a TripAdvisor company

van proever1960

Via online reservering

wij maakten gebruik van de shell actie. Speciale ( beperkte) kaart bleek achteraf terwijl we de gewone kaart uitgereikt hadden gekregen. Na een simpele maar smakelijke amuse ( gegratineerd plakje stokbrood) kregen we een uitgebreid plateau brood ( wit en bruin) met kruidenboter, dip olie en tomaten tapenade. Wel verschilde een van onze voorgerechten van hetgeen dat op de aangepaste kaart stond. Na een vraag daarover werd dit niet meer aan ons teruggekoppeld. De keuze die we hadden was vlees, vis of vegetarisch. Maar wel aantrekkelijke gerechten hoor. Vooral de hoofdgerechten (getrancheerde varkenshaas en kabeljauw) waren perfect bereid en beiden met zeer smakelijke saus. Extra saus bij de vis was geen probleem en werd in no-time geleverd. Groentebedje daaronder vers en aantrekkelijk- salade en frites ook niks mis mee. Het verrassings- dessert was prima in orde. De wijn ( Merlot erg vlak- de tempranillo boven verwachting goed). Qua inrichting sfeer : weinig op aan te merken, door de opzet ( 4 aparte eetruimtes met centrale bar) misschien heel geschikt voor groepen- maar intiem voelt het voor mij niet. De bediening was trouwens wel heel vriendelijk.

Gegeten op 1 april 2016

proever1960

NB. ik heb het eten laten bezorgen! Ik kreeg het verkeerde gerecht- biryani met kip ipv vegetarisch. Dat werd snel opgelost, maar was kennelijk ook erg snel bereid. Mooie safraanrijst maar enkel wat zoetzure groentes erdoor die volgens mij uit een potje kwamen. Geen brood oid. erbij . Totale afknapper in vergelijking wat ik ongeveer een half jaar geleden bestelde.
Jammer.

Gegeten op 10 januari 2015

• Matig

• Matig

Hoewel een beginnend restaurant het voordeel van de twijfel verdient ging er te veel mis bij teveel gerechten. En helaas stond daar eigenlijk niets tegenover dat gewoon echt goed was.
Jammer, want aan de inrichting ligt het zeker niet. Die is echt heel mooi. Maar wat het eten betreft, geen herkansing..

• Goed

• Goed

Een gezellig en comfortabel restaurant. Fantastisch voorgerecht van makreel en coquille met subtiele smaken. Hoofdgerecht gegrilde lamsbout wat volgens de vleeseters erg lekker was. (er zat in verhouding erg weinig groente garnituur bij zag ik). Van het vergetarische hoofdgerecht had ik wat meer verwacht. Dat was op een (gepocheerd?) ei na juist alleen maar groente. De asperges waren niet helemaal goed geschild, te gaar en ik zat uiteindelijk met een onduidelijke paarsgekleurde pap vanwege de kleurreactie van de zwarte peen met de eidooier. Nagerecht was goed. Zeer goede bediening en tijd voor toelichting bij de wijn.