a TripAdvisor company

van IsabelH

Via online reservering

Vriendelijke bediening en prima eten! Wij vonden persoonlijk dat er wel heeel veel knipperende lampjes waren, waardoor het geheel wat onrustig overkomt.

Gegeten op 29 december 2015

Via online reservering

We hebben een supergezellige avond gehad bij Brasserie van Antwerpen, dankzij de vlotte en enthousiaste bediening, die ook voldoende vakkennis had om ons de juiste wijn te adviseren. Het eten was heerlijk en dankzij de AH-actie ook nog eens extra gunstig geprijsd :)

Gegeten op 22 oktober 2015

Via online reservering

De Machinist is nu typisch zo'n plek waar je gewoon steeds weer terugkomt, omdat alles klopt. Lekker eten, fijn sfeertje en prima bediening. Zowel romantisch met z'n twee, gezellig met een groep vrienden of gewoon met je kinderen, alles kan en past.
De Kreeftweek is wat ons betreft echt een hoogtepunt, supergoede kreeft van Smidt Zeevis en dan ook nog eens voor een hele fijne prijs. Tel daarbij op de heerlijke grove frieten en lekker ambachtelijke mayo en je hebt gewoon een fijn eetfeestje :)

Gegeten op 17 augustus 2014

IsabelH

Mooi eerlijk biologisch menu, kinderen die mee mogen helpen in de keuken en een gezellige sfeer. Toptent dus! Jammer dat ze alleen op donderdag/vrijdag open zijn, want hier wil je eigenlijk iedere dag wel eten.

En gun je het ook een minder koopkrachtige Rotterdammer om hier te komen smullen, dan kun je zelfs een dinerbon voor 2 cadeau doen. Hoe geweldig is dat!

• Uitstekend

• Uitstekend

Knus, gezellig en huiselijk restaurant met geweldig, echt Italiaans eten en goede bediening. Echt een aanrader!