van Alan40

• Uitstekend

N.a.v. het lezen van lovende recensies 30 december bij dit restaurant gegeten met 4 volwassenen en een peutertje. Eindelijk een authentiek Chinees restaurant die zich kan meten met de restaurants in Hong Kong en Guangzhou (Canton) v.w.b. smaak en kwaliteit. Ook de service is top! Zeer vriendelijke en snelle bediening die zelfs 'oog' had voor ons tafelgenootje van 18 maanden. Wij komen hier vaker!
Xie Xie Full Moon.

• Uitstekend

Een lang verhaal schrijven is niet nodig... Heerlijk Indonesich eten en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!

• Uitstekend

Juni dit jaar gegeten bij Vlaanderen en zeer lovend over dit restaurant in zijn geheel. Bijzonder vriendelijke bediening en de maaltijd salades van mijn 'tafeldames' waren volgens hun de lekkerste die ze ooit genuttigd hebben. Ook mijn steak tartaar is een aanrader. Als we weer eens in Heerlen zijn komen we hier beslist terug!

• Goed

Afgelopen maandag om 20.30 uur met 4 personen bij Sakura gegeten via de Grouponactie. De negatieve meningen kunnen wij niet delen. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Ruim 2 uur hebben we erg naar ons zin gehad. De 2 verschillende koks waren eveneens vriendelijk en onderhoudend. Dit was onze eerste keer bij Sakura en zeker niet de laatste!

IENS bestaat 15 jaar!