Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Muxima

Muxima

Heerlijke kaasfondue gegeten met zuslief n.a.v. bon Marktplaats, 19 euro voor 2 pers. incl. glas prosecco en kaasfondue met brood en groentes! Alles smaakte echt prima, sommige groentes hadden wel iets voorgegaard kunnen worden (rauwe broccoli?). Bediening vlot en vriendelijk, helaas hadden wij geen plek meer over voor de citroentaart, dus heel graag tot een volgende keer.

Gegeten op 19 juli 2012

Muxima

Gisteren hier gegeten. Manlief koos voor de slibtongetjes, oma voor gefrituurde garnalen, de oudste zoon at het kindermenu met halve schnitzel, de jongste at met ons allemaal mee en ik ging voor een pannetje mosselen. Bestelling niet compleet, we moesten vragen om de extra bestelde mayonaise en de sausjes bij de mosselen. De slibtongetjes vond man niet lekker, ze smaakten inderdaad niet fris... Serveerster bood andere keuze aan. Mayo en sausjes en nieuw gerecht man tegelijk pas gebracht, waarom die 1e 2 niet wat eerder? Bijgerechten zeer karig en niet smakelijk. De zon, het gezelschap en de mosselen maakten veel goed, maar dit was het geld echt niet waard, zo druk was het ook niet, terwijl volgens man bediening binnen met elkaar stond te kletsen. Jammer, het kan zo veel beter!

• Uitstekend

• Uitstekend

Voor 2e keer in een jaar bij het Karbeel een heerlijke kaasfondue (Suisse) genuttigd. Je kan ook 1 pannetje voor 2 personen bestellen, dus je eet nog voordelig ook. Brood heerlijk vers en knapperig, heerlijke witte wijn en bediening steeds attent en vriendelijk. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje!