Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van frank123456789101112

frank123456789101112

Op een middag hier pannenkoeken gegeten met zijn 2e, zonder kinderen, met hond (die was welkom). Lekkere pannenkoeken voor een goeie prijs. Het restaurant ziet er geweldig uit, de stijl is in alles doorgetrokken, tot in de puntjes verzorgd. Het was niet druk, we waren de enige gasten rond 1430 uur. Ik hoop voor de eigenaar dat het drukker wordt, want de voorwaarden zijn zeker aanwezig.

Gegeten op 20 juni 2013

frank123456789101112

Speciaal voor de vegetarische proeverij naar dit restaurant gegaan. En het was meer dan de moeite waard. Normaal kun je kiezen uit een vega wrap of groentequiche. Hier krijg je allemaal kleine gerechtjes op een mooi opgemaakt bord. Met allemaal heerlijke smaken. Het voorgerecht wat ik had was ook apart: watermeloen met feta. Aparte combi maar wel erg lekker. Leuke bediening, onze hond mocht mee en het was goed toeven. Gaan we zeker nog eens terug.

Gegeten op 16 juni 2013

• Goed

Op woensdag 14-12-2011 hier gegeten. We waren de enige gasten, op ander stel na. Het ligt ook buiten het centrum.
Het eten was lekker en bijzonder. Verrassend was het stukje groentequiche bij het hoofdgerecht en het stukje gekookte koolraap of knolsederij. Heel lekker en wat beter dan het standaard blaadje sla met een komkommer wat je vaak krijgt. Bakje patat en salade erbij maakte het compleet.
Ik had de wijting en mijn vrouw de kalfslever. Prima in orde, de kalfslever had misschien in kleine stukjes gekunt met wat meer spek maar was toch smaakvol.
Ook het voorgerecht en nagerecht was prima.
Jammer dat het zou rustig was dat maakt het toch leuker.
MAar dit restaurant is een aanrader.

• Goed

Op 13-12-2011 heerlijk gegeten.
voor dit geld krijg je heerlijk anders dan anders eten.
Bediening vriendelijk en het eten was warm en op tijd aan tafel gebracht.
Bij Humphrey's kun je altijd goed eten in welke plaats ook is mijn ervaring.
De zaak ziet er van binnen prima uit, het is gezellig.

• Goed

We hebben maandag 12-12 heerlijk gegeten bij Sumo Breda.
Het is een all-in concept wat prima werkt. Het eten staat snel op tafel en het personeel is vriendelijk. Zes gangen en per gang mag je max 5 gerechten bestellen. Keuze uit meer dan 80 gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de sushi.