Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van robtuinstra

robtuinstra

Gisteravond hier werkelijk genoten van een overheerlijk verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement. Het restaurant was bomvol. En dat is volledig te begrijpen, want het is echt een TOPPER!
Attente en gezellige bediening en dat alles in een modern eigentijds interieur.
Een echte AANRADER

Gegeten op 13 september 2014

robtuinstra

vanavond hier voor het eerst gegeten . met zijn vieren. bijzondere ervaring om te dineren in een rijksmomunent dat vroeger een kompleet andere bestemming had ....het decor met de telefoons in allerlei uitvoeringen aan de wand roepen vele herinneringen op...
we kozen voor het 3 gangen keuze menu: euro 34,50.heerlijke gerechten en begeleid door de eveneens heerlijke huiswijn een sauvignon blanc.
prima prijs/kwaliteit verhouding.
een echte AANRADER.

Gegeten op 9 augustus 2014

robtuinstra

Het was voor ons weer hoog tijd om weer eens een avondje "Savelberg" te doen. En evenals alle voorgaande keren waren we weer diep onder de indruk.
Alles klopt hier!
Genoten van het lente arrangement en aan het eind van de avond heb je toch weer de neiging om je mening te ventileren. En als rapport cijfers geef je dan gewoon weer 3 " tienen" en als ik er dan een 4e " tien" aan mag toevoegen is dat voor de prijs/kwaliteit verhouding, want daar gaat het toch eigenlijk om.
En voor mij blijft de "hamvraag" : waar blijft de 2e Michelinster, want dat verdient Savelberg volgens mij voor 100%!

Gegeten op 2 mei 2014

robtuinstra

op de prachtige 1ste paasdag met kinderen en kleinkinderen naar de recent schitterend verbouwde en heropende Alexander Beachclub .
een heerlijke brunch. alles klopte tot in de perfectie!
de kinderen werden gezellig bezig gehouden met paaseieren zoeken en ze mochten zelf broodjes en koekjes bakken.
de brunch was heel uitgebreid met warme en koude gerechten voor "elck wat wils".
en als ik dan nog een cijfer mag toekennen : voor prijs en kwaliteit verhouding een "10".
een echte AANWINST weer voor Noordwijk !

Gegeten op 20 april 2014

robtuinstra

Geen succes. Te weinig aandacht voor de garnalen (weinig fantasievol en teveel ui) en een onbegrijpelijk hoopje niet bijpassende sla. Vlees voor de burger was van goede kwaliteit maar te doorbakken om echt op smaak te blijven. Broodje was van twee dagen eerder (of te lang op een grill blijven liggen) en de verwachtte Cheddar ingeruild voor iets onbeduidends Hollands belegen o.i.d. (?). O ja, koffie zetten blijft een vak apart.

Gegeten op 16 april 2014

robtuinstra

we hebben hier diverse keren heerlijk geluncht en afgelopen vrijdag weer eens gekozen voor de avond. het was weer ontzettend geslaagd. onder de enthousiaste leiding van Hans en Govert is dit echt een "toppertje" in Oud Zuid" .Vanaf binnenkomst tot het afscheid is echt alles klasse : de sfeer, de gerechten en de heerlijke wijnen en ook nog eens een heel goede prijs/kwaliteit verhouding: een heerlijk 3-gangen menu voor 27 Euro!
een AANRADER dus!

Gegeten op 21 februari 2014

robtuinstra

gisteravond genoten van het culinaire arrangement, inclusief overnachting. alleen al de reis erheen is een feest op zich. vanuit de toch vaak hectische Randstad kom je in een totaal andere wereld. via een prachtige weg door de bossen kom je aan op een schitterend landgoed.
prachtige lounge ruimtes, schitterend restaurant met fraai uitzicht over de mooi aangelegde tuinen, zeer fraaie hotelkamers en gezellige bar.
en dan het diner. een werkelijk heerlijk 5 gangen menu, begeleid door een voortreffelijk wijnarrangement. bijzonder prettige en deskundige bediening, waaronder ook zeker te rekenen de dames en heren aan de receptie!
werkelijk een belevenis!
onbegrijpelijk dat hier nog niet sprake is van een Michelin ster!
dus zondermeer een sterke AANRADER!

Gegeten op 28 januari 2014

robtuinstra

ik begrijp de negatieve ervaring van 11 mei 2013 niet. wij komen hier ook regelmatig en hebben dan een volledig ander gevoel.
zoals bijvoorbeeld afgelopen zondagavond. we zaten gezellig in de Van Diepeningen Lounge....heerlijk te genieten van een fles Astruc wijn. je kunt dan ook een aantal heerlijke eenvoudige gerechten krijgen ( die komen dan uit brasserie La Terrasse)....heerlijke stampotjes bijvoorbeeld..! vooral de zuurkool stampot met 3 variaties vlees is een "must"
Huis ter Duin blijft voor ons een echte Aanrader.

Gegeten op 29 december 2013

robtuinstra

gisteravond hier met zijn vieren gegeten. het is een heel gezellig en intiem restaurant.zeer goede ervaring. het was op deze zondagavond "bomvol". we hadden gekozen voor het 4-gangen menu met bijbehorend wijn arrangement. goede prijs/kwaliteit verhouding . vooral het dessert met de Magnum is een must ! leuke en attente bediening, die ook heel persoonlijk en prettig toelichting op de wijnen gaf. wij vonden juist de doeken als verlichting heel erg origineel !
zonder meer een aanrader!

Gegeten op 24 november 2013

robtuinstra

Gisteravond met zijn vieren hier gegeten. Vriendelijke ontvangst. Lekkere wijnen, heerlijke gerechten, prettige bediening, op een doordeweekse avond heel goed bezet. aanrader!

Gegeten op 19 september 2013