a TripAdvisor company

van Lyran

Lyran

Lekker gegeten bij Cooks. Uitgebreide kaart, met van alles wat. De lamsspiesjes als voorgerecht waren lekker. De kabeljauw als hoofdgerecht was ook goed, al was de portie wel erg groot. Service mag sneller, maar was wel erg vriendelijk. Leuk aangekleed, er was een goede sfeer.

Gegeten op 27 juni 2015

Lyran

Lekker gegeten bij Haddock op het terras. Ze hebben een leuke kaart, waarvan ik de hamburger bestelde. We kregen (gratis) een broodje vooraf met olijfolie, dat was lekker. De hamburger was goed gebakken en werd geserveerd met sla en friet. De service was goed. Het is een mooi terras in de zomer, wel vrij winderig. Binnen ziet het er ook leuk uit. Aanrader om even een hapje te eten, als je een leuk eetcafé zoekt.

Gegeten op 11 juni 2015

Lyran

Met een grote groep (11 pers) gegeten bij Pavlov. Eerst heerlijk op het terras gezeten, daarna naar binnen om te eten. Na enkele borrelhapjes kozen we voor een hoofd- en nagerecht. Ik had de 'catch-of-the-day' (doradefilet met kreeftensaus). Deze was lekker, maar helaas niet al te warm. De portie was prima, wel iets aan de kleine kant. Toetje (worteltaart) was lekker en een grotere portie. Prijs-kwaliteit is iets uit verhouding, €20 voor 20 snacks is wat aan de dure kant. De bediening was super: snel, vriendelijk en erg oplettend. Het terras is ruim en ligt op een mooie locatie, binnen is het restaurant modern, sfeervol en gezellig ingericht.

Gegeten op 21 mei 2015

Lyran

Leuk concept bij Boca's! Niet dineren maar borrelen. Fijne en uitgebreide kaart om uit te kiezen. Wij begonnen met een plank met kaas, vlees en vis. Alles was heerlijk en goed op smaak. Vervolgens nog de nacho's genomen, die waren ook erg lekker! Afgesloten met drie heerlijke toetjes. Het was druk, maar toch was de bediening snel en vriendelijk. Enig nadeel, het restaurant is vrij gehorig en de tafeltjes zijn aan de kleine kant. Al met al heerlijk geborreld (en voor een goede prijs), we komen hier zeker terug!

Gegeten op 9 mei 2015

Lyran

Hip restaurant in West. We zijn hier met een grote groep (12 pers) wezen eten. Eten was lekker, vooral de hapjes vooraf! Lekker brood met allerlei dips en vleeswaren. Mijn hoofdgerecht (pizza) was ook prima. Niet bijzonder, maar gewoon goed. Bij mijn tafelgenoten zag het er ook goed uit, alleen werd er bij alle gerechten (te) veel saus geserveerd. Toetjes waren ook lekker. Bediening was vriendelijk en snel, terwijl het hele restaurant vol zat. Decor is hip. Wel een matige akoestiek. Wij zaten aan een ruime tafel, maar mij viel op dat sommige tafels erg dicht op elkaar stonden.

Gegeten op 30 april 2015

Lyran

Leuk concept bij Texas: all-you-can-eat voor maar €23 pp. Wij hadden de carpaccio, bladerdeeghapje, steak en spareribs. Al het eten was lekker, maar met name het vlees was zeer mals en goed gebakken. De steak precies medium. Naar keuze werd er friet, rijst, groenten, salade of mais bij geserveerd. Erg leuk concept met een goed prijs-kwaliteit. Ook de bediening was top: snel, vriendelijk en erg attent. Hier komen we zeker een keer terug!

Gegeten op 26 april 2015

Lyran

Met collega's (40 personen) gegeten bij de Steakfabriek. Complimenten voor de service! We zaten in het linkerdeel van het restaurant bij elkaar. Drankjes werden direct geserveerd en het keuzemenu was uitgebreid (ik had carpaccio, steak en apfelstrudel). Het eten was goed. Enige opmerking dat er geen salade bij het hoofdgerecht werd geserveerd. De porties waren ruim. Ook de prijs-kwaliteit (€25pp voor 3 gangen) vond ik erg netjes. De hele avond zijn we constant voorzien van drankjes en werd geïnformeerd of alles in orde was. Kortom, een super avond gehad en nogmaals complimenten voor de bediening!

Gegeten op 23 april 2015

Lyran

Met een grote groep (12 personen) gegeten bij Ons. Er was een tafel boven én buiten gereserveerd, zodat we altijd naar binnen konden. Dat was goed geregeld. De drankjes gingen ook vlot. Vooraf hadden we gezamenlijk de proeverij besteld. Na een dik uur wachten, werd dit geserveerd. De porties waren lekker en perfect afgestemd op de groep, zo kon iedereen van alles iets proeven. Helaas moesten we ook op het hoofdgerecht weer een uur wachten. Mijn salade met garnalen, guacamole en mango was lekker, maar helaas ontbrak de mango. Ook de extra bestelde frietjes werden niet gebracht. Kortom, veel potentie, maar in de praktijk helaas niet alles waargemaakt.

Gegeten op 10 april 2015

Lyran

Lunch gegeten bij de Chocolate Bar. Een kleine bar in de Pijp. De broodjes waren lekker (en vers!) en ruim belegd. We kregen een dikke open boterham met carpaccio en ceaser (kip, bacon, avocado en ei), lekker! De bediening was vriendelijk. Leuke plek om te lunchen.

Gegeten op 15 maart 2015

Lyran

Woensdagavond lekker gegeten bij Dudok. Vooraf het rozemarijnbrood, gevold door de ribeye. Het brood is erg goed, vers en wordt geserveerd met heerlijke tapenade. De kalfsribeye was perfect medium-rare gebakken en met daarbij lekkere jus. Wij hadden er extra frietjes bij genomen. Voor dessert hadden we de cheesecake en carrotcake, beiden heerlijk! Geëindigd met verse muntthee, met honing en stroopwafel. Snelle en aardige bediening. Enige nadeel, wij zaten redelijk dicht bij de deur en daardoor kwam er vaak een koude tocht langs. Ik zou hier zeker terugkomen.

Gegeten op 11 maart 2015