Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van ddeps

ddeps

Superplek om rond de open haard een drankje met borrelhapje te doen, maar het eten viel ons verder erg tegen. De scholfilet had een rare smaak, de aardappelpuree leek uit een pakje te komen, de salade was een schaaltje ijsbergsla met wat dressing, en de cappuccino was ook een beetje jammer. We kregen wel een kopje koffie van de zaak omdat we een opmerking over het eten maakten. De bediening was verder wel ok, we moesten alleen wel 3 verschillende mensen om de rekening vragen.

Gegeten op 20 december 2013

ddeps

Gisteravond hier gegeten. Het eten was wel lekker maar wel erg zout (pompoensoep en gevulde aubergine)! Verder zijn er vrij weinig opties voor een dessert, ik zou nog iets met chocola toevoegen aan de kaart! De bediening was wel vriendelijk maar bij het betalen kon er geen bedankje vanaf en ook toen we weggingen werd er niet gedag gezegd. Het was dus wel ok, maar er zijn wat puntjes voor verbetering!

Gegeten op 2 november 2013

ddeps

Leuke nieuwe tent met goeie hamburgers! Ziet er leuk uit , maar wel erg vol (maar het was dan ook donderdagavond). Bediening was een beetje traag, maar verder prima.

Gegeten op 12 september 2013

ddeps

Een paar maanden geleden alweer hier het kennismakingsmenu gegeten: 4 gangen plus vooraf en tussendoor amuses, mineraalwater, bijpassende wijnen, en achteraf koffie met heel veel lekkers inclusief. Alles bij elkaar 97,50 pp. Het eten was top! Heerlijke avond gehad, wij gaan nog wel vaker kennismaken bij Karel V.

Gegeten op 7 september 2013

ddeps

Heerlijke pizza's met dunne bodem, zoals het hoort! In tegenstelling tot andere berichten kun je er wel gewoon een glas wijn bestellen. Service is minimaal (bestellen bij de kassa, zelf borden terug brengen). Boven zijn een paar kleine tafeltjes, en beneden nog meer. Toen wij er waren, waren er meerdere italiaanse gasten, wat mij een goed teken lijkt. Niet echt goedkoop.

Gegeten op 17 augustus 2013

ddeps

Lekker biefstukje, maar veel te veel sambal in de jus.Volgende keer toch de normale versie! Salade met geitenkaas was lekker. De bediening had er niet heel veel zin in. Pluspuntje was wel dat toen de droge wijn wel erg zoet bleek te zijn, er geen punt van werd gemaakt om die te vervangen door een andere.

Gegeten op 28 juli 2013

ddeps

Afgelopen week hier voor het eerst gegeten. Sushi, sashimi, tempura en kipspiesjes, allemaal erg lekker! Vriendelijke bediening, snelle service (behalve toen we wilden betalen duurde het wat langer). De koffie smaakte ook erg goed.

Gegeten op 11 juli 2013

ddeps

2 Menus hier geprobeerd: het groentemenu en een 3 gangenmenu (zelf gekozen). Het groentemenu waren we erg enthousiast over. Mijn vriend zei dat hij het vlees niet had gemist en dat gebeurt niet vaak. Het andere menu (voor: kreeft, hoofd: harder) was wel lekker maar niet geweldig. De wijn die de bediening had uitgekozen voor het hoofdgerecht was erg zoet en paste niet goed bij de vis. Na dit te hebben aangegeven vond de bediening dit na het proeven van de wijn ook, maar hier werd vervolgens niks mee gedaan. Dat vond ik niet zo netjes. Het nagerecht (wilde perzik met ijs) was wel erg lekker.

Gegeten op 4 juli 2013

ddeps

Een tijdje geleden hier geluncht en heerlijke sushi gegeten. Lekkerder dan dit gaat sushi niet worden: heerlijke rijst en super zachte vis. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Entourage doet een beetje kil aan en tafeltjes staan vrij dicht op elkaar.

Gegeten op 28 juni 2013

ddeps

We hadden hier al wel eens een broodje gegeten op het terras en dat was prima. Nu ook echt gegeten en dat was minder. De maaltijd salade was een hoop ijsbergsla op je bord met daarop decoratie, jammer want dat zou een stuk beter kunnen. De biefstuk was wel aardig. Verder leuke lokatie, inrichting is wat merkwaardig en de bediening is niks op aan te merken.

Gegeten op 11 januari 2013