van hille

• Recensies in de laatste twee jaar

Meteen goede ontvangst. We konden zitten waar we wilden. Het eten kwam ontzettend snel! Drie gangen menu. Als voorgerecht de mosterdsoep. Zout maar wel heerlijk van smaak. Vriendin had de loempia's, die waren ook goed. Als hoofdgerecht had ik de tortelini. Kleine opmerking, want het waren van die buisjes van pasta, en geen tortelini. De smaak was wel voortreffelijk. Als toetje de Creme Brulee, ook heerlijk. Allemaal heerlijk van smaak.

Gegeten op 30 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten tussen de middag. We wilden graag warm eten, en we kregen de lunchkaart met in elk geval geen tortilla's erop genoemd. Op de dinerkaart stond dat wel, dus aan de aardige ober gevraagd of de tortilla's niet op de lunchkaart stonden. Nee maar hij zou overleggen met de kok. Hij kwam terug en ja hoor, we konden kiezen tussen de tortilla's! Ik heb er twee gekozen en mijn man eentje. Jammer genoeg vergat ik te vragen om geen dressing op de sla te doen, want er kwam een flinke dressing over de sla heen, maar heb die er af gehaald. De tortilla's waren overheerlijk, de sla was lekker vers. Ice Tea met ijsgruis gekregen, ook heerlijk. Voor 35 euro hadden wij onze warme maaltijd op. Wat een service dat dat allemaal zo kon. Heb de complimenten aan de kok gedaan. Hier zou ik wel vaker willen eten.

Gegeten op 1 september 2012

• Uitstekend

We waren op zoek naar een Italiaan en zijn bij deze uitgekomen. Mooi aan het water gelegen, leuke locatie! De sfeer binnen is geweldig en goed. Vreselijk aardige bediening, die wel 3x heeft gevraagd of het smaakte en ook oprecht geinteresseerd was. Naar mijn idee een echte Italiaanse kok. Goede menulijst, erg veel keuze. De pizza's waren enorm, het beleg was ruim, erg dik, en heerlijk van smaak. Een instinker was dat ze aanboden of we vooraf ook wat brood met kruidboter wilden. Daar hadden we wel zin in, maar dat was dus gewoon een voorgerecht van € 4. Geen punt, maar dat is op zich wel netjes om er misschien bij te zeggen. Soms krijg je zoiets van de zaak.

• Matig

Wij dachten hier mooi te kunnen eten op een zaterdagmiddag rond 6 uur. Er hing een bordje Open op de deur maar er stond een grote tafel in het midden en de andere tafeltjes een beetje ernaast. Nogal vreemd. Er kwam niemand op ons af en we gingen maar even zitten. Ongeveer na 10 minuten kwam er iemand op ons af, wij gaven aan wel een hapje te willen eten, en toen zei die persoon dat dat helaas niet kon door besloten feest! Het bord open hing voor de deur, deur was open, heel vreemd en raar. Jammer. We konden alleen bij de snackbar ernaast terecht. We zijn weggegaan en hebben heerlijk gegeten bij de échte Italiaan in Oosterwolde.

IENS bestaat 15 jaar!