Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Biebje

Biebje

Met onze kinderen erg goed gegeten bij dit sympathieke tentje. Jonge chef die zijn droom waarmaakt met veel aandacht voor zijn produkten. Heerlijk buiten gezeten in de avondzon. Erg goede charcuterie en kaas voor de kinderen. Wij aten de malse black angus steak met zelfgemaakte bearnaise (!), zelfgemaakte frites en een frisse salade. Wat wijnen buiten de kaart om, goed wijnadvies. In de gaten houden dit restaurant!

Gegeten op 6 september 2013

• Uitstekend

Kwaliteit van het eten ongekend goed. Verfijnd, verse ingredienten en goed gebruik van kruiden. Eigenlijk gewoon het beste Indonesische restaurant van Amsterdam.

• Uitstekend

Wat een leuke tent is dit. Zeer verzorgd en vers eten. Prima wijnkaart met zeer betaalbare wijnen, prettige en persoonlijke bediening. Stoeltjes zien er hard uit maar zitten prima. Moet hier vaker naartoe.

• Slecht

• Slecht

Herken me in de vorige mening over de schreeuwende eigenaar. Vorige week met vier man gegeten en bij iedere gang een fles besteld. Dessertwijnen staan echter op de kaart per glas, maar bleek bij navraag ook per fles besteld te kunnen worden. Fles werd echter gewoon op de rekening gezet met een prijs per glas (7 euro). Toen we de eigenaar om uitleg vroegen, werd ons op een hele vervelende manier duidelijk gemaakt dat we 'van geluk konden spreken, want gewoonlijk halen we wel 11 a 12 glazen uit een fles en dat had ik jullie ook kunnen rekenen'. Uiteindelijk maakte de eigenaar wel een gebaar op de rekening, maar onze avond (en gevoel bij dit restaurant waar we al jaren komen) waren al verpest. Eten was erg wisselend, te ver doorgebakken eend (tip: vraag vooraf naar de cuisson), en een erg gezocht nagerecht.