a TripAdvisor company

van Mooch

Mooch

Hier al een paar keer geluncht. Het eten is altijd lekker en goed verzorgd. Nette zaak ook, waar het personeel altijd heel alert en attent is. Er wordt direct een fles water op tafel gezet en gevuld als die leeg is, zonder dat je er om hoeft te vragen. De Welsh Racebit is een aanrader, maar zeker ook de toast Skagen is niet te versmaden. Ook de wijnen zijn prima. Prima plek dus om te lunchen!

Gegeten op 20 augustus 2016

Mooch

Wat een lekkere pizza's! We hadden een quattro formaggi en een frutti di mare. Alle twee waren erg lekker. Het deeg is perfect. Vooraf de mosselen in pernodsaus genomen. Was ook voortreffelijk. De wijnen die op de kaart zijn, zijn goed gekozen. Bediening is vriendelijk. Hier gaan we zeker vaker een pizza eten.

Gegeten op 24 augustus 2016

Mooch

Hier voor het eerst gegeten. Wat ons aansprak was dat de mensen uit Thessaloniki komen. Daar zijn we inmiddels 3 keer geweest. Een erg mooie stad. Is niet toeristisch en je hebt er prima restaurants. Het eten bij Nostimo vond ik niet erg bijzonder. De taramasalata, die wordt geroemd, is inderdaad super. Sterke kuitsmaak, die je niet vaak zo proeft. De octopus van de grill was oké. Als hoofdgerecht hadden we de zalm en de zeebaars. Die waren niet bijzonder gekruid. De groente er bij was erg zout. Verder is de bediening aardig. Het is een beetje of je bij Grieken thuis aan het eten bent. Wat wel jammer is, is dat al aan het begin van de avond geen zeep op het toilet is en geen handdoekjes om je handen af te drogen.

Gegeten op 24 juli 2016

Mooch

Hier geluncht lekker in de zon. Er staan mooie wijnen op de kaart per glas. We hadden een Aligoté. Die lekker zuren heeft en een mooie afdronk. Je kunt er ook verrassende borrelhapje bijnemen. We hadden coquilles in tomatensaus. Werd geserveerd in een blikje met lekker knapperig brood erbij + olijven. Daarnaast ook manchego erbij genomen. Zo lekker in het zonnetje met een goed glas wijn en lekkere hapjes erbij is een prima ervaring. Gaan er zeker nog eens naartoe om te genieten van de goede wijnen.

Gegeten op 24 juli 2016

Mooch

Voor de tweede keer hier geluncht en beide keren was het heerlijk. De eerste keer de summer sandwicht genomen met avocado spread. Was een royale sandwich met een goede smaak. De tweede keer de caesar salad genomen met vega kip. Erg lekker klaargemaakt. Was echt smullen. De wijnen zijn ook prima. Goede aanwinst in de buurt. Ga er zeker ook eens 's avonds eten.

Gegeten op 23 juli 2016

Mooch

Leuk restaurant en leuk concept. Je kunt gemakkelijk 2 tot 3 gerechten per persoon nemen en mem elkaar delen. Wij hadden o.a. de zeewierburger, die erg lekker was. Is een echte aanrader. De salade met gerookte makreel was lekker fris, maar niet echt bijzonder. Zou wat meer kruiden aan toegevoegd kunnen worden. De gefrituurde spiering was oké. Op de wijnkaart staan aardige wijnen, maar een wijn van 55 euro vind ik niet zo passen bij het concept. Het eten is daarvoor niet exclusief genoeg. De bediening is uiterst vriendelijk en informeert goed over de gerechten en de wijn. Zullen er zeker vaker gaan eten. Een prima prijs-/kwaliteitsverhouding

Gegeten op 10 juli 2016

Mooch

Hier 's ochtends vroeg ontbeten. Eerst een kwartier gewacht voordat we eindelijk wat konden bestellen. Vervolgens weer lang op onze koffie moeten wachten. Het was redelijk druk en dan is maar een iemand in de zaak echt te weinig. Zeker als je ook de drankjes moet verzorgen en de bestellingen moet opnemen en de tafels moet afruimen. Gelukkig was het eten wel lekker. De Eggs Royal was overheerlijk. De koffie is er ook prima. Maar doe alsjeblieft iets aan de services!

Gegeten op 16 april 2016

Mooch

Wat een aanwinst in de Witte de Withstraat! Hier wordt top gekookt. Veel hele lekkere vegetarische keuzes. We hadden drie groentegerechten en de pulpo en de vis van de dag uit de oven. Dat was een zeebaars. Wat was deze heerlijk klaargemaakt. De groentegerechten zijn geraffineerd en goed gekruid. Om je vingers bij af te likken. De bedoeling is dat je elk gerecht deelt. De porties zijn er zeker geschikt voor. Prima wijn keuze ook. En de bediening is erg enthousiast en verteld precies wat je op je bord hebt. Twee keer gegeten en het restaurant behoort nu al tot een van mijn favorieten.

Gegeten op 17 april 2016

Mooch

Meestal als we bij Morlang zijn dan lunchen we er. Nu gingen we er dineren. Vooraf hadden we coquilles en Tataki met zwaardvis. Dat was beide smullen en mooi klaargemaakt. Het oog wil natuurlijk ook wat. Als hoofdgerecht hadden we kabeljauwrugdfilet met gerookte makreel. Dat was een heerlijke combinatie! Een flesje Gruner Veltliner erbij was een voltreffer. En ja, het personeel is altijd top. Vriendelijk en alert.

Gegeten op 10 april 2016

Mooch

Als we in Buitenveldert zijn dan kunnen we Delicaat niet overslaan. Wederom weer heerlijk geluncht. De dagkaart bood vooraf coquilles die voortreffelijk waren klaargemaakt. Daarna asperges met zalm en gepocheerd ei. Ook dat was smullen. Een prima Chardonnay erbij maakte het geheel af. En ja de bediening is ook altijd erg vriendelijk en correct. Tot de volgende keer!

Gegeten op 9 april 2016