van Proever16223

• Uitstekend

Wat een ontzettend lekker ijs!!! De hazelnoot en chocola zijn fantastisch, verder leuke sfeer en gezellige bediening. Een aanrader!

• Uitstekend

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg goed. Bij elke wijn kregen we een leuke en beknopte uitleg en ze waren zeer attent. Een echte aanrader!

• Goed

Lekker gegeten en de bediening was vlot en vriendelijk. Ook namen ze de tijd om ons te adviseren over de wijn, terwijl het bomvol zat en ze het duidelijk erg druk hadden. Ook de prijzen zijn erg o.k.

• Uitstekend

Ik heb er laatst gegeten met een stel vriendinnen en we waren allemaal erg tevreden. Het eten is heerlijk, leuke voorgerechten, en verrassende combinaties. De bediening is heel relaxed, we bleven lang zitten maar dat was absoluut geen probleem. Ze bleven vriendelijk en gastvrij. De inrichting is ook erg leuk, helemaal goed dus deze tent!

• Uitstekend

Dit is echt superlekker! De butterchicken is om je vingers bij af te likken en als je van spicy food houdt kom je hier ook aan je trekken. De voorgerechten zijn ook zeer goed en vooral veel, we gingen uiteindelijk rollend naar buiten. De bediening is professioneel en vriendelijk, op verzoek wordt uitgelegd hoe je de verschillende gerechten het beste kan combineren, top! Echt een aanrader dus.

• Uitstekend

Wanneer gaat Peppino weer open??? Ik -en iedereen die ik ken- kan niet meer wachten om weer eens dat lekkere ijs te proeven! We kijken uit naar ons eerste hoorntje van dit jaar met hazelnoot, torrone, mocca, chocola, en nog veel meer!! Maar vooral het hazelnootijs is to die for, met stukjes hazelnoot erin, je blijft ervan eten. Mijnheer Tofani, kom maar snel weer naar Nederland! Pas als Peppino open is, is de lente echt begonnen.

IENS bestaat 15 jaar!