van Emielia

• Recensies in de laatste twee jaar

Tja om nou een 10 te geven... Maar eigenlijk dik verdient! Het was een gok maar ja je leeft maar 1x. Het was heerlijk, genoeg keuze en aanpassen kan altijd. Lekker aparte saladebar dus de keuze is zelf te maken. We wonen best wel een eind rijden van het restaurant maar als we in Apeldoorn zijn, zal de keuze niet moeilijk zijn waar er gegeten gaat worden! Aardige bediening, goede kok in de keuken en gezellige sfeer. We zeiden tegen elkaar dat menig keten van restaurants er een puntje aan kunnen zuigen.

• Recensies in de laatste twee jaar

• Goed

Hadden gereserveerd vanwege koopavond. Tafeltje vlakbij de bar, wel naast een grote groep luidruchtige mensen terwijl wij in de reservering om een rustig tafeltje gevraagd hadden omdat wij niet tegen veel geluid kunnen (ja dat is vervelend en soms kan men daar ook geen rekening mee houden). Het concept is goed en prijs - kwaliteit verhouding is prima. De eerste "ronde" kwam snel hoewel er 1 gerecht ontbrak. Onbeperkt bestellen dus volgende ronde nog maar een keer besteld. Ook daar kwam het eerste gerecht snel maar toen hebben we wel een half uur gewacht. Hebben ondertussen "ronde" 3 maar ingevuld en besteld. De serveerster er wel op aangesproken dat wij al een tijd zaten te wachten op de gerechten. Uiteindelijk kwam ronde 2 en 3 door elkaar. Toch nog maar een ronde 4 besteld. Jammer dat het bordje iberico en zalm dan maar 1 plakje heeft. Alsof het nu wel genoeg was wat de keuken betreft. De chocolademousse was heerlijk. We komen zeker terug (als we weer in Eindhoven zijn) maar zullen ook anders met de bestellingen omgaan.

IENS bestaat 15 jaar!