a TripAdvisor company

van Lyran

Lyran

Met een grote groep van 14 personen heerlijk gegeten bij Mangiare. Er is geen keuze menu, ze zetten de tafel vol met een Italiaans buffet. Het voorgerecht waren grote schalen met carpaccio, bruchetta, vleeswaren, caprese salade en vitello tonato. Als hoofd kregen we 3 soorten pasta en 2 soorten pizza en afgesloten met schalen vol met verschillende toetjes. Alles was lekker, er was genoeg keuze en de porties waren ruim. De bediening is snel en vriendelijk en de setting in de tuin is prachtig. Overal kaarsjes en erg sfeervol. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Gegeten op 2 oktober 2015

Lyran

Lekker gegeten bij Vlas met de AH restaurantactie. Leuk, mooi ingericht restaurant. Zowel de carpaccio als voorgerecht als de gamba's als hoofdgerecht waren lekker. Geen bijzondere combinaties maar gewoon goed eten. Porties zijn prima. Ook fijn dat je de frietjes en salade apart kunt bestellen. Het toetje (cheesecake) was nog het best van alles. Ook de prijs is goed, voor €19 heb je een compleet 3-gangenmenu. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 2 september 2015

Lyran

Met de AH restaurant actie bij Nescio gegeten. Helaas viel het ons erg tegen. Na een gastvrije ontvangst werden aan een (te kleine) tafel gezet. Er volgde geen uitleg of kaart. Na vragen bleek dat even te duren, zodat we na een kwartiertje een keuze konden maken uit drie opties: vlees, vis of vega. Het duurde vervolgens ruim een uur voordat het voorgerecht werd geserveerd. Dit was lekker en werd geserveerd met brood. Daarna moesten we nogmaals een uur wachten op het hoofdgerecht. Toen we aangaven dat het wel lang duurde, kregen we de reactie "we zijn toch geen gaarkeuken". Niet erg vriendelijk dus. Het hoofdgerecht was lauw, de aardappels veel te lang gebakken en de groenten droog. Daarnaast was de portie veel te klein. Een hoofdgerecht hoort meer te zijn dan 3 aardappelpartjes, een wortel en 2 kleine stukjes vlees. Gelukkig duurde het toetje maar een half uur, maar hier viel opnieuw de smaak tegen. Tot slot viel de rekening ook erg tegen. Een 'normaal' viergangenmenu kost bij Nescio €34. Toch vroegen ze ook voor dit beperkte 3-gangen keuzemenu ook € 35. Toen we hiernaar vroegen gaf de gastvrouw aan dat we grotere (!) porties hebben gekregen dan normaal. Ook werd er voor de paar stukjes brood €8 in rekening gebracht. De service is langzaam, niet oplettend en erg onvriendelijk. Voor ons is het duidelijk, wij komen hier niet meer terug.

Gegeten op 31 augustus 2015

Lyran

Roels is een leuk eetcafé in Eindhoven. De porties zijn ruim, het eten lekker. Mijn garnalenkroketjes werden geserveerd met salade en brood en als hoofdgerecht had ik een enorme salade carpaccio. Goede prijs-kwaliteit verhouding en de bediening is snel en vriendelijk.

Gegeten op 18 juni 2015

Lyran

Op een mooie zomeravond bij Noble gegeten. Het terras is prachtig en kijkt uit over het water. Wij namen het verrassingsmenu van 5 gangen. De gerechtjes waren bijzonder en het shared plating concept is leuk. De bijpassende wijn was lekker, alleen erg jammer dat er niet meer werd verteld dan de druif en het land. Dat had ik bij een dergelijk restaurant anders verwacht. De bediening was vriendelijk, maar gehaast en niet erg oplettend, soms moesten we wat lang op drankjes wachten of een tweede keer vragen. Uiteindelijk bleek dat ook bij de rekening, daar stond maar de helft van de drankjes op. Desondanks, is het zeker op een mooie zomerdag een aanrader om hier op het terras te gaan eten.

Gegeten op 2 juli 2015

Lyran

Lekker gegeten bij Cooks. Uitgebreide kaart, met van alles wat. De lamsspiesjes als voorgerecht waren lekker. De kabeljauw als hoofdgerecht was ook goed, al was de portie wel erg groot. Service mag sneller, maar was wel erg vriendelijk. Leuk aangekleed, er was een goede sfeer.

Gegeten op 27 juni 2015

Lyran

Lekker gegeten bij Haddock op het terras. Ze hebben een leuke kaart, waarvan ik de hamburger bestelde. We kregen (gratis) een broodje vooraf met olijfolie, dat was lekker. De hamburger was goed gebakken en werd geserveerd met sla en friet. De service was goed. Het is een mooi terras in de zomer, wel vrij winderig. Binnen ziet het er ook leuk uit. Aanrader om even een hapje te eten, als je een leuk eetcafé zoekt.

Gegeten op 11 juni 2015

Lyran

Met een grote groep (11 pers) gegeten bij Pavlov. Eerst heerlijk op het terras gezeten, daarna naar binnen om te eten. Na enkele borrelhapjes kozen we voor een hoofd- en nagerecht. Ik had de 'catch-of-the-day' (doradefilet met kreeftensaus). Deze was lekker, maar helaas niet al te warm. De portie was prima, wel iets aan de kleine kant. Toetje (worteltaart) was lekker en een grotere portie. Prijs-kwaliteit is iets uit verhouding, €20 voor 20 snacks is wat aan de dure kant. De bediening was super: snel, vriendelijk en erg oplettend. Het terras is ruim en ligt op een mooie locatie, binnen is het restaurant modern, sfeervol en gezellig ingericht.

Gegeten op 21 mei 2015

Lyran

Leuk concept bij Boca's! Niet dineren maar borrelen. Fijne en uitgebreide kaart om uit te kiezen. Wij begonnen met een plank met kaas, vlees en vis. Alles was heerlijk en goed op smaak. Vervolgens nog de nacho's genomen, die waren ook erg lekker! Afgesloten met drie heerlijke toetjes. Het was druk, maar toch was de bediening snel en vriendelijk. Enig nadeel, het restaurant is vrij gehorig en de tafeltjes zijn aan de kleine kant. Al met al heerlijk geborreld (en voor een goede prijs), we komen hier zeker terug!

Gegeten op 9 mei 2015

Lyran

Hip restaurant in West. We zijn hier met een grote groep (12 pers) wezen eten. Eten was lekker, vooral de hapjes vooraf! Lekker brood met allerlei dips en vleeswaren. Mijn hoofdgerecht (pizza) was ook prima. Niet bijzonder, maar gewoon goed. Bij mijn tafelgenoten zag het er ook goed uit, alleen werd er bij alle gerechten (te) veel saus geserveerd. Toetjes waren ook lekker. Bediening was vriendelijk en snel, terwijl het hele restaurant vol zat. Decor is hip. Wel een matige akoestiek. Wij zaten aan een ruime tafel, maar mij viel op dat sommige tafels erg dicht op elkaar stonden.

Gegeten op 30 april 2015