van cvheereveld

• Recensies in de laatste twee jaar

Goedkope zaak, maar dat merk je helaas wel aan een aantal zaken. Zo is de bediening vrij onpersoonlijk en zijn de gerechten toch een beetje lopendebandwerk. Het zit er wel erg lekker en zeker bij zonnig weer is het grote terras (buiten) aan te raden.

• Recensies in de laatste twee jaar

Recent teruggekomen voor de keuken van hoge kwaliteit. Echt genieten. Veel gerechten met verse producten. Daarnaast ook een niet te versmaden (speciaal)bierkaart. Gezien de menukaart zeker een tip voor wanneer je eens wat anders wilt dan wijn. De prijs-kwaliteitverhouding ligt hier goed. Het is niet de goedkoopste zaak van Groningen maar wel een van de betere.

• Recensies in de laatste twee jaar

Budgetvriendelijke eetcafe. Was eerder goed bevallen dus kwam ik nogmaals terug. Gezien de minder centrale ligging wellicht wat minder druk dan de concurrent aan de Vismarkt, maar zeker net zo goed. Het eten beoordeel ik als goed. Het is prima van smaak en kwaliteit, zeker in relatie tot de lage prijzen. De bediening was vriendelijk en attent. Wel was het erg rustig, misschien dat het onder drukke omstandigheden anders is.

• Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige zaak en prima eten. Lekkere traditionele gerechten. Hier en daar mist een beetje de verfijning. De bediening was er vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer.

• Recensies in de laatste twee jaar

Authentiek Italiaans bij da Carlo. Vriendelijke bediening en een uitstekende keuken. Voor een Italiaans restaurant een zeer ruime menukaart, veel variatie voor zowel de grote als kleine beurs. De tafeltjes staan wat krap opgesteld, maar dat maakt het ook wel weer gezellig. Veel verse producten. Tip: bestel als dessert het roomijs, wat vers gemaakt wordt door een Italiaanse ijssalon in de stad, heerlijk. Wij hebben er super gegeten. Ik kom zeker nog eens terug.

• Matig

Gezellig eetcafe, zeer matige keuken. Afgelopen week in het pakhuis gegeten. Een van de weinige locaties die onze grote groep kon huisvesten. Het was erg gezellig, maar de keuken vond ik zeer matig. Van de traditionele Groningse mosterdsoep had ik meer verwacht in de stad van haar oorsprong. Proefde naar Dijonmosterd, veel te bitter en zuur. Hoofdgerecht heb ik verschillende geproefd: de spareribs waren erg droog en wat verbrand aan de buitenzijde. Mijn visje was wél oke. De varkenshaasmedaillons waren helaas doorgeslagen, zonde! Het dessert (huisgemaakte taart) was wel goed. Het eten is onder niveau eetcafe, de prijs ligt daar helaas ruim boven. Ik vond het eten maar matig en te duur voor wat geleverd werd. De biertjes voor 2,30 hielpen ook niet. De bediening was wat onhandig maar erg enthausiast en vriendelijk. Voor de gezelligheid kan je in het pakhuis prima vertoeven, voor het eten zou ik ergens anders naartoe gaan.

• Uitstekend

IENS bestaat 15 jaar!