Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van piceye

• Goed

Een tip: Neem als je met zn tweeen bent een kaas, en een vleesfondue(in knoflooksaus) en je hebt een goed maal met goed brood. De sla is nogal saai. Altijd vol en gezellig met goed gehumeurd personeel.

• Goed

Gezellig druk. Goede antipasti en pasta's. En de zwaardvis is perfect. Wijn kan beter.

• Goed

Prima chinees om met een groot gezelschap wat te vieren. Gevarieerd menu met een mooie doorsnee van de kaart. Van een vorse pan soep via dim sum ,eend, vis en kreeft naar goed ijs. En dan sla ik nog het een en ander over. Snelle bediening, en een waakzame chef. We komen terug.

• Uitstekend

Fantasties Chef's menu met een mooi spannend wijnarrangement. Prettige, vlotte bediening die attent bijschenkt. We komen terug!

• Uitstekend

Drie aardige dames runnen de beste Thai uit de buurt.
Geweldige garnalen en eend. Zelden zo'n goede massaman gegeten.De backpackers neem je op de koop toe. Jammer dat je er geen biertje bij kan krijgen...

• Goed

Een van laatste chinese restaurants waar ze prima ingewanden serveren. Ook de pekingeend en de soepen zijn geweldig. Razendsnelle efficiente bediening.

• Goed

Zoals je een brasserie graag ziet. Klassieke eenvoudige gerechten. Aardige bediening met kennis van zaken en de oesters zijn top.

• Uitstekend

Verreweg de beste en de leukste Pizzeria van Amsterdam. Stevige kaart met natuurlijk veel pizza's van traditioneel tot avontuurlijk. Goede anti-pasti. Het zuid-italiaanse bloed stroomt hier duidelijk door de aderen.En als Seba het op een zingen zet ben je helemaal uit.

• Matig

Als je bij een wijnarrangement tussen de gerechten zo lang moet wachten dat je bijna van de dorst omvalt kan je het eten niet meer goed beoordelen... Ongeinteresseerde bediening, warrig wijnverhaal. Wil het best nog eens proberen maar dan gewoon van de kaart en we zoeken zelf de wijn er wel bij.

• Matig

Dat viel tegen. Opdringerige bediening. Tafel vlak bij de tochtige ingang. Kan me niet voorstellen dat de vis dagvers was. Mosselen volledig van hun smaak ontdaan. Alles vlak.