van mama0452

• Uitstekend

het eten is met veel zorg bereid in een open keuken zeer gastvrij je bent er echt een gast die zeer welkom is en informeel een eerlijk en open instelling als je wensen hebt voldoen ze er graag aan omdat elke gast blij de deur uitgaat en dat ga je !!!! ook de inrichting van het restaurant is alsof je werkelijk in de keuken gezellig mee eet

• Goed

gemoedelijk sfeer goed personeel en eten is erg lekker en goed terras met zon

• Slecht

zeer slechte pizza's veel te dikke bodem en teveel saus 1 x geweest maar personeel is erg vriendelijk niks mis mee

• Goed

scholletjes eten we hier zeer smakelijk op een visbord geprensenteert ziet er altijd leuk uit we hebben er zelfs een keer schorseneren gegeten was zeer lekker wel jammer dat er geen desnoods apart sausje over de salade is personeel is vriendelijk en goed voor honden gelijk water voor de hond en zelfs een hondekoekje uitsraling restaurant is gastvrij en knus

• Goed

heerlijke pizza's gemoedelijke sfeer ruim aanbod ook de bezorging is goed zeer aan te raden

• Goed

de sfeer is echt vriendelijk in de wintermaanden gezellig haardvuur en mooie versiering tijdens de feestdagen inrichting is knus en warm personeel erg vriendelijk voor de hond gelijk water terras met tafelverwarming echt leuk vlotte bediening eten is ook smakelijk goed warm laatste keer stoofpotje met rijst was echt super lekker

• Uitstekend

sfeer is geweldig uitzicht over de berkenplas zeer ontspannen bediening alsof je thuis bent en het eten is echt erg lekker ik nam it. bol gyros je eet je vingers erbij op goed verzorgt ik ga er graag naar toe

IENS bestaat 15 jaar!