van vandenGrave

• Recensies in de laatste twee jaar

• Goed

Even uit eten, waar gaan we naar toe, naar de Toerist in Spaarndam. Helaas niet gereserveerd, en het was heel erg druk. Dan maar weer terug naar huis, maar we zagen dat ernaast een leuk visrestaurant zit, daar was nog wel plaats.
Leuke lichte inrichting, leuke vriendelijke en adviserende bediening. Een heerlijke tonijnsalade, een zeer goede prijs-kwaliteits verhouding, prima hier komen we zeker nog een keer terug.

• Recensies in de laatste twee jaar

• Matig

Zondag 23 oktober een hapje eten na een lange strandwandeling bij Zilt in IJmuiden. Een mooi najaarszonnetje, maar we besloten toch om binnen te zitten, daar was het wat rustiger. De bediening liet op zich wachtten en we moesten 2x om een drankje vragen, kan gebeuren. De jonge meiden waren erg hard aan het werk. Doe mij maar de wrap, sorry die is er vandaag niet, okay dan maar een kipsate. Het eten was wel ok, de satesaus was erg waterig en was helemaal over het bord uitgelopen.Omdat ik al 2 wijn ophad wilde ik graag nog een glaasje wijn maar met een glas water. Het meisje vertelde me dat het alleen maar spa blauw mocht serveren en ze geven geen kraanwater. Ik probeer nog een discussie aan te gaan dat we bestellende klanten zijn (met eten, wijn, dessert en koffie etc.) en ik graag een glaasje kraanwater erbij wil hebben, maar dat mocht niet baten. Door de botte reactie van de serveerster, hebben we geen wijn meer besteld, dessert geannuleerd, en geen koffie na, we zijn gelijk na het eten weggegaan. Jammer hoor, de honden buiten krijgen wel kraanwater. Nee ons zie je hier niet meer terug, wij gaan naar de buren. Toch jammer dat een glaasje kraanwater je zoveel omzet kost, en een klant kwijtbent.

IENS bestaat 15 jaar!