Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Eline89

• Goed

• Goed

Wij hadden het 3-gangenmenu, heerlijk gegeten en de borden waren netjes opgemaakt er was echt aandacht aan besteed. Het enigste minpuntje was de muziek, Sex on the beach kan echt niet tijdens een diner!!!

• Matig

• Matig

We komen hier wel vaker, maar zijn er afgelopen zondag geweest om mijn verjaardag te vieren en waren wat later voor de zondag (20.15), dat was duidelijk te merken!! toen wij na de eerste gang een siragetje gingen roken stond de volgende gang al op ons te wachten, terwijl we nog geen 5!!!! minuten weg waren.. Toen we hadden aangegeven (bij het uithalen van de borden) dat we de 3e gang iets later wilde vertelde de serveerder dat hij niet zeker wist of dit wel ging lukken omdat ze er al mee bezig waren.... terwijl we het tussen gerecht nét ophadden!!! volgens mij wilde ze vroeg naar huis?! Ze hadden wel naar ons geluisterd want we kregen het eten inderdaad later, met aangebranden groente en brood dat te lang in de oven had gestaan!! Het brood met kruidenboter wat we nog niet op hadden werd al weggehaald terwijl we hier nog van wilde eten. al met al stonden wij binnen 3 kwartier weer buiten. Het was niet duur maar wel zonde van het geld en mijn verjaardag.

Dit was niet het normale personeel van Utrecht maar wij denken het personeel uit eindhoven. Zonde dat hun het verpeste voor utrecht, want wij gaan er niet meer terug!!!