Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Bronwasser64

Bronwasser64

Per toeval kwamen we hier terecht de 'buurman' zat nokvol.
Ik vond de falafel salade erg fijn. Mooie rijk gevarieerde salade, vegatarisch. Smaakvol.
Joep heeft op een drukke avond in het hoogseizoen wel zo'n 300 couverts op een avond. In dat licht gezien vind ik de bediening en de 'wachttijd' meer dan redelijk.
Joep is prima om even een vorkje te prikken.

Bronwasser64

Leuke plek om te eten. Eten zeer redelijk voor de prijs! Service soms wat langzaam maar altijd uiterst vriendelijk! Vooral voor de plek, de sfeer en de prijs/kwaliteit verhouding een bezoek waard!

Bronwasser64

Leuk eetcafe met goede prijs/kwaliteit verhouding!! Karaf water doen ze niet moeilijk over en dat is wel zo fijn! Leuke dagschotels en gezellige sfeer!

Bronwasser64

Heerlijk buiten op het terras gegeten! Super mooi terras waardoor je je als snel waant in mediterrane sferen. Het eten was goed vooral het voorgerecht van verschillende antipasti was heerlijk! Ook het hoofdgerecht was lekker en genoeg. Wel had er wat meer bijgerechten bij gemogen en dan vooral groenten. Verder werd het kraanwater werd steeds aangevuld, top!

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk genoten van het kerstdiner.Evenwichtige combinaties waarbij de smaaknuances goed op elkaar zijn afgestemd. Het voorgerecht bijvoorbeeld: De rokerige smaak van huisgerookte zalmtartaar de zilte smaak van tonijnsashimi en de frisse polpos (ingemaakte inktvis).Ook het hoofdgerecht met eend in bergamot op bedje van oerwortel was een prachtige en vooral lekkere combi. Geadviseerde wijnen Rueda bij de vis en Salice Salentino bij de eend waren goed. Kortom een aanrader dit restaurant, ook een topper voor 'gewonere' dagen!