van Lowland

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier onlangs een broodje gegeten en dat viel niet tegen. Bij toeval deze zaak binnen gelopen. Het oogt enigszins eenvoudig maar gezellig, net als veel zaken in Italië. Op de menukaart broodjes, pizza, pasta en antipasti. Hier dus een broodje gegeten. Het zijn geen kinderachtige broodjes (vrij groot). Alle ingrediënten worden vers gesneden. Je proeft dat alles met liefde is klaargemaakt.

Gegeten op 29 december 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke burgers bij Burgermeester maar ik mis toch wel het patatje. Genoeg keus en af en toe zijn er nieuwe burgers. De zelfgemaakte shakes zijn ook erg lekker.
Het interieur zou iets warmer/gezelliger kunnen.

Gegeten op 3 juli 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Met het mooie zomerweer buiten gegeten bij Panini. De menukaart is eenvoudig met een paar voorgerechten, pizza's en pasta.
De pizza's zijn heerlijk met een zeer goede bodem. De pasta's kunnen iets spannender en de porties zijn niet royaal.
Gewoon een eenvoudig restaurant en gezellig druk.
Omdat we buiten zaten weet ik niet of het binnen net zo gezellig is.

Gegeten op 24 juli 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel ik normaal niet uit eten ga in een eetcafé of café, eten doe je in een restaurant en in een café drink je, heb ik het hier toch naar mijn zin gehad.
Gelukkig houden ze het eten simpel en weten er daarom waarschijnlijk ook nog wat van te maken. De entrecote was prima gebakken. Naar wens kun je bij het hoofdgerecht groente of sla krijgen en frites.
Het gaat er een beetje rommelig aan toe en af en toe werd er nog wat vergeten te brengen. Misschien een beetje te donker binnen.

Gegeten op 12 juli 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik ken Boulevard Café alleen van de lunch maar deze is goed. Bediening is snel en accuraat. De menukaart is niets bijzonders. Het is gevestigd in een leuk gebouw, een voormalig spoorweghuisje. Binnen mag het wel eens opgefrist worden en het ruikt er ook wel eens als een muf café. Het terras is prima.

Gegeten op 27 juli 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Op het laatst moment besloten om bij De Leest te gaan eten en dus snel nog even gereserveerd. De ontvangst bij was hartelijk, de eetzaal (of kamer) is mooi en rustgevend ingericht. De bediening is super en zeer attent.
Wij hebben een menu genomen met een wijn arrangement en dat is echt een aanrader. De wijnen en het eten waren perfect in balans. Bij elke wijn hoort een verhaal, je kan dit overdreven vinden maar het is leuk. Uiteraard is er bij het eten ook de nodige uitleg.
Eten is hier werkelijk uit eten. Je bent hier zo een paar uur zoet en vergeet helemaal de tijd. Ik ga hier graag nog eens naar toe

Gegeten op 6 juli 2012

• Uitstekend

Wij zijn een regelmatig bezoeker van dit kleine restaurant. De mensen van Sushi zijn zeer vriendelijk. Bij elk bezoek een drankje van het huis. Het eten is gewoon goed en lekker. Meestal gaan we voor een snelle hap maar ook voor een gezellige avond met vrienden kun je hier terecht. Tips: California Handroll, Wafu Beef Menu en groene thee.

• Goed

Hier geluncht. Terwijl het erg druk was wegens het mooie weer een snelle bediening. Tafel werd schoongemaakt zonder hier eerst om te moeten vragen. We hebben een salade Nicoise gegeten en een paar heerlijke glazen wijn erbij gedronken. Daarna een prima koffie. Niet alle wijn stond op de rekening. Kortom: eten heerlijk en vers, wijn goed, bediening goed, locatie super.

• Redelijk

Perfecte locatie en dat is tevens het enige pluspunt van deze zaak of het moet het personeel zijn dat overwegend zeer vriendelijk is. De koffie is hier matig en de menukaart is afgestemd op toeristen. Ik was hier 's ochtends en toen hing er een vieze blauwe walm en een vetlucht van verbrand spek. Het broodje dat ik had was een in de oven afgebakken prefab of voorgebakken stokbroodje met fabriekskaas. Het uitzicht op de markt maakt dit allemaal weer een beetje goed.

• Slecht

Heb hier onlangs eten afgehaald en dat was gruwelijk slecht. We hadden onder andere Ku lu yuk en babi pangang, alles is in de vuilnisbak beland. Ontzettend vet.

IENS bestaat 15 jaar!