Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van W-Bonne

• Uitstekend

• Uitstekend

We hebben afgelopen donderdag gegeten bij de sinjoor met de familie, we waren met 12 personen. Er werd ons bij de reservering 2 keuze menu's ( 1 van €16,50 en 1 van €24,50) of gewoon ala carte eten aangeboden, we hebben gekozen voor het keuze menu van €24.50, daarbij konden we kiezen uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en dan een koffie of een verrassing van de chefkok. Ik zelf heb gekozen voor een heerlijke salade nicoise en daarna een gegrilde steak die perfect gegrild was! Iedereen heeft genoten van het eten en van de super gezellige bediening. We hebben allemaal de verrassing van de chefkok genomen, en dat was zeker een heeerlijke verrassing!!! Mijn vader was 75 geworden en dat heeft hij geweten ook, het personeel is voor hem komen zingen met vuurwerk en we kregen een heerlijke fles wijn!! Dus we hebben de geweldige avond thuis afgesloten onder het genot van een heerlijk glas De Sinjoor wijn. We komen hier zeker nog een keer terug als we weer wat te vieren hebben of gewoon met ons gezinnetje! Iedereen was erg tevreden! Bedankt sinjoor voor de top avond!

M.v.g Familie Bonne