van robtuinstra

• Recensies in de laatste twee jaar

Geen succes. Te weinig aandacht voor de garnalen (weinig fantasievol en teveel ui) en een onbegrijpelijk hoopje niet bijpassende sla. Vlees voor de burger was van goede kwaliteit maar te doorbakken om echt op smaak te blijven. Broodje was van twee dagen eerder (of te lang op een grill blijven liggen) en de verwachtte Cheddar ingeruild voor iets onbeduidends Hollands belegen o.i.d. (?). O ja, koffie zetten blijft een vak apart.

Gegeten op 16 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

we hebben hier diverse keren heerlijk geluncht en afgelopen vrijdag weer eens gekozen voor de avond. het was weer ontzettend geslaagd. onder de enthousiaste leiding van Hans en Govert is dit echt een "toppertje" in Oud Zuid" .Vanaf binnenkomst tot het afscheid is echt alles klasse : de sfeer, de gerechten en de heerlijke wijnen en ook nog eens een heel goede prijs/kwaliteit verhouding: een heerlijk 3-gangen menu voor 27 Euro!
een AANRADER dus!

Gegeten op 21 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

gisteravond genoten van het culinaire arrangement, inclusief overnachting. alleen al de reis erheen is een feest op zich. vanuit de toch vaak hectische Randstad kom je in een totaal andere wereld. via een prachtige weg door de bossen kom je aan op een schitterend landgoed.
prachtige lounge ruimtes, schitterend restaurant met fraai uitzicht over de mooi aangelegde tuinen, zeer fraaie hotelkamers en gezellige bar.
en dan het diner. een werkelijk heerlijk 5 gangen menu, begeleid door een voortreffelijk wijnarrangement. bijzonder prettige en deskundige bediening, waaronder ook zeker te rekenen de dames en heren aan de receptie!
werkelijk een belevenis!
onbegrijpelijk dat hier nog niet sprake is van een Michelin ster!
dus zondermeer een sterke AANRADER!

Gegeten op 28 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

ik begrijp de negatieve ervaring van 11 mei 2013 niet. wij komen hier ook regelmatig en hebben dan een volledig ander gevoel.
zoals bijvoorbeeld afgelopen zondagavond. we zaten gezellig in de Van Diepeningen Lounge....heerlijk te genieten van een fles Astruc wijn. je kunt dan ook een aantal heerlijke eenvoudige gerechten krijgen ( die komen dan uit brasserie La Terrasse)....heerlijke stampotjes bijvoorbeeld..! vooral de zuurkool stampot met 3 variaties vlees is een "must"
Huis ter Duin blijft voor ons een echte Aanrader.

Gegeten op 29 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

gisteravond hier met zijn vieren gegeten. het is een heel gezellig en intiem restaurant.zeer goede ervaring. het was op deze zondagavond "bomvol". we hadden gekozen voor het 4-gangen menu met bijbehorend wijn arrangement. goede prijs/kwaliteit verhouding . vooral het dessert met de Magnum is een must ! leuke en attente bediening, die ook heel persoonlijk en prettig toelichting op de wijnen gaf. wij vonden juist de doeken als verlichting heel erg origineel !
zonder meer een aanrader!

Gegeten op 24 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond met zijn vieren hier gegeten. Vriendelijke ontvangst. Lekkere wijnen, heerlijke gerechten, prettige bediening, op een doordeweekse avond heel goed bezet. aanrader!

Gegeten op 19 september 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Ja als alles perfect is waarom zal je dan geen 3 tienen geven!
alles klopt vanaf de ontvangst tot en met het afscheid . we hebben volop genoten van het heerijke zomerarrangement: 4 gangen, vooraf gegaan door een sprankelend apperetief, 2 maal een heerlijke amuse en voor het dessert nog een pre-dessert.heerljke wijnen, begeleid door een voortreffelijke sommelier.
en dat alles vond plaats op het geweldige terras op een heerlijke zomeravond. Alsof je echt in Zuid Frankrijk of Italie bent.
het was weer een onvergetelijke avond!

Gegeten op 20 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

wat blijft dit toch een ontzettend gezellige "tent". donderdagavond : bomvol, leuk publiek. gezellige , attente en vlotte bediening!! perfecte prijs/kwaliteit verhouding .
voor ons blijft het een echte AANRADER!

Gegeten op 27 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

gisteravond met zijn zessen hier gegeten. We hadden gekozen voor het all-in menu. het was echt heerlijk. de gerechten ( hoofdgerecht : op de huid gebakken dorada ) en ook de wijnen waren zalig. alles begeleid door een zeer prettige bediening, die onder voortreffelijke leiding stond van Nicole Schubert, die alles zeer deskundig en heel attent en op een persoonlijke klantgerichte manier aanstuurde.het was een bijzonder geslaagd avond!

Gegeten op 11 mei 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

de bijzonder gezellige avond begint eigenlijk al met de oversteek met het pontje. en bij aankomst bij het restaurant gaat de deur al open, voordat wij er zijn ! heel gastvrij! we kiezen voor het 4 gangen menu, met bijpasend wijnarrangement.heerlijk gegeten en een complment aan de gezellige bediening en goede uitleg van de sommelier. we hebben een heerljke avond gehad . echt een topper voor de regio!

Gegeten op 13 april 2013

IENS bestaat 15 jaar!