Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van silviekramer

silviekramer

Per toeval hier terecht gekomen en was nogal verbaasd toen ik hier binnenstapte. De inrichting, voor zover dat inrichting genoemd kan worden, laat nogal wat te wensen over evenals de tafels en stoelen waarop bijna niet valt te zitten. Maar goed, de bediening maakt dit allemaal ruimschoots goed! Fantastisch om te zien hoe de ober/kok met zoveel liefde over hun eten en wijnen vertellen. Er was geen menukaart dus het werd een verrassing wat we zouden krijgen. Vooraf een hele tafel vol gerechtjes gekregen. Terwijl ik dacht dat dat alles was (ik zat al behoorlijk vol) daarna nog een pasta gekregen. Van de gerechten vooraf vond ik sommigen heel lekker, anderen waren minder geslaagd. De pasta vond ik niet lekker en veel te zoet. Al met al een heel leuke ervaring.

Gegeten op 28 augustus 2012

silviekramer

Vanwege mijn liefde voor de Spaanse keuken heeft mijn vriend mij hier gisteren als verrassing mee naartoe genomen. En ik moet zeggen, verrast was ik zeker! De inrichting van de zaak is fantastisch en zeer gezellig, bediening was vriendelijk en behulpzaam. Dan het eten, waar het tenslotte om draait.. We kozen voor een menu van 6 gangen en kregen onder andere brood met tomatensaus, dadels met spek, gehaktballetjes en gamba's. Tapas waren stuk voor stuk heerlijk van smaak en niet badend in de olie en knoflook. Heerlijk deze nieuwe aanwinst!!

Gegeten op 5 september 2012

silviekramer

Afgelopen maandag hier gegeten. Ontvangen door een hele lieve ober, dat maakte de avond gelijk al gezellig. Bij binnenkomst gelijk verrast door de open keuken. Dit maakt het altijd al gelijk een stuk gezelliger en heel leuk om in de keuken te kijken. Het eten was prima van smaak. Als voorgerecht een salade caprese genomen, mijn vriendin nam toast met chapmignons. De mozarella was wat overheersend maar heel goed van smaak. De toast was verrukkelijk. Als hoofdgerecht gekozen voor de risotto van de dag en de pasta van de dag. Beiden heerlijk. Enige minpuntje was wel dat het een hele tijd duurde voor we werden geholpen en we moesten steeds zelf vragen om ons drinken. Verder prima restaurant!

Gegeten op 3 september 2012

silviekramer

Bij aankomst is het even zoeken: Het hotel waar de brasserie in is gevestigd is prima te vinden maar in het hotel zelf staat nergens aangegeven waar de brasserie is. Maar het is uiteindelijk goed gekomen :) Het eten was erg lekker. De service is echt uitstekend en zeer attent. De sfeer is prima. 't is jammer dat het ontbijtgedeelte wordt afgescherm met een nogal dun gordijn, wat een beetje afbreuk doet aan de aankleding. Als je bij het raam zit heb je een leuk uitzicht over het stationsplein. We gaan er vast nog een keer heen!

silviekramer

Altijd op zoek naar nieuwe tapas restaurantjes. Was nog nooit bij Duende geweest dus dat moest er een keer van komen. Dit restaurant had ik mezelf echter beter kunnen besparen. Het eten was niet vers, maar lijkt of het opgewarmd is. We zijn hier achter gekmoen doordat we wat tapas bestelden met wat aanpassingen. De serveerster gaf aan dat het niet mogelijk was af te wijken van de standaardgerechten omdat alles al eerder is klaargemaakt. Beetje apart en klonk niet echt alsof alles vers gemaakt wordt. De gerechten die we kregen waren redelijk van smaak, sommigen waren iets minder goed gelukt. Toen we daar iets over opmerkten werd dat niet gewaardeerd en werd verder ook niets mee gedaan. Uiteindelijk weg gegaan voordat we alle tapas gekregen hadden. De sfeer was er overigens druk maar gezellig. Jammer van het eten.

Gegeten op 27 juli 2012

silviekramer

Gisteren hier gegeten (6/8) prima eetcafeetje. De kaart is simpel en compact, maar dat maakt het eten niet minder qua smaak. Verse producten en goed van smaak. Bediening vriendelijk. Prima plek voor lekker maar simpel eten.

Gegeten op 6 augustus 2012

silviekramer

Vanwege mn nieuwe baan tegenwoordig vaak te vinden in Hengelo. Voor een lunch kies ik vaak voor Stravinsky. In beginsel gekozen voor het heerlijke terras en de leuke uitstraling. Broodjes zijn altijd goed en vers. Bediening vriendelijk

silviekramer

Hier inmiddels meerdere malen geweest. Prima restaurant voor een goede lunch. Interieur ziet er heel mooi uit en de sfeer is goed. wel mag er wat gesleuteld worden aan het personeel. Zeer rommelig en zeer traag. Dat brengt onnodig ergernis met zich mee. Op zich prima restaurant

• Goed

• Goed

Groot tapasfan dus manzano moest eens uitgeprobeerd worden. Sfeer is goed en de meeste obers zijn heel vriendelijk, sommigen een tikje ongeinteresseerd, maar dat mag de pret niet drukken. Het eten was best lekker. Gehaktballetjes waren zeer lekker, evenals de calamaris. De rest was naar mijn mening iets te vet en smaakte allemaal een beetje hetzelfde (knoflook). Maar goed, goede plek voor een lekker wijntje met een gezellig hapje eten erbij