van kantklossen

• Recensies in de laatste twee jaar

We hadden trek in grieks eten en zijn dus naar mylos gegaan. Daar aan gekomen werden we hartelijk ontvangen en naar de tafel begeleid. Daar kregen we een mandje brood met lekkere boter. We hebben een fles heerlijke rode wijn genomen de epilinios merlot. Als voor gerecht hadden we pikilia zesti warme deeg hapjes we kregen 4 verschillende allemaal anders gevuld. Een lust voor het oog en tong strelend heerlijk gewoon. Als hoofd gerecht hadden we de mix grill verschillende soorten vlees allemaal heerlijk mals en de gyros heerlijk krokant er bij salade en aardappelen .Je proeft dat alles vers is klaar gemaakt en met liefde .Kortom zeer goed eten hier en de sfeer is ook echt gezellig.Een echte aanrader wij komen zeker terug. Vriendelijke groet Peter&Wilma

Gegeten op 30 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

We hadden hier een jaar terug gegeten en waren benieuwd hoe het eten er nu zou zijn.Na een hartelijke ontvangst kregen we carpaccio die was heerlijk van smaak en super zacht. Als tussen gerecht hadden we coquilles die gegrild en met zeekraal werden geserveerd zowel oog als tong strelend. Als hoofd gerecht hadden we gevulde portobello met groenten goed van smmaak echt lekker. We waren zeer tevreden en komen in de toekomst zeker nog een keer eten. Met vriendelijke groet Peter en Wilma uit wieringerwerf

Gegeten op 20 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Wij lazen Elzas proeverij dat leek ons wel wat .We waren hier nog nooit geweest.We werden aller hartelijkst ontvangen met een glas heerlijke bubbels.Daarna volgde een 3 gerechtjes met gevogelte met twee bij passende wijnen waar bij zowel bij de wijn als de gerechtjes een goede uit leg werd gegeven.Daarna gamba,s en weer bijpasende wijn. Daarna triologie van lam met bijpassende wijn en als afsluiting wentelteefje en ijs en twee desert wijnen. Alles was een lust voor het oog en er was met passie en plezier aan gewerkt ook waren de wijnen met zorg er bij gekozen. Alles met veel enthousiasme gereserveerd en door ons met smaak op gegeten. Wij komen hier zeker terug. Peter en Wilma

Gegeten op 9 mei 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Wil wilden grieks eten proberen en kwamen hier terecht.Ik denk dat we het niet beter hadden kunnen treffen wat een warme en vriendelijke ontvangst.We kregen goede uitleg over het eten en hadden vooraf twee warme en twee koude gerechtjes. Deze ware heerlijk,daarna een schotel voor twee personen met zowel vis als vlees zodat we van alles konden proeven.We hebben er heerlijk gegeten en genoten van de warme sfeer.

Gegeten op 18 april 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Na de vrijdag hier zaterdag ook gegeten. Nu weer andere gerechten van de kaart gekozen. Ook was het eten weer zeer goed en zagen de borden er weer uit als lust voor het oog.
De complimenten voor de kok en het hele team er om heen.
Groeten uit wieringerwerf van peter en wilma

• Recensies in de laatste twee jaar

We hebben een heerlijk voor gerecht gehad wat er ook zeer mooi uitzag.Als hoofd gerecht hebben we alle twee iets buiten de kaart om genomen.Het vlees was super mals en heerlijk.
De sfeer was super gezellig.De complimenten voor sjors en zijn team ook voor de bediening. We komen zeker terug. Groeten uit wieringerwerf van Peter en wilma

• Recensies in de laatste twee jaar

Mooi weer lekker buiten gezeten . Super bediening keurig netjes.
Geweldige sfeer zowel binnen als buiten.
Alleen viel het eten tegen weinig en zeer taai. Jammer maar desondanks toch een leuke avond gehad.

• Recensies in de laatste twee jaar

Het concept 2 voor 2hoofd gerechten en 2 nagerechten is heel prettig daardoor kun je meer dingen proeven. Ook buiten de kaart zijn er nog gerechten.
Wij hebben super lekker gegeten en de borden zijn mooi opgemaakt. De moeite zeker waard om heen te gaan.
Peter en Wilma

• Uitstekend

Met de kerst hebben wij het 6 gangen kerst dinee hier gegeten. Dat was in een woord super.
Geweldige gerechten goed op elkaar afgestemd en alles was mooi opgemaakt en de smaak was super soms heel verassend . In een woord top . We zaten in de serre en hebben een zeer geslaagde avond gehad. Sjors en team en de bediening bedankt hier voor en tot ziens. wij komen zeker terug.

• Uitstekend

Wij hebben vlak voor de kerst hier gegeten. Geweldig dat je meerdere dingen kunt kiezen en niet een maar met twee heerlijke voor-hoofd en nagerechten hebt. Het zag er erg mooi en goed verzorgd uit. En de smaak was over heerlijk een echte aanrader . Goede uitleg bij het eten ook over wijn ja een echte aanrader.
Voor ons een super ervaring en we bedanken dan ook de kok zijn team en de bediening voor deze fijne avond.

IENS bestaat 15 jaar!