Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Chiel99

Chiel99

Mijn aanrader van het jaar!
Michelin-ster waardig. Eten is uitzonderlijk goed. Het wijnarrangement is perfect aansluitend. Het gastheerschap is superieur; je wordt op een professionele en warme manier verwelkomd en bediend.
Ik zat, was al weer 3 maanden geleden, in de tuin en die is prachtig. Het decor binnen spreekt niet aan. maar aangezien het eten en de bediening zo ontzettend goed is, zal mij dit niet weerhouden.

Gegeten op 29 september 2012

Jammer.
Vlak voor een concert spontaan binnengelopen. De zaak ziet er netjes uit. Helaas was de kerstversiering truttig en overbodig.
De bediening is vlot en spontaan. Zeker voor A'damse begrippen. De huiswijn, Montepulciano, is een goede keuze voor een huiswijn. Helaas was het eten ondermaats. Bijna een ons halve tomaten, wat alleen in Nederland gebeurt en een doodzonde is, papperig bij mijn ravioli. De ravioli zelf was redelijk. Mijn tafelgenoot had helemaal pech: de maaltijd was veel te bitter geworden. Soort van opgewarmde koffie. Helemaal droevig dat de vleesbotjes om de soep te trekken er nog in zaten! Slordig.
Resume: De kok heeft 't in zich maar moet niet zo nonchalant koken. Tot dan zou ik weg blijven.
(Het personeel, geen van de drie, durfde ook niet te vragen hoe het gesmaakt had.)

Gegeten op 21 december 2012

• Redelijk

• Redelijk

Reeds 20 keer gegeten. Lang tot grote tevredenheid. Helaas is La Luna het afgelopen jaar meer en meer afgegleden. Het eten is de prijs niet meer waard. Zonde dat de heren consessies doen aan de kwaliteit. De sfeer is nog altijd uitstekend. Hopelijk staan ze iets van een hun enorme winst af om het niveau weer op het oude niveau te brengen!

• Matig

• Matig

Het eten is niet vies want heeft weining smaak. Het heeft, als tapaskenner kan ik zeggen, weinig met de Spaanse keuken te maken. De bediening krijgt wel een voldoende. De huiswijn ook. Wel opmerkelijk dat er geen Riogaatje per glas geboden wordt.
Advies: als je niet te veel wilt besteden en van oppervlakkige gerechten houdt: doen!