a TripAdvisor company

van Lowland

Lowland

Bij Zeppos vooraf de vongole, mosselen en gamba's op Portugese wijze gegeten en daarna de vis van de dag. Het voorgerecht was om mijn vingers bij af te likken. Mijn tafelgenote had een kip met rozemarijn en aardappeltjes en die was ook erg lekker. De huiswijn is meer dan goed. Toe hadden we een chocoladesoufflé en een crème brûlée
Hebben wij wel vaker hier gegeten en de bediening is altijd even snel, vriendelijk en charmant. Zowel het cafe als het restaurant zijn erg gezellig ingericht en het is er altijd aangenaam druk.

Gegeten op 13 februari 2015

Lowland

Dit Griekse eethuisje wordt alleen maar beter. Wij eten hier soms, maar halen met zekere regelmaat eten af. Mevrouw spreekt een beetje Nederlands en toch wordt je prima geholpen. Naast het vaste 'assortiment' zijn er wisselende gerechten. Als laatste de moussaka en de vegetarische moussaka gegeten, erg lekker. De spanakopita's waren kraakverf en erg goed gemaakt. 's Middags een pita giros eten doe ik ook graag. Het kan gezelliger binnen, maar op een mooie zomeravond is het kleine terras een aanrader.

Lowland

Fijn cafe waar je ook kan eten. Er worden eenvoudige maar goede gerechten geserveerd zoals biefstuk of een echte ouderwetse uiensoep.
In het cafe heerst een goede sfeer. Vooraf garnalenkroketten gegeten en daarna dus de goede biefstuk met sla en frites.

Lowland

Hier onlangs een broodje gegeten en dat viel niet tegen. Bij toeval deze zaak binnen gelopen. Het oogt enigszins eenvoudig maar gezellig, net als veel zaken in Italië. Op de menukaart broodjes, pizza, pasta en antipasti. Hier dus een broodje gegeten. Het zijn geen kinderachtige broodjes (vrij groot). Alle ingrediënten worden vers gesneden. Je proeft dat alles met liefde is klaargemaakt.

Gegeten op 29 december 2012

Lowland

Heerlijke burgers bij Burgermeester maar ik mis toch wel het patatje. Genoeg keus en af en toe zijn er nieuwe burgers. De zelfgemaakte shakes zijn ook erg lekker.
Het interieur zou iets warmer/gezelliger kunnen.

Gegeten op 3 juli 2012

Lowland

Met het mooie zomerweer buiten gegeten bij Panini. De menukaart is eenvoudig met een paar voorgerechten, pizza's en pasta.
De pizza's zijn heerlijk met een zeer goede bodem. De pasta's kunnen iets spannender en de porties zijn niet royaal.
Gewoon een eenvoudig restaurant en gezellig druk.
Omdat we buiten zaten weet ik niet of het binnen net zo gezellig is.

Gegeten op 24 juli 2012

Lowland

Hoewel ik normaal niet uit eten ga in een eetcafé of café, eten doe je in een restaurant en in een café drink je, heb ik het hier toch naar mijn zin gehad.
Gelukkig houden ze het eten simpel en weten er daarom waarschijnlijk ook nog wat van te maken. De entrecote was prima gebakken. Naar wens kun je bij het hoofdgerecht groente of sla krijgen en frites.
Het gaat er een beetje rommelig aan toe en af en toe werd er nog wat vergeten te brengen. Misschien een beetje te donker binnen.

Gegeten op 12 juli 2012

Lowland

Ik ken Boulevard Café alleen van de lunch maar deze is goed. Bediening is snel en accuraat. De menukaart is niets bijzonders. Het is gevestigd in een leuk gebouw, een voormalig spoorweghuisje. Binnen mag het wel eens opgefrist worden en het ruikt er ook wel eens als een muf café. Het terras is prima.

Gegeten op 27 juli 2012

Lowland

Op het laatst moment besloten om bij De Leest te gaan eten en dus snel nog even gereserveerd. De ontvangst bij was hartelijk, de eetzaal (of kamer) is mooi en rustgevend ingericht. De bediening is super en zeer attent.
Wij hebben een menu genomen met een wijn arrangement en dat is echt een aanrader. De wijnen en het eten waren perfect in balans. Bij elke wijn hoort een verhaal, je kan dit overdreven vinden maar het is leuk. Uiteraard is er bij het eten ook de nodige uitleg.
Eten is hier werkelijk uit eten. Je bent hier zo een paar uur zoet en vergeet helemaal de tijd. Ik ga hier graag nog eens naar toe

Gegeten op 6 juli 2012

• Uitstekend

• Uitstekend

Wij zijn een regelmatig bezoeker van dit kleine restaurant. De mensen van Sushi zijn zeer vriendelijk. Bij elk bezoek een drankje van het huis. Het eten is gewoon goed en lekker. Meestal gaan we voor een snelle hap maar ook voor een gezellige avond met vrienden kun je hier terecht. Tips: California Handroll, Wafu Beef Menu en groene thee.