt pakken incl. rijst/bami/nasi/mihoen enz. Daarnaast zijn er 2 buffetten met vlees en groenten (+ sushi\'s) opgesteld. Van deze 2 buffetten kun je je eten pakken en vervolgens laten wokken of op de bakplaat of grill laten bakken. Bij de wok kun je kiezen uit 8 sauzen. Er is een speciaal verlaagd kinderbuffet met frietjes, frikandelletjes, kipstukjes enz. Dit buffet staat ook iets lager dan de andere 2. Leuk bedacht. Het is soms wat rommelig omdat iedereen heen en weer loopt met zijn/haar bord, maar wel erg gezellig. Vriendelijke bediening! Alles is inclusief de hele redelijke prijs, alleen de drankjes moeten apart afgerekend worden. Wij komen er best regelmatig.

• Goed

Een leuk restaurant met naast de gebruikelijke gerechten, ook menu\'s van het huis. Ook als afhaalchinees een prima adres!

• Goed

zie Le Marquisard, dit is namelijk het restaurant van het Hotel \'t Paviljoen. In het Paviljoen kun je tevens terecht voor conferenties en bijeenkomsten. Gezellige bar.

• Redelijk

Je kunt hier niet zomaar binnenlopen voor een etentje. Het is een locatie voor feesten en partijen.

• Slecht

Veel te kleine tafels waardoor je amper kunt zitten en de spullen kunnen niet eens op je eigen tafel staan. De bediening duwde ons ten einde raad de schalen in de handen en liep weg. Het smaakte nergens naar. De bediening had geen kennis van zaken en vergat veel. Wij komen er niet meer!

• Goed

Klein Egyptisch / Italiaans restaurant met vriendelijke eigenaar. Kleine menukaart maar heerlijke gerechten. Pizza\'s, stoofpotjes en Egyptische gerechten. Ziet er van buiten niet geweldig uit, maar is een bezoekje echt wel waard.

• Goed

Een japans / chinees restaurant met een keurige uitstraling. Je kunt in een apart gedeelte van het restaurant, japans eten wat met de gebruikelijke show voor je wordt klaar gemaakt. Elke zondag is er een uitgebreid chinees buffet (incl. dessert) maar ook de menukaart biedt leuke mogelijkheden. De tipan gerechten zijn geweldig! Vriendelijke bediening

IENS bestaat 15 jaar!