Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van debueger

• Goed

Leuke tent om te eten. Het concept is leuk. Meerdere 'kleine schotels', zeg maar volwassen tapas. De kwaliteit zeker aardig. Bediening is goed. Men is bereid om een tafeltje extra op het terras te plaatsen zonder meteen over regels te miepen.
Ik vind het zelf vaak wel moeilijk om wat samen te stellen dat qua smaak ook bij elkaar past. Zeker omdat de volgorde waarin je het krijgt niet gegerandeerd is. Zo kreeg ik laatst eerst de zwaarste van de 3 schotels, een soort stamppot om daarna lichtere schotels te krijgen (salade en een lam schotel). Ik wist dit van te voren en stoor me er dan ook niet echt aan. Ik heb een goede avond gehad en de rekening viel mee. Dus een goed oordeel

• Uitstekend

Blijft bij mij favoriet. Maar ik ben ook een ijs liefhebber. Ik heb altijd mijn bolletjes strippenkaart op zak. Helaas voor de restaurants in de buurt, neem ik geen desert bij hen maar loop ik een blokje om.

Vorig jaar kwam ik erachter dat ze ook een vestiging hebben op de Prinsengracht hoek Elandsgracht. Jammer dat de bolletjeskaart daar niet geldig is. Bij deze vestigingen hadden ze wel meer smaken, ook wat meer gewaagde varianten.

Waarom Uitstekend?
Het is al een tijdje terug maar dit is de enige restaurant/eetcafe die ooit heeft aangeboden om de stoomkosten van een overhemd van mijn collega te vergoeden plus hem een duvel-shirt voor de avond aan te bieden toen een serveerster per ongeluk een kopje koffie over hem heen had gegooid. De serveerster en de 'baas van de avond' hebben de situatie uiterst correct opgelost waarbij mijn collega zich geen enkel moment oncomfortabel heeft gevoeld.
Zoals eerder genoemd was dit al een tijdje terug maar sinds dien kom ik er geregeld, de bediening vind ik uiterst correct, zeker boven verwachting voor een eetcafe, het eten is zeker eetcafe waardig. En de prijs kwaliteit verhouding is in balans.

• Goed

Eigenlijk kom ik hier veels te vaak. Het eten is goed, echter je betaald snel 25 euro voor twee afhaalmaaltijden. En dan nemen we niet eens echt iets bijzonders of veel. Maar goed het smaakt goed. En ik baal elk jaar weer als ik voor een gesloten deur sta wanneer ze op vakantie zijn voor een maand. Zo ook dit jaar, gelukkig zijn ze weer terug

• Redelijk

• Redelijk

Aardig,
bediening was leuk en attent. Eten was oke. Persoonlijk vond ik de prijs redelijk hoog. Naast onze gerechten hadden we een paar bijgerechten besteld maar dit hakte redelijk in de rekening.

• Goed

Soepen zijn erg lekker en goed om mee te nemen. De Indische of Arabische/Marokaanse soepen zijn het lekkerst. Een large vult net niet genoeg in de avond. Een extra large is meteen zoveel de zelfde smaak, dus dan neem ik meestal een large en een medium in verschillende smaken. Hierdoor is niet super goedkoop, wel erg lekker en veel beter dan de snackbar iets verder op.

• Goed

Leuk eetcafe, leuke inrichting, Zelf vind ik de tafels boven bij het raam het leukst, alleen dan moet je wel goed ter been zijn en/of geen kleine kinderen hebben. Eten was goed, voor een eetcafe zijn de prijzen net iets te hoog

• Slecht

• Slecht

Met mooi weer daar een pannekoek weg geprikt. Eerst een schoon tafeltje gezocht. Dat was moeilijk, de bediening wilde deze ook niet schoonnmaken. Pannekoek was eigenlijk wel ranzig, veels te vet. Kortom, ik ga er nooit meer heen. Ik kom er bijna dagelijks langs en zie nog steeds dat de tafels vol met troep staan en nooit worden afgenomen. Kortom geen aanrader

• Goed

Gezellig bruin eetcafe waar je een lekkere hamburger of salade kan eten. Ik kom er vaak als ik geen zin heb om te koken. En elke keer stellen ze me niet teleur. Prijs kwaliteit is goed te noemen.

• Goed

De dag hap is vaak prima van smaak en kost daarnaast niet veel. Op het kleine terras kan je prima in het zonnetje eten. Een aanrader voor als je een keer geen zin hebt om te koken