Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Opzoeknaarkwaliteit

• Uitstekend

Alles is hier in verhouding, sfeer, eten, drank en bediening. Staat niet helemaal bovenaan maar wel in de favorieten! Overigens is de high-tea hier ook een echte aanrader!

• Uitstekend

Alle voor en hoofdgerechten waren lekker en we waren met z'n 6en. Heerlijk, ik ga hier zeker nog een keer eten! Wijn was trouwens ook lekker.

• Uitstekend

Ik heb hier meerdere malen gegeten met verschillende vrienden, iedere keer door iedereen als zeer goed ervaren. Vriendelijke bediening, lekkere voor- en hoofdgerechten en heerlijke wijn. Echt super lekker uit eten hier!

• Uitstekend

Ik heb hier een jaar geleden heel erg lekker geluncht. Eten van mijn vriendin was ook uitstekend.

• Redelijk

• Redelijk

Deze krijgt van mij redelijk, omdat het geen drol kost. T eten is er ook naar, maar niet vies. Dit is meer een keuze als je toch al in de stad bent en geen zin meer hebt om te koken maar liever niet veel uitgeeft. Ook als je haast hebt handig, want wij waren vorige keer klaar na een half uur: besteld, gegeten en betaald. ..eetschuur, maar daar is de prijs ook naar.

• Slecht

• Slecht

Vorig jaar zomer een keer gegeten, de tuin is gezellig maar de kwaliteit van het eten is minder. Ik had zwaardvis, die dezelfde structuur had als biefstuk. Toen de (vriendelijke) bediening dit doorgaf aan de kok kwam het antwoord dat dit zo hoort. Slecht zeg. Ik denk dat je hier alleen saté moet eten, komt waarschijnlijk aan in een zakje en ligt au bain marie op je te wachten. Een uitdaging die de kok waarschijnlijk wel aankan. Ach, de tuin en sfeer zijn wel erg gezellig om in de zomer (zure) wijntjes in te drinken!

• Matig

• Matig

Tja, dit is natuurlijk een ..eetschuur, maar daar is de prijs ook naar. Prijs kwaliteit klopt wel, ook al gaat mijn voorkeur niet uit naar zo'n concept. Kan me voorstellen dat een gezin met wat kleiner budget hier best ok eet. Ik overigens niet :-)

• Uitstekend

Echt heerlijk gegeten. Fantastische smaken combinaties. En leuke sfeer, niet te stijf.

• Uitstekend

Echt lekker eten, prijs kwaliteit is goed in verhouding. Vis en vleesgerechten zijn ook beide goed, ik heb hier meerdere malen echt lekker gegeten.