Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van pien12

pien12

Super mooie zaak, alles is af! Niets op aan te merken, vandaar ook de 10. Meiden allemaal heel vriendelijk. Eten van goede kwaliteit. Enige minpuntjes van die avond, bij geitenkaas in bladerdeeg hoorde vijgencompote. Die combinatie vind ik altijd heerlijk, toen we het gerecht geserveerd kregen zat er aardbeien jam bij!? Meld dat dan even van tevoren, daar kan je mensen niet mee afschepen, evenals bij het kaasplankje, waar we jammer genoeg ook geen uitleg van de kazen kregen. Dat hoort wel, zeker in zo'n tent en voor die prijs. Heel leuk concept met de kleine hapjes!

Gegeten op 3 november 2014

Via online reservering

Bij binnenkomst stonden we erg in de weg. Jassen werden niet aangenomen. Kaart lag al op tafel, nadat we allang een keuze hadden gemaakt werd er verteld over een 3 gangen menu. Wij wilde graag voor het 4 gangen verrassingsmenu gaan, maar er was geen verrassings menu volgens onze gastvrouw ('laat u verrassen door de chef' staatop de kaart) en ook geen 4 gangen menu. Onze reactie: 'maar dat staat toch op de kaart?'. Die dag bleek dat ze geen 4 gangen hadden, wel 3 gangen, maar de gastvrouw wilde wel even aan de chef vragen of het mogelijk was. Geen probleem: zeebaars als tussengerecht. Jammer dat er dan 2 x witvis achter elkaar geserveerd wordt, eerst zeebaars, vervolgens zeewolf. Volgens de gastvrouw was deze combinatie heel erg lekker. Toch hebben we allemaal maar voor de vleesvariant van het hoofdgerecht gekozen. Duroc varken. Vreselijk fantasieloos, droog en heel veel vlees, weinig bijgerecht, ik had welgeteld 2 spruiten op m'n bord liggen en nog 4 kleine blokjes andere groenten. Voorgerecht 4 kleine plakjes eend op een hoopje sla. Zeebaars was heerlijk vooral de saus, dessert, moelleux au chocolat was bij mij fantastisch, bij mijn vriendin helaas niet vloeibaar van binnen. Heel veel geld voor weinig gastvrijheid en 2 slechte gerechten, waar 2 supergerechten tegenover staan, blijkbaar kunnen ze het dus wel.

Gegeten op 1 november 2014

• Uitstekend

• Uitstekend

Super gezellig, kwaliteit van het eten boven verwachting en top prijs/kwaliteit verhouding. Leuke bediening, ga zo door!

• Goed

• Goed

Lekker gegeten gister, leuke sfeer. Bijna alle tafels bezet, maar de bediening nam nog steeds de tijd om een praatje te maken. Een aanrader.