a TripAdvisor company

van hgdaalbers

hgdaalbers

Toen we aankwamen was er niemand om ons welkom te heten en de jas aan te nemen. Het bedienend personeel had het te druk met zichzelf. Het keukenpersoneel was zeer nadrukkelijk aanwezig. We konden meegenieten van de bestellingen en het geroep in de keuken wat in onze ogen niet hoort op dit niveau (ook al is de keuken open). We waren weliswaar de eerste gasten, maar ook toen er meerdere gasten waren gearriveerd bleef dit zo. Het eten was lekker maar vonden we niet echt spectaculair. We hebben wel eens beter gegeten in een restaurant op dit niveau. Alhoewel men openstond voor onze puntjes van kritiek zullen we er niet zo snel nog eens terug gaan.

Gegeten op 23 januari 2015

hgdaalbers

We hadden op 27 september met vrienden gegeten in "Het Oude Dykhuys". De ontvangst in het smakelijk ingerichte restaurant was hartelijk. Ondanks dat we gebruik maakten van de IENS Dinerdagen actie kon er nog een keus gemaakt worden uit het menu. Na wat smakelijke amuses om de smaakpapillen te prikkelen werd het voorgerecht geserveerd. Vooral de "Coquilletartaar met limoen" viel in de smaak. Vervolgens gingen we door met de "Schol van de Plancha" en de "Medaillon van diamanthaas en kalfswang" (wederom erg smaakvol). Als nagerecht werd gekozen voor zowel dessert als kaas die werd gepresenteerd op een gevarieerde kaaswagen. Daarbij werd een aparte en heerlijke dessertwijn geserveerd en op verzoek bleek men ook Pedro Ximinez in huis te hebben. Al met al een leuke kennismaking. Daarnaast bleken ze nog een leuk terras te hebben waardoor er ook met zomerse temperaturen buiten gegeten kan worden. Een aanrader dus!

Gegeten op 27 september 2014

• Matig

• Matig

Je moet fors in je buidel tasten, terwijl de porties erg karig zijn (je gaat met honger naar huis). Wij kregen sterk de indruk dat Chateau St. Gerlach erg op de cijfertjes let in plaats van op de klant. In deze categorie en prijsklasse verwacht je toch wat anders. Conclusie: prijs kwaliteit OK, prijs kwantiteit beslist niet OK. We zullen dit restaurant niet aanbevelen.