Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van maggiora

maggiora

are there anymore 10 's ?!
Vanavond hier gegeten met mams via Groupon, op en top top!! Heerlijk gegeten, superlieve schatten die ons bedienden, niets teveel gevraagd en constant vragen, of alles naar wens was...
Als klap op de vuurpijl hun huisgemaakte Tiramisu; ook al zit je nog zo vol; dit mag je niet missen in dit restaurant! Een aanrader voor iedereen, die in sfeer wil eten met topbediening in hartje den Haag en dan ook nog voor een leuke prijs; wat wil je nog meer?

Gegeten op 28 maart 2013

• Uitstekend

Vanavond gegeten met mijn zus; had een groupdeal actiecoupon: wat een schat van een gastvrouw/eigenaresse: heel gastvrij en vriendelijk; en dan de huisgemaakte pasta's; top!
Leuke gezellige entourage met kunst/schilderijen en heerlijke Italiaanse muziek
Als klap op de vuurpijl: huisgemaakte tiramisu; een aanrader voor iedere liefhebber:
komt dat proeven!!!

• Uitstekend

Gisterenavond met mijn vriend hier gegeten met een groupon.
Zeer gastvrij ontvangen, schitterende entourage met mooie Japanse items en supersfeer.
Eten was echt heerlijk, snelle en vriendelijke bediening, 2 half uur gezeten, zonder bezwaar, terwijl restaurant bomvol was en er mensen binnenkwamen.
10 euro pp aan drank of bijgerechten is relatief; moest 18,50 voor 2 pers. bijbetalen, geen probleem.
Fugu, geslaagde avond; kom graag terug, ook zonder groupon: dikke 10 !!!

• Redelijk

• Redelijk

Voor het eerst gegeten met een aanbieding via Groupon met mijn dochter.
Nadat ons uitgelegd was, hoe het werkte, bestelden we eerst wat te drinken
Na ongeveer een kwartier werd de bestelling opgenomen, maar hadden nog geen mandje brood met smeerseltjes gekregen , zoals vermeld in Groupon en aangekondigd door serveerster.
De tapas werden na ruim 45 minuten geserveerd, nog steeds geen brood; men excuseerde zich netjes en zou meteen geserveerd worden: er werd totaal niet gevraagd, of we nog wat wilden drinken.
Bij de laatste 2 tapa's heb ik echt dringend verzocht om het brood te brengen; deal is een deal, ook via Groupon
Het dessert leek ons erg lekker; churros met vanille-ijs en chocolade saus.
Er werd ons verteld, dat het gold voor een eerdere groupon aanbieding en deze dus niet meer gold: onze groupon was geldig tot 7 februari 2012!
Ik ben zelf heel makkelijk en toonde alle begrip, maar bij het afrekenen van slechts 2 drankjes (groupon's waren natuurlijk al betaald), waarbij ik 7 euro fooi gaf, vertrok men geen spier, werd niet bedankt, alleen een tot ziens uit de verte.
De tapas waren lekker, dat maakte het etentje geslaagd, maar is beslist geen aanrader als je met een groepje "gezellig" wil gaan tafelen:ik hoop , dat men hier van leert, want het concept is leuk, maar ik ga er niet meer eten.