Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van kantklossen

kantklossen

Dagje Volendam s,middags gingen we hier naar binnen .We werden hartelijk ontvangen .
We namen een glas droge witte wijn en bestelden paling en zalm op toast. Het zag er mooi uit en was heerlijk van smaak. Daarom besloten we er s,avonds ook te gaan eten . We gingen voor de wild gerechten vooraf hadden we alle beide portabello gevuld met wild gehakt en gegratineerd met kaas. Het kwam in een leuke ovenschaaltje en smaakte heerlijk. Daarna had een de herte sucade met wildsaus en de ander had het veluwse wildrolletje dat was konijnenfilets .Het zag er oog strelend uit en het was allemaal even mals en over trof onze verwachtingen. zeer zeker een aanrader we komen hier zeker terug. Heerlijk eten fijne bediening en gezellig om te zitten.

Gegeten op 23 november 2014

kantklossen

We hebben hier s, middags een sate en en loempia, s gegeten .Deze waren een verassing voor onze zin tuigen .Daarom hebben we besloten om hier s'avonds te gaan dineren. We hebben er crocant gebakken garnalen genomen , biefstuk puntjes en varkensvlees met mie. We werden niet teleurgesteld de garnalen waren heerlijk crispy gebakken het vlees was heerlijk mals met allerlei heerlijke groenten er door. De kok kwam zelfs naar ons toe en verraste ons nog met een heerlijke verrassing .Ja we komen er zeker terug iedereen is er even vriendelijk en het eten tong strelend en een lust voor het oog.

Gegeten op 18 mei 2014

kantklossen

We hadden trek in grieks eten en zijn dus naar mylos gegaan. Daar aan gekomen werden we hartelijk ontvangen en naar de tafel begeleid. Daar kregen we een mandje brood met lekkere boter. We hebben een fles heerlijke rode wijn genomen de epilinios merlot. Als voor gerecht hadden we pikilia zesti warme deeg hapjes we kregen 4 verschillende allemaal anders gevuld. Een lust voor het oog en tong strelend heerlijk gewoon. Als hoofd gerecht hadden we de mix grill verschillende soorten vlees allemaal heerlijk mals en de gyros heerlijk krokant er bij salade en aardappelen .Je proeft dat alles vers is klaar gemaakt en met liefde .Kortom zeer goed eten hier en de sfeer is ook echt gezellig.Een echte aanrader wij komen zeker terug. Vriendelijke groet Peter&Wilma

Gegeten op 30 november 2013

kantklossen

We hadden hier een jaar terug gegeten en waren benieuwd hoe het eten er nu zou zijn.Na een hartelijke ontvangst kregen we carpaccio die was heerlijk van smaak en super zacht. Als tussen gerecht hadden we coquilles die gegrild en met zeekraal werden geserveerd zowel oog als tong strelend. Als hoofd gerecht hadden we gevulde portobello met groenten goed van smmaak echt lekker. We waren zeer tevreden en komen in de toekomst zeker nog een keer eten. Met vriendelijke groet Peter en Wilma uit wieringerwerf

Gegeten op 20 juli 2013

kantklossen

Wij lazen Elzas proeverij dat leek ons wel wat .We waren hier nog nooit geweest.We werden aller hartelijkst ontvangen met een glas heerlijke bubbels.Daarna volgde een 3 gerechtjes met gevogelte met twee bij passende wijnen waar bij zowel bij de wijn als de gerechtjes een goede uit leg werd gegeven.Daarna gamba,s en weer bijpasende wijn. Daarna triologie van lam met bijpassende wijn en als afsluiting wentelteefje en ijs en twee desert wijnen. Alles was een lust voor het oog en er was met passie en plezier aan gewerkt ook waren de wijnen met zorg er bij gekozen. Alles met veel enthousiasme gereserveerd en door ons met smaak op gegeten. Wij komen hier zeker terug. Peter en Wilma

Gegeten op 9 mei 2013

kantklossen

Wil wilden grieks eten proberen en kwamen hier terecht.Ik denk dat we het niet beter hadden kunnen treffen wat een warme en vriendelijke ontvangst.We kregen goede uitleg over het eten en hadden vooraf twee warme en twee koude gerechtjes. Deze ware heerlijk,daarna een schotel voor twee personen met zowel vis als vlees zodat we van alles konden proeven.We hebben er heerlijk gegeten en genoten van de warme sfeer.

Gegeten op 18 april 2013

kantklossen

Na de vrijdag hier zaterdag ook gegeten. Nu weer andere gerechten van de kaart gekozen. Ook was het eten weer zeer goed en zagen de borden er weer uit als lust voor het oog.
De complimenten voor de kok en het hele team er om heen.
Groeten uit wieringerwerf van peter en wilma

kantklossen

We hebben een heerlijk voor gerecht gehad wat er ook zeer mooi uitzag.Als hoofd gerecht hebben we alle twee iets buiten de kaart om genomen.Het vlees was super mals en heerlijk.
De sfeer was super gezellig.De complimenten voor sjors en zijn team ook voor de bediening. We komen zeker terug. Groeten uit wieringerwerf van Peter en wilma

kantklossen

Mooi weer lekker buiten gezeten . Super bediening keurig netjes.
Geweldige sfeer zowel binnen als buiten.
Alleen viel het eten tegen weinig en zeer taai. Jammer maar desondanks toch een leuke avond gehad.

kantklossen

Het concept 2 voor 2hoofd gerechten en 2 nagerechten is heel prettig daardoor kun je meer dingen proeven. Ook buiten de kaart zijn er nog gerechten.
Wij hebben super lekker gegeten en de borden zijn mooi opgemaakt. De moeite zeker waard om heen te gaan.
Peter en Wilma