van Rhode

• Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van vier vrienden hebben wij hier op een donderdagavond gegeten volgens het all you can eat tapas idee. Het eten was lekker, de salade vond ik zelf het lekkerste gerecht, vooral ook omdat ik dat niet had verwacht. De service was goed. We hoefden niet te lang te wachten. Het was soms wat lastig dat de serveerster wat moeite had met Nederlands omdat ze Chinees was, maar dat de serveerster Chinees sprak vonden wij ook wel weer zijn charme hebben. Wat wel jammer was, was dat we bijna als enige in het restaurant zaten. Maar ook dit is niet erg als je je in een leuk gezelschap bevind. Ik zou er niet snel teruggaan, maar het was wel een leuke ervaring.

Gegeten op 6 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier heb ik met een vriendin gegeten. Opvallend lekker voor de lage prijs die je betaald voor je gerecht. Ook is er veel keuze! Daarbij kun je hier ook nog eens tapas nemen en geven ze altijd de mogelijkheid je gerechten te delen. Iedereen krijgt daarom altijd een extra schotel/bakje om daar gerechten van jezelf en een ander in te scheppen. Leuk concept.
De bediening en service was héél erg snel en vriendelijk. Omdat mijn vriendin en ik niet echt met stokjes konden eten gevraagd of we mes en vork mochten en ook dat was geen probleem.
Het decor is ook goed, chique, maar niet overdreven en het restaurant is groter dan je denkt.

Ik beveel dit restaurant bij iedereen aan en ga hier zeker nog een keer naar toe, hoewel ik er eigenlijk niet van houd om een restaurant twee keer te bezoeken.

Gegeten op 21 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier met vier mensen gegeten. Op aanraden van de bediende gekozen voor het recept van de kok; hij serveerde op één grote plaat vele verschillende soorten sauzen. Ieder kreeg apart twee soort pannenkoeken. Het idee: Je scheurt een stukje pannenkoek af en pakt daarmee wat saus en dat eet je op. Deze manier van eten was erg leuk om eens gedaan te hebben. De 'sauzen' varieerde van pittig tot mild. Van vlees tot vegetarisch. Hierbij kun je ook zelf aangeven wat je zou willen hebben. De sauzen waren best lekker. De pannenkoek waarmee je dit opschepte vond ik alleen niet echt lekker. Dat was jammer. De service was naar mijn idee wat summier. Je moest veel zelf vragen. Wel beter dan opdringerig personeel naar mijn idee. Daarbij waren ze wel aardig.
De sfeer en het decor vond ik persoonlijk wel leuk, wat buitenlands. Eenvoudig, maar gezellig.

Gegeten op 16 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

De sfeer is er echt één waar ik van houd. De vintage sfeer. Hoewel het er binnen erg leuk uit ziet, kun je ook lekker buiten zitten. De service was echt heel goed. Niet opdringerig, maar er werd wel goed opgelet. Wanneer je iets nodig had, of zou kunnen hebben dan waren ze er voor je. Het eten was verder ook goed. Alleen zou het mijn voorkeur hebben als er meer groentegerechten zouden worden geserveerd.

Gegeten op 13 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Op woensdagavond in de herfstvakantie hier gegeten. Er waren niet veel mensen, maar de sfeer was goed. De muziek die er gedraaid werd was leuk, maar gelukkig niet te hard. De sfeer is goed. Vooraf krijg je zelfs een ouzo en achteraf wordt nog eens een drankje aangeboden. De service had alleen nog iets beter gekunt, aangezien ik toch zeker een half uur lang een leeg glas gehad heb, zonder dat er iets werd aangeboden. Wat ik wel echt van meerwaarde vond is dat je de eigenaar zelf ziet en dat hij ook nog even langs loopt. En dan nu het eten: Erg goed!! Ik houd niet erg van vlees, maar ook voor mij ruime keuze. En dan niet zomaar alleen maar gerechten met kaas, dat is meestal het geval, maar echt een goed gerecht met goede groentes. Mijn vrienden die mee waren hebben ook heerlijk gegeten, de lam en de mixed grill waren erg goed. Ik zou er graag nog een keer willen eten. Benieuwd naar de rest van de menukaart, of toch maar veilig het eten nemen wat ik gisteren had (gevulde aubergine met uien) want dat was echt héél lekker.

Gegeten op 16 oktober 2013

• Uitstekend

Leuk restaurant. De sfeer is er goed, leuke aankleding van het restaurant. Verder (niet geheel onbelangrijk) is het eten ook echt lekker en weer eens wat anders dan in de meeste restaurants wordt geserveerd. Vooral de bediening en service vond ik heel goed. In vele restaurants zeurt de bediening steeds of je niet al wat drinken wil enz. Hier doen ze dat niet en laten ze je rustig eten, wanneer je wel iets wilde was oogcontact al voldoende om toch bediend te worden, door zeer vriendelijke, leuke mensen. Let op, het is slim te reserveren. Want op deze donderdagavond zat het wel helemaal vol om 5 uur. Naar verloop van tijd werd het wel rustiger, en dan zou je rustig langs kunnen gaan. Al met al een top restaurant!

IENS bestaat 15 jaar!