van Christel_Tastes

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier vorige maand gegeten met een groep van +/- 15 personen en was niet te spreken over het eten. De carpaccio vooraf was bedolven onder een dikke laag truffelmayonaise. Echt veel te veel! Ik heb het eraf geschraapt, maar dan ben je ook gelijk de kaas kwijt. Jammer. De steak was lekker maar erg zout. Verder vond ik de bijgerechten erg weinig. We konden allemaal één eetlepeltje groente pakken en toen was het op. We zaten boven en het geluid weerkaatste de hele avond tussen de muren en het raam waardoor je elkaar amper kon verstaan. Ik begrijp niet waarom iedereen zo enthousiast is over dit restaurant, ik ga er niet meer naar toe.

• Recensies in de laatste twee jaar

Laatst heb ik Bij Lotje vier gebakjes gehaald. In eerste instantie schrok ik wel een beetje van de prijs (€14,-) maar ze waren wel erg lekker! Het meisje achter de toonbank was erg lief en ik gun het haar dat dit een succes wordt. Volgende keer ga ik er een ijsje halen, kijken hoe dat is :)

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier nu een paar keer in het kleine restaurantje gegeten en een paar keer afgehaald. Het eten is erg lekker en niet pittig zoals ik van andere Thaise restaurants ben gewend. Het is vooral erg lekker gekruid en heeft veel smaak. Het enige wat ik apart vind, is dat ze iedere keer een ander 'formaat' aanhouden. De ene keer krijg je een flinke bak eten mee voor drie personen en de volgende keer bestel je hetzelfde en is het net genoeg voor twee. Als je wenig krijgt liggen de prijzen dan wel wat te hoog.

• Recensies in de laatste twee jaar

Het eten bij Soeboer is heerlijk! Echte indische gerechten en smaak (want dat valt op andere plekken wel eens tegen..). Ik haal hier regelmatig maaltijden af, omdat ik het geluk heb dat ik om de hoek woon. De schotels voor 12,50 zijn heerlijk gevarrieerd en genoeg voor 2-3 personen. Heel soms ga ik er wel eens eten. Het dametje in de bediening is vriendelijk en doet haar best. Niet de beste 'serveerster' maar ach.. Wat maakt het uit.. Het eten is heerlijk en daar kom ik voor!

• Recensies in de laatste twee jaar

Inmiddels heb ik twee keer bij de Basiliek gegeten en het was heerlijk! Het menu waaruit je kan kiezen is niet uitgebreid maar wel gevarieerd, zodat er voor iedereen wel iets tussen zit. Het eten wordt zeer goed klaargemaakt en je merkt dat erin de keuken echt aandacht wordt besteed aan het samenbrengen van smaken en de opmaak. Ook de wijnen zijn lekker en het personeel is professioneel en vriendelijk. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen!

• Recensies in de laatste twee jaar

Romantisch is het niet, maar als je een eenvoudige hap wil en niet veel wilt betalen is Vapiano ideaal. Je kunt het vergelijken met een Italiaanse Mac. Omdat het een populair plekje is in Den Haag, sta je soms wel even in de rij te wachten voordat je je eten meekrijgt en daarom is het verstandig altijd hetzelfde te kiezen als je eetgenoot (allebei pasta of allebei pizza). Dan weet je zeker dat je samen kunt eten. De prijs-kwaliteitverhouding is prima en het personeel ruimt direct glazen en borden op.

• Recensies in de laatste twee jaar

Bij Lapsang ga ik graag lunchen. De meisjes die er werken zijn vriendelijk en flexibel. De broodjes, salades en quiches zijn er echt heerlijk! Je ziet aan alles dat er moeite is gedaan om een lekker lunch voor je te maken. Daarnaast krijg je echt veel en daardoor vind ik het helemaal niet duur. In de zaak, die een beetje Frans aandoent, zit je gezellig. Ik heb hier ook een keertje high tea gedaan en dit vond ik ook prima! In tegenstelling tot een van de reacties vond ik juist dat we best veel kregen (taartjes, sandwiches, quiche, bonbons, brownie..) en werd er elke keer thee gebracht. Kortom: zeker een keertje proberen!

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke broodjes, vriendelijk personeel en een knus tentje om even met een vriend of vriendin bij te praten. Bij het Achterommetje hebben ze het goed begrepen, hier kom ik zeker een keertje terug!

• Recensies in de laatste twee jaar

Hmm.. Ik ben verbaasd over de positieve reacties. Voor mij was het eens maar nooit meer. Wat zijn die taarten vet!! Ik had de helft op en hoefde echt geen hap meer. En ik ben echt wel wat gewend hoor, maak zelf regelmatig cheesecake van een oud-Amerikaans recept van mijn oma en dat kan ik hiermee niet vergelijken. Daarnaast zit je niet leuk in dit tentje, het is door het licht, de virtine en goedkope meubels heel kil. Ik ken leuke tentjes in Den Haag voor een taartje!

• Goed

Afgelopen zaterdag heb ik hier goed gegeten. Ik had gekozen voor het menu van 27,50, De amuse die je erbij krijgt, was in mijn geval een bitterbal... Wel lekker, maar ik had er meer van verwacht. Daarna heb ik vitello tonato en eendenborstfillet gegeten en dat was heerlijk. Ook het toetje was zeer uitgebreid en lekker bereid. Wel heb ik mij lichtelijk geërgerd aan het personeel, waarbij vooral één man contastant heel hard: 'Alsjeblieft!!!' riep als hij iets neerzetten. Dat is vervelend als je met elkaar in gesprek bent en hij dit bij elk bord wat hij neerzet roept. Daarnaast vond ik het vrij brutaal dat hij mijn oma steeds aansprak met oma, in de trant van: 'En oma, heeft het lekker gesmaakt?'. Dat hoor je niet te doen.

IENS bestaat 15 jaar!