a TripAdvisor company

van robtuinstra

robtuinstra

Onze dochter en schoonzoon waren er vorig jaar geweest, dus wij moesten er, op hun advies , ook aan geloven!
Wat een geweldige ervaring en als alles echt TOP is moet je ,wat betreft de cijfers, 3 tienen geven.
Vanaf ontvangst tot vertrek , de volgende dag , was alles uitmuntend.
Bij aankomst word je buiten al charmant opgewacht en ontvangen en tijdens het diner : we hebben genoten van een 8 gangen diner , we werden door charmante gastvrouw Claudia en haar enthousiaste medewerkers/sters deskundig en bijzonder prettig begeleid. We genoten tevens van een heerlijk bijpassend wijnarrangement dat deskundig werd begeleid door o.m. sommelier Koen van der Plas.
Onze kinderen hadden doorgegeven dat het onze trouwdag was en daar had men heel goed op ingespeeld: we werden namelijk verrast met een heerlijk chocolade taartje bij de koffie.
En als afsluiting van het feest een overnachting in een prachtig ingerichte hotelkamer ( er zijn er totaal 12).
s'morgens was het ontbijt ook helemaal " in stijl ".
Al met al dus een onvergetelijke ervaring!

Gegeten op 28 januari 2016

robtuinstra

Wat is dit toch een gezellige locatie. Vlak achter de Cornelis Schuytstraat. Voortreffelijk voor een lekkere lunch of een lekkere hap in de avond. Wij waren er met zijn drieën op lunchtijd. Bomvol , leuk publiek, jong en oud, zakelijk en privé. Hans en Govert doen het zoals het hoort: aandacht , betrokkenheid, kwaliteit etc..
Zondermeer een echte aanrader!

Gegeten op 27 januari 2016

robtuinstra

Gisteravond weer eens heerlijk gegeten in de vernieuwde Lemongrass. Het was er altijd al gezellig, maar na de verbouwing oogt het ruimer, lichter en toch ook met voldoende ruimte voor een intiem gezellig etentje met zijn tweetjes.
Alles klopte weer: de charmante bediening een prima 3 gangen lemongrass menu met een voortreffelijk wijnarrangement.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wij blijven het echt een top locatie voor Scheveningen vinden.
Een stevige aanrader dus!!!!

Gegeten op 24 januari 2016

robtuinstra

Vanavond hier weer gegeten. Wederom een hele prettige ervaring. Een prima restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook goede specialiteiten. Vrijdag avond is bijvoorbeeld een echte topavond met lopend buffet. Vooral de bediening is heel vriendelijk en zeer attent. En een gezellig interieur.
Zonder meer een aanrader!

Gegeten op 30 december 2015

robtuinstra

Vanavond met zijn vieren hier genoten van een voortreffelijk 4 gangen menu.
Het restaurant is gesitueerd in een een gezellig klein oud pandje , wat dan ook zonder meer een intieme sfeer geeft.
We genoten van een heerlijke kreeft combinatie als voorgerecht ,heerlijke Griet of kwartel in het tussengerecht en voortreffelijke hert in het hoofdgerecht en als afsluiting een heel smakelijk dessert.
Alles begeleid door een heerlijk wijnarrangement .
Gezellige en attente bediening en ook de eigenaar Erik meldde zich heel gezellig aan onze tafel.
Zonder meer een aanwinst in het horeca gebeuren.
Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 11 december 2015

robtuinstra

Geweldig wat Marco en Inez Poldervaart op deze prachtige locatie aan de haven van Harlingen aan hun klanten bieden.
Marco is dan natuurlijk de grote kracht in de keuken en ik heb zelden een gastvrouw gezien die zo intens, alert en gezellig bezig is als Inez.
We genoten gisteravond met zijn vieren van het herfstmenu. Voortreffelijk : heerlijke 3 gangen en 4 amuses begeleid door ook prima wijnen. Genieten geblazen van begin tot eind in een hele gezellige sfeer.
Een topper niet alleen voor Friesland maar voor het hele land!!!!
We komen hier zeker terug en kunnen het aan ieder van harte aanraden.

Gegeten op 21 november 2015

robtuinstra

Gisteravond hier met zijn zessen, waaronder 2 kinderen, genoten van het " 2 for one concept" . Het was er super gezellig . Keuze mogelijkheden : vlees of vis.
Het was dik in orde. De kinderen genoten ook en als verrassing mochten ze zelf met de kok mee om hun dessert ijs uit te zoeken. Dat zijn nou net weer van die dingen , die wat extra's geven!
We blijven Alexander Beach Club een hele belangrijke aanwinst voor Noordwijk vinden. Aanrader dus!

Gegeten op 8 november 2015

robtuinstra

Gisteravond met zijn vieren genoten van het jubileumarrangement , 3 gangen inclusief bubbels vooraf en wijnen bij het diner en koffie :euro 49,00 voortreffelijk !
Ook de locatie is schitterend, midden in een fraai park gelegen. Ook prettig : toen we aan kwamen lopen werd de deur al geopend.
Gezellige en attente jonge bediening en de gerechten waren prima , vooral het hoofdgerecht van haas was voortreffelijk bereid.
Een Topper in Voorburg!!!

Gegeten op 7 november 2015

robtuinstra

vanavond hier met zijn vieren gegeten.
prima ervaring. schitterend pand op een goede locatie, en heel fraai verbouwd en ingericht. echt een restaurant om gezellig met zijn tweetjes of met vrienden met zijn vieren een heerlijke avond te hebben. gezellige en attente bediening . we kozen voor het 3/4 gangen menu : HEERLIJK .voortreffelijke tonijn, kalfswang en hert en het bijpassende wijnarrangement was ook dik in orde.
een echte aanwinst voor Leiden.
AANRADER!! we komen hier zeker terug.

Gegeten op 5 november 2015

robtuinstra

Vanavond weer eens naar de Moerbei. Het blijft voor ons toch echt een Topper. Vanaf de binnenkomst tot het afscheid klopt alles. We hadden gekozen voor het 4- gangen Moerbei menu, heerlijk! met prima bijpassende wijnen, waaronder tot onze verrassing een voortreffelijke Bulgaarse sauvignon blanc.
Een pareltje voor de regio! Aanrader dus!

Gegeten op 24 oktober 2015