a TripAdvisor company

van robtuinstra

robtuinstra

Vanavond weer genoten in de " Beuk" . Super gezellig om hier weer te zijn. We begonnen in " Jacky's bar ". Daarna een heerlijk 4 gangen menu, met daarbij een voortreffelijk wijn arrangement. Persoonlijke bediening die het allemaal echt compleet maken. Super dat de "Beuk" er weer is . Een echte aanrader weer voor Oegstgeest
Ineke

Gegeten op 10 juni 2016

Klasse!
Wat een ontzettend gezellig restaurantje in het hart van Leiden , vlak bij de Pieterskerk in de bekende Kloksteeg.
We genoten van een heerlijk 4 gangen menu, met een goed bijpassend wijn arrangement, en dat begeleid door een hele gezellige en attente bediening.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Een echte topper en aanrader .
We komen hier zeker terug.

Gegeten op 21 mei 2016

robtuinstra

Heerlijk weer thuis komen, zo lijkt het. Weer genoten van de toch echt prachtige ambiance. Vanaf het moment dat je binnen komt is er toch het gevoel van " de warme deken" . We hebben genoten van het 4 gangen menu met heerlijke bijpassende wijnen. Oesters en eendenlever, tarbot en eendenborst. gezellige en attente bediening.
Het was heerlijk.
Wij zijn ontzettend blij dat " ons adresje " er weer is in Oegstgeest. Wij blijven het een echte AANRADER vinden.

Gegeten op 23 april 2016

robtuinstra

vandaag voor de derde keer met kinderen en kleinkinderen genoten van de Paasbrunch. we waren met zijn negenen. Alles klopte weer , evenals in de voorgaande jaren. We hadden een prima tafel met schitterend uitzicht op het zonnige strand. de kinderen vermaakten zich ook optimaal aan de speciale kindertafel, waar ze o.m. eieren konden schilderen en daarna tevens op het strand naar eieren konden zoeken.
deze keer was er , in afwijking van de vorige keren, niet voor de buffet vorm gekozen, maar voor het sharing principe, wat ons heel goed is bevallen. heerlijke gevarieerde gerechten. Een heerlijke Pinot Grigio erbij .
Ook was er, wat betreft het eten, speciaal gedacht aan de kids.
En alles werd voortreffelijk begeleid door de leuke enthousiaste bediening.
we hadden een heerlijke middag.
prima prijs/kwaliteitverhouding...dus volgend jaar weer met zijn allen.
Alexander Beach Club blijft voor ons een prima adres.

Gegeten op 27 maart 2016

TOPPER!
Het was voor ons de tweede keer en we blijven erbij: Een grote aanwinst voor Leiden. Voormalige bekende dansschool .Gelegen op een prachtige locatie vlak bij de monumentale ,bij iedereen bekende ,oude brug aan de Nieuwe Rijn.
Eerst gezellig een drankje in de wijnbar en dan genieten in het zeer fraaie restaurant, voormalige danszaal. Origineel detail: je dineert op dezelfde stoelen als duidelijk zichtbaar op de super grote foto van de danszaal , die vrijwel de gehele linkerwand siert. Heel sfeervol.
Een hele gezellige persoonlijke en attente bediening en heerlijke gerechten .
We waren met zijn vieren en hebben genoten van het 4 gangen chef's menu met zeer goede bijpassende wijnen.
Wij vinden het zonder meer een echte Aanrader en komen hier zeker terug.

Gegeten op 27 februari 2016

robtuinstra

Een gezellige huiskamersfeer.gezellige en goede bediening en een heerlijke uitgebreide rijsttafel voor EUR 28,95.Vind je het gek dat het er vaak bomvol is ? Toen we weggingen stonden de volgende gasten voor onze tafel al te wachten.
En heel terecht!

Gegeten op 20 februari 2016

robtuinstra

Onze dochter en schoonzoon waren er vorig jaar geweest, dus wij moesten er, op hun advies , ook aan geloven!
Wat een geweldige ervaring en als alles echt TOP is moet je ,wat betreft de cijfers, 3 tienen geven.
Vanaf ontvangst tot vertrek , de volgende dag , was alles uitmuntend.
Bij aankomst word je buiten al charmant opgewacht en ontvangen en tijdens het diner : we hebben genoten van een 8 gangen diner , we werden door charmante gastvrouw Claudia en haar enthousiaste medewerkers/sters deskundig en bijzonder prettig begeleid. We genoten tevens van een heerlijk bijpassend wijnarrangement dat deskundig werd begeleid door o.m. sommelier Koen van der Plas.
Onze kinderen hadden doorgegeven dat het onze trouwdag was en daar had men heel goed op ingespeeld: we werden namelijk verrast met een heerlijk chocolade taartje bij de koffie.
En als afsluiting van het feest een overnachting in een prachtig ingerichte hotelkamer ( er zijn er totaal 12).
s'morgens was het ontbijt ook helemaal " in stijl ".
Al met al dus een onvergetelijke ervaring!

Gegeten op 28 januari 2016

robtuinstra

Wat is dit toch een gezellige locatie. Vlak achter de Cornelis Schuytstraat. Voortreffelijk voor een lekkere lunch of een lekkere hap in de avond. Wij waren er met zijn drieën op lunchtijd. Bomvol , leuk publiek, jong en oud, zakelijk en privé. Hans en Govert doen het zoals het hoort: aandacht , betrokkenheid, kwaliteit etc..
Zondermeer een echte aanrader!

Gegeten op 27 januari 2016

robtuinstra

Gisteravond weer eens heerlijk gegeten in de vernieuwde Lemongrass. Het was er altijd al gezellig, maar na de verbouwing oogt het ruimer, lichter en toch ook met voldoende ruimte voor een intiem gezellig etentje met zijn tweetjes.
Alles klopte weer: de charmante bediening een prima 3 gangen lemongrass menu met een voortreffelijk wijnarrangement.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wij blijven het echt een top locatie voor Scheveningen vinden.
Een stevige aanrader dus!!!!

Gegeten op 24 januari 2016

robtuinstra

Vanavond hier weer gegeten. Wederom een hele prettige ervaring. Een prima restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook goede specialiteiten. Vrijdag avond is bijvoorbeeld een echte topavond met lopend buffet. Vooral de bediening is heel vriendelijk en zeer attent. En een gezellig interieur.
Zonder meer een aanrader!

Gegeten op 30 december 2015