Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van MvanHall

MvanHall

Hier met een oud collega even een tussenstop gedaan om de files te ontwijken;-)
Van alle restaurants in de binnenstad van Lelystad was dit wel de meest aantrekkelijke om binnen te stappen.
We hebben samen heerlijk genoten van een heerlijk ovenvers pistoletje met huisgemaakte kruidenboter en olijven tapenade.
Hierna hebben we allebei een perfect bereide biefstuk gegeten, 1 met gorgonzolasaus en 1 met pepersaus.
Afgesloten met een kopje koffie en een dame blanche, hier zat mijn inziens iets te weinig saus bij. Maar dat werd door de correcte bediening snel opgelost.
De bediening was erg correct, 1 bediende werkt nog niet al te lang in de horeca denk ik. Maar dit werd goed begeleid door de dame in de bediening!

Ik zal niet snel nog een keer in Lelystad zijn, maar weet wel dat als ik daar zal zijn dat ik weer bij Le Journal zal gaan eten. Dit door de prettige bediening en een zeer hoog prijs kwaliteit gehalte inzake het eten wat er wordt geserveerd.

• Uitstekend

Hier gister gegeten met een verlaat vader en moederdag diner ;-)
Voor mijn ouders de eerste keer, maar dit was zeker niet de laatste keer lieten ze me weten. Na een hartlijk ontvangst waarbij je je echt welkom voelt, begonnen met een heerlijke amuse( superlekkere mosterdsoepje). Daarna alledrie HET trio van ganzelever, wat een genot!!!! Daarna een heerlijke entrecote, zo mals zijn ze echt nergens te vinden, heerlijk van de grill en dat werd geproefd onze complimenten. Ik had een heerlijke ossenhaas met als suplement ganzeleverkrullen eroverheen, ook wederom overheerlijk. De groenten, haricot verts en peultjes, waren heerlijk en de aardappelpuree was ook goed. Toen nog een heerlijk kaasplankje, of beter gezegd een kaastegeltje genomen. Heerlijke kazen en heel leuk was de kaas van 't Geertje, heerlijk vergezeld met noten-vijgenbrood en huisgemaakte appelcompote. Hierna heerlijk genoten van het dessert, heerlijke creme brulee, en een chocolade taartje met een lopende kern en een heerlijk mousse van rood fruit met verse aardbeien. En dit alles vergezeld met heerlijke wijnen. Toen nog even afgesloten met een kopje koffie met huisgemaakte friandises en toen met een goed gevoel naar huis. Wij gaan zeker op korte termijn wederom een bezoek brengen aan deze geweldige zaak. Le Barquichon, hartlijk dank voor deze hele geslaagde avond en graag tot snel. Groet Patrick

• Uitstekend

Ik ben vorige week woensdag hier geweest met mijn beste vriendin op aanraden van een kennis van mij, dit is niet verkeerd uitgevallen. Wat een geweldige keuken is dit zeg, we hebben heerlijk zitten genieten van de gerechten. Zij 3 gangen en ik 5 met een heerlijk wijnarrangement, alles was super vers, erg creatief en zeer smaakvol. Het is me zo goed bevallen dat ik gelijk een reservering heb gedaan om hier op mijn verjaardag te dineren.
Hier ga ik zeker vaker terugkomen.

• Uitstekend

Afgelopen woensdag wezen eten bij Ton"s Muziekcafe. Was wel een aangename verassing, na de verbouwing nog niet geweest. Wat een mooie zaak geworden zeg!
We zijn lekker in het nieuwe gedeelte gaan zitten bij de digitale open haard(erg leuk), we zijn begonnen met een heerlijk stokbroodje deluxe. Daarna heeft mijn tafelgenoot een heerlijk driegangen menu genomen, een heerlijke salade van makreel gevolgd door een perfect gebakken eendeborst met een sinaasappelsaus en afgesloten met een heerlijke vanillepeer met kaneelijs. Dit alles voor slechts € 25,=. Ik heb een heerlijke Franse uiensoep genomen, en als hoofdgerecht de surf en turf. Wat een aparte manier van opdienen, mooie spies met 2 stukken en 2 grote gamba's en aan tafel geflambeerd, afgesloten met een heerlijke creme brulee. Dit alles begeleid door een heerlijke fles rode wijn. En nog een kopje koffie toe gedaan en toen waren we wel voldaan. Een fijne avond geweest met een bekwame keuken en fijn personeel in de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!!