van inge_ekkelboom

inge_ekkelboom

Aangetrokken door de sfeer en de gezelligheid in Mangia Pizza beslote wij ook in dit 'nog' onbekende restaurant uit eten te gaan.
Verwelkomt door een enorme vrolijke man, bracht direct de juiste sfeer bij ons naar boven wat we hadden gehoopt.

De pizza's waren heerlijk! We komen zeker nog een keer terug.

Dank voor de leuke avond!

Mvg

Gegeten op 4 maart 2015

• Uitstekend

Wij hebben hier de heerlijke dagmenu gegeten! Vooraf "Runder Capaggio" en als hoofdgerecht "Ossehaas in rode wijn saus" met een goede aanbevolen wijn. Een echte aanrader! Prachtig opgemaakt door de kok. Personeel is zeer vriendelijk, bieden netjes bij binnenkomst een "lekkere Prosecco" aan, tijdsbestek tussen voorafje en hoofdgerecht is goed, de kleding van de bediening is erg netjes, uitstraling van het restaurant is gewoontjes maar zeker gezellig. Nogmaals mijn complimenten voor de keuken! Alles schoon en zeer netjes! Wij komen snel weer terug!

Buona serata, Groetjes Inge Ekkelboom

• Uitstekend

Vanavond hebben we hier heerlijk gegeten. Leuk personeel, goede timing van bediening, het restaurant is sfeervol aangekleed en om niet het belangrijkste te vergeten, het eten was overheerlijk. Bedankt voor de leuke avond en jullie zien ons zeker binnenkort weer terug. Met vriendelijke groeten