Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Joost1960

Joost1960

Achterhuus is voor mij weer eens het voorbeeld dat het in toeristische oorden -met voldoende bezoekers, die toch wel blijven komen- altijd moeilijk blijkt kwaliteit te (blijven) leveren en gastvrij te blijven, zeker als dat alleen maar aangeleerd is. Zowel de bediening (lastig om de aandacht van het personeel te vangen, als je wat wilt (bij)bestellen), als het eten was gespeend van aandacht en betrokkenheid. Het is op de automatische piloot, en zo was de vis ook. Smakeloos. Brood vooraf raad ik een ieder af. Alles bij elkaar voelde en smaakte het als bij Van der Valk, behalve het afrekenen. Handel daar dan ook naar! Prijs en kwaliteit staan geenszins in verhouding.

Gegeten op 31 augustus 2013

Joost1960

Met vrienden afgelopen zaterdag in Steentilstraat gegeten bij Gigi's. Het was meer dan uitmuntend; uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Niet van de kaart besteld, maar tegen eigenaar gezegd: breng maar wat jou past; dat was heerlijk. Zeer vriendelijk, correct personeel. Ik kom hier zeker vaker.

Joost1960

afgelopen vrijdag hier gegeten. toplocatie, lekker zitten, een beetje als in t buitenland. Bediening charmant en goed, eten uitstekend; goede prijs/kwaliteitverhouding. Prima avond gehad.

• Matig

• Matig

Vorige week hier gegeten; maaltijdsalade en vis. We vonden dat het gebodene niet in verhouding staat tot wat je ervoor moet betalen. Te duur. We hebben er iets van gezegd, toen het bakje sla (maaltijdsalade) nog op tafel stond. Werd niets mee gedaan. 'Jammer voor u; dit had u besteld'. Inderdaad: 2 x jammer.

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag met een paar vrienden hier gegeten omdat ik regelmatig bij Louis XV komt en dit er naast zit en kennelijk ook bij elkaar hoort. Erg leuke ervaring geweest! Het was ontzettend druk, maar dat deed niets af aan de vriendelijkheid van de bediening en de kwaliteit van de tapa's. Lekker ongedwongen gezeten, gegeten en gedronken. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

• Redelijk

• Redelijk

Vorige week voor de afwisseling bij Boven Jan gegeten. Een mooie locatie,vooral als je zicht op buiten hebt. Bediening is echter niet erg gastvrij. Zeer gehaast en de vriendelijkheid druipt er niet vanaf. Eten is van goede kwaliteit, maar daar moet je dan ook wel behoorlijk voor betalen.

• Uitstekend

Ik kom hier regelmatig eten, meestal in het cafégedeelte, en het bevalt eigenlijk altijd goed. De bediening is vlot en vriendelijk. Het eten is van goede kwaliteit en de keuze aan verschillende gerechten is groot. Daar ik zelf erg van een goed glas wijn houd, kom ik hier ook graag. Veel keuze met regelmatig wisselingen in het assortiment.