Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Eva88

Eva88

Ontzettend lekker gegeten! Aanwinst voor de Sushi-liefhebbers in Arnhem. De vergelijking met een ander sushi-restaurant moet eigenlijk wel gemaakt worden, zelfde straatje en bij elkaar in de buurt maar als je twijfelt: kies voor Koi!
De bediening is er echt geweldig, super behulpzaam en het eten is er erg snel. En dan de sushi zelf, erg vers, aan de rijst zit niet teveel smaak en de rauwe zalm en tonijn is goddelijk!

Gegeten op 7 februari 2013

Eva88

Ontzettend lekker gegeten! De prijs ligt misschien iets boven het gemiddelde voor een restaurant in Arnhem maar is het zo ontzettend waard. De salades zijn goed aangemaakt, de vis is erg lekker en het vlees perfect klaargemaakt. Echt een genot om hier te gaan eten!

Eva88

Heerlijk Turks eten met veel keus en heel, heel veel bijgerechten (houd daar rekening mee met het bestellen, vaak is een voorgerecht te veel en niet nodig).
De bediening staat hieronder als arrogant en dat is soms wellicht ook zo, maar ik heb nooit de indruk gekregen dat ze er tegen hun zin in staan en krijg altijd met een vriendelijke lach mijn eten en drinken.
Goede prijs ook!

Eva88

Erg goed eten en een leuke service. De prijs varieert flink, waardoor je ook met een kleinere portemonnee hier goed terecht kunt.

Eva88

Een aanwinst voor Arnhem! Een zaak waar je verse pasta en verse pizza kunt krijgen voor niet al te veel geld. De bediening is erg toegankelijk en leuk en je hoeft nooit lang te wachten voor je een speciaal biertje of lekker wijntje mag bestellen.
Ga er graag naar terug, want al het bovenstaande in combinatie met de goede prijs maakt het meer dan de moeite waard.

Eva88

Het is echt een sushi afhaaltent, en dat werkt meer dan goed. De service is érg goed, ik moest langer wachten op mijn bestelling en kreeg toen extra sushi mee.

De kwaliteit van de sushi is ook erg lekker. Vergeleken met andere tenten in Arnhem zijn het wel kleinere rolletjes, houd daar rekening mee met bestellen.

Eva88

Zeker zijn positieve cijfer niet waard. Het eten is weliswaar erg lekker maar jammer genoeg draait het niet alleen daar om.
Ben hier al regelmatig geweest en keer op keer heeft het restaurant vooral qua bediening en service heel erg teleurgesteld.

We hebben alle keren erg lang moeten wachten op het überhaupt mogen bestellen van eten én drinken waardoor je de toegewezen '2 uur' de helft van de tijd bezig bent met het wenken van de bediening. Rekening houden ze er niet mee en je krijgt dan ook geen minuut langer als blijkt dat je maar drie keer hebt kunnen bestellen. Een drankje voor excuus kan er ook niet van af en je betaalt vervolgens dus gewoon de volle mep.

Ik ben een groot sushi-liefhebber en de kwaliteit van de sushi is stukken beter geworden na de nieuwe start maar de service is dusdanig erbarmelijk slecht dat ik nooit meer terug zal komen!

• Uitstekend

• Uitstekend

Perfect. Al een paar keer bij Silk Road geeten en elke keer weer verrast door de gerechtjes die uit de keuken komen.
De service is ook van hoog niveau, een paar vaste dames in de bediening die er alles aan doen om je avond zo comfortabel mogelijk te maken.
Het geld dubbel en dwars waard!

• Redelijk

• Redelijk

Onlangs bij Goed Proeven gegeten. Het is eigenlijk een veredelde tapasbar en dan net goed genoeg uitgevoerd om toch te blijven draaien.
De hapjes zijn allemaal erg goed, verrassende combinaties en ontzettend lekker uitgevoerd.. Maar die prijzen. Omdat ze allemaal net iets groter zijn dan normale tapas lijkt het wel geoorloofd om de prijzen omhoog te gooien (liggen tussen de 8 en 19! euro voor een gerechtje). En je hebt er minstens vier per persoon nodig om een beetje vol te zitten, tel uit je rekening.

De service is redelijk. We kwamen op de bonnefooi binnen, in de hoop op nog een tafel. Dat was wel lastig.. Niet dat het restaurant vol zat, maar blijkbaar is het niet mogelijk om een tafeltje te krijgen als je niet gereserveerd hebt. We moesten het doen met een plekje aan de bar of een hoge tafel met barkrukken. Terwijl er toch nog een aantal tafels in het restaurant stonden die de rest van de avond leeg bleven.

En als je met je restaurant in een wat hogere prijsklasse zit (zoals Goed Proeven, mits je niet van te voren naar de snackbar bent geweest om je honger te stillen), dan hoort er eigenlijk wel een mandje brood en fles kraanwater op tafel te staan.