Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Lyran

Lyran

Met een grote groep (20 personen) gegeten bij FF Swanjee. De bediening is super, ze zijn erg alert en behulpzaam. Dat vind je niet vaak. Het eten was lekker, we kregen verschillende soorten Wapas, maar de hoeveelheden waren wat klein. Het restaurant is leuk en sfeervol ingericht. Met open keuken, dus je ziet hoe alles wordt klaargemaakt. De tafels zijn enkel aan de kleine kant. Het zat helemaal vol, dus reserveren is zeker een aanrader.

Gegeten op 28 augustus 2014

Lyran

Eenmaal in de maand is het mogelijk om bij de Brownies en Downies te dineren, ofwel 'eten wat de pot schaft'. Dit maal was er het kermismenu. Na gastvrij te werden ontvangen kregen een makreel rillette als voorgerecht, fish-and-chips als hoofdgerecht en een echt kermis dessert na.
De porties waren ruim, het eten lekker en de service goed. Ook de prijs is prima, voor €22 per persoon hebben we heerlijk gegeten.

Gegeten op 15 augustus 2014

Lyran

Op een dinsdag wezen eten bij Happy Italy. Na ong 20 minuten buiten in de rij te hebben gestaan (je kunt niet reserveren) kregen we binnen een plekje. Binnen bleken veel tafels leeg te zijn, dus de reden van het wachten was niet duidelijk. Snel werd ons drinken en eten opgenomen. We bestelden brood vooraf, dat helaas alleen met olijfolie werd geserveerd. Een beetje boter was niet mogelijk. De pizza's en tiramisu waren erg goed! Echte Italiaanse pizza's en alles was duidelijk vers en zelfgemaakt. De prijs-kwaliteit is super, brood-hoofd-na met wijn en thee was €22. De ruimte is groot, leuk ingericht maar wij zaten precies onder de airco en dat was wat koud.

Gegeten op 12 augustus 2014

Lyran

Al meerdere malen wezen eten bij Den Tol, een erg sfeervol pannenkoekenrestaurant. Het is een mooi aangekleed restaurant en ook de kaart biedt veel gewone en luxe pannenkoeken. De pannenkoeken zelf vind ik van een minder niveau. Zo kreeg ik op mijn pannenkoek met ananas en kaas vier dikke vierkante plakken kaas, die niet helemaal gesmolten waren. Daarbij zijn ze wel behoorlijk aan de prijs. De service is goed, al merk ik steeds meer dat snelheid belangrijker is geworden en het meer en meer overkomt als een snelle hap eten.

Gegeten op 16 augustus 2014

Lyran

Mooi restaurant op een gezellige plek in Den Bosch. Mijn voorgerecht (carpaccio) was heerlijk. Ook top dat ze er (zonder extra kosten) brood bij serveren. Als hoofd had ik de pork roast, geserveerd op een salade. Het vlees was lekker, maar de sla (zonder dressing/ olie) had van mij niet gehoeven. Ook jammer dat we extra moesten bijbetalen voor de mayonaise bij de frietjes. De service was super! Attent, vriendelijk en erg oplettend. Niets was een probleem en we hoefden geen moment te wachten. Zowel het terras buiten als het restaurant binnen is erg sfeervol.

Gegeten op 5 augustus 2014

Lyran

Prima gegeten bij Le Temps Perdu. Het eten is hier duidelijk beter dan in een gemiddeld eetcafé, mijn voorgerecht (carpaccio) en hoofdgerecht (wraps) waren erg lekker. Ook de toetjes (van de anderen) zagen er goed uit. Alle porties zijn ruim en extra frietjes zijn gratis. Service is vriendelijk, behulpzaam, maar soms onervaren. Zo duurde het lang voordat de bestelling was opgenomen en bleven bij het serveren van drinken de lege glazen staan. Zowel binnen als buiten is de sfeer goed en ziet het er gezellig uit. Zeker een tip voor een vervolg.

Gegeten op 1 augustus 2014

Lyran

Na een heerlijke dag aan het strand gegeten bij Meijer. Het eten was erg lekker. Het brood vooraf net afgebakken met huisgemaakte dip. Mijn hoofdgerecht (zeebaars) was goed en de portie vrij groot. Ook de scroppino als nagerecht was lekker, maar hier de portie wat klein.
De service was vriendelijk, alleen soms een beetje onervaren. Zo moesten we lang wachten op de frietjes bij het hoofdgerecht en kregen we uiteindelijk een dubbele portie. Prijs-kwaliteit was goed (€35 voor brood-hoofd-na, wijn en thee). Het is een leuke strandtent, waar ik zeker vaker terug zou komen.

Gegeten op 27 juli 2014

Lyran

Op een drukke zaterdagmiddag heerlijk geluncht bij Zoetelief. Er was een plek buiten vrij, waar snel onze drankjes werden opgenomen. Het broodje carpaccio en de clubsandwich waren heerlijk. Ook de prijs-kwaliteit was goed, al vond ik de andere gerechten wat duur (€15-20 voor een salade). Service was vlot en erg oplettend. Als 'nagerecht' nog een heerlijke scroppino, een mooie afsluiter. De locatie is gezellig, aan de Korte Putstraat en de tafels zijn ruim voor op een terras.

Gegeten op 7 juni 2014

Lyran

Afgelopen weekend prima gegeten bij Verde. We waren aan de late kant (8 uur), dus het was rustig. Een uitgebreide Italiaanse kaart, met geen pizza, maar pasta's en vlees/vis zoals de Italianen het eten. Als voorgerecht had ik de carpaccio met truffeldressing, erg lekker. Ook de andere gerechten zagen er goed uit! Als hoofd ging ik voor de pasta met gamba's en courgette. Echte zelfgemaakte pasta en de gamba's en saus waren goed op smaak. Bediening is erg vriendelijk en snel. Het decor is een beetje druk. Prijs is goed, inclusief brood vooraf en een wijntje erbij minder dan €30 uitgegeven. Zeker een aanrader!

Gegeten op 1 juni 2014

Lyran

Met een grote groep (30 personen) genoten van een dinerbuffet bij In de Roos. In het restaurant werken mensen met een verstandelijke handicap en vrijwlligers. Aan het begin van het diner kregen we ook een praatje met uitleg van een van de werknemers. Het buffet was simpel, maar lekker. Er was keuze uit soep, salades (pasta-, huzaren-, zeevruchtensalade), brood en vleeswaren. Allemaal erg goed. Het enige wat voor mij miste waren enkele warme gerechten. De bediening en sfeer waren goed, we konden heerlijk ons eten opeten op het terras.

Gegeten op 23 mei 2014