a TripAdvisor company

van Sandra_1

Via online reservering

We hebben gekozen voor de gebakken mosselen vooraf, die waren goed, zij het dat wij deze zelf iets meer doorgebakken zouden serveren. Het hoofdgerecht was voor mij de garlicsteak en voor mijn man de kalfssucade. Het vlees was erg goed, echter de jus bij de kalfssucade was te 'waterig'. Ook het geserveerde garnituur blonk niet uit in creativiteit (gebakken aardappelen, rabarber en bloemkool met een papje). Jammer genoeg was het nagerecht ook niet echt verrassend. Een glas Chardonnay kostte € 5,25, vind ik aan de dure kant voor de geschonken kwaliteit. Het menu kostte € 36,50 en voor die prijs hadden wij iets meer verwacht. Het heeft ons in ieder geval niet overgehaald om weer eens daar te gaan dineren.

Gegeten op 30 december 2015

• Matig

• Matig

Op uitnodiging van mijn werkgever hebben mijn collega's en ik daar gegeten en gedronken. De bediening was uitermate slecht. Tijdens het aperitief vroeg ik om iets non-alocholisch maar iets anders dan cola of iets dergelijks. Het antwoord was 'dan ga ik wat mixen met jus d'orange mevrouw dus...........'. Gedurende het drie gangen menu werd tijdens het hoofdgerecht geroepen door de ober 'als u nog wat wijn wilt mag u dat zelf inschenken hoor, de flessen staan op tafel, u hoeft niet op mij te wachten'. Het eten was zeer sober te noemen. Een collega had volgens het menu bij het vlees groente moeten krijgen maar we ontwaarden één groene asperge en....één minuscule aardappel. Kortom.....geen goede prijs-kwaliteit verhouding. Zelf zal ik hier niet meer komen.