Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Nellas

Nellas

In het kader van de restaurantweek hier gegeten en het voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen. Kasteel Limbricht presenteert zich als een pretentieuze lokatie, jammer dat ze niet wat meer moeite hadden gedaan voor de restaurantweek.

Eten was saai, niet op temperatuur en niet spannend. Kleine porties en fantasieloze gerechten. Dessert was niet vers, leek uit een verpakking te komen (tiramisu) en de slagroom was al gesmolten eer het op tafel stond (spuitbus).

De gastvrouw had geen kennis van hetgeen ze serveerde, vragen kon ze niet beantwoorden en een wijnarrangement was niet bij te bestellen. Ik kreeg geen advies betreft bijpassende wijnen, kreeg de wijnkaart uitgereikt. Geen gedegen keuze kunnen maken, miste echt advies hierbij. Mevrouw was wel alleen, het was erg druk en kon het allemaal niet bijbenen.

De ambiance is wel prachtig, een mooie kasteelzaal met prachtige, authentieke accenten. Echter, geen reden om terug te keren.

Nellas

Prachtig kasteel waar gerechten worden geserveerd op hoog niveau! Geserveerde gerechten zagen er prachtig uit, veel aandacht aan besteed en smaken pasten goed bij elkaar.

Service is zeer bekwaam, horecapersoneel met liefde voor het vak en kennis van zaken. We hadden het wijnarrangement bij het menu genomen en ook deze pasten perfect bij de gerechten en de sommelier gaf gedegen uitleg.

Het restaurant is gelegen in een zaal van het kasteel, hoge plafonds, mooie aankleding en een prachtige, manshoge, open haard. Tafels waren vlekkeloos gedekt.

Een geweldige ervaring! Komen hier zeker terug!

Nellas

Lekkere, verse sushi, door de chef bereid in het zicht. All-you-can-eat principe, max. 4 rondes bestellen a 5 gerechtjes per persoon, uitgebreide keuze tussen sushi, sashimi, soepjes, gefrituurde hapjes, japanse salades etc. Alles vers, smaakvol en leuk geserveert met Aziatisch servies.

Sommige meisjes hebben weinig kennis van de producten, lijken jonge, schoolgaande meisjes met weinig overgave voor het vak. Gastvrouw is altijd even vriendelijk en herkent vaste klanten om even een praatje mee te maken. We voelen ons hierdoor welkom. Uitdragen van de gerechten gaat met een prettig tempo. Niet alle gerechten die besteld zijn, worden tegelijkertijd uitgedragen,er staat altijd wel iets op tafel om van te eten.

Modern ingericht met verschillende zithoekjes, diner-style en daardoor intiem en gezellig.

Nellas

De maaltijden zelf zijn smakelijk, porties zijn meer dan voldoende. Geen schalen met vlees op tafel maar een net opgemaakt bord voor ieder.

Service is vriendelijk een oplettend. Ze houden de klanten goed in de gaten en vragen regelmatig of alles naar wens is.

Het decor is modern en ingericht met griekse accenten (beelden, muurschilderingen etc)

Gegeten op 28 oktober 2012

• Slecht

• Slecht

Slechte avond gehad met een groep van 12. Onvriendelijke bediening, erg lang op ons eten gewacht, Geen drank bijgevuld. 3 Glazen wijn, een broodje en een hoofdgerecht op 3 1/2 uur, eten was lauw, werd niet gelijk uitgeserveerd. Atitude van bediening was beneden niveau, brutaal, geen overzicht en gaven ons het gevoel dat we " vervelend" waren. 3 kwartier gewacht op een lauwe Irisch Coffee.

Nooit meer, jammer, had er meer van verwacht.

• Uitstekend

• Uitstekend

We kwamen hier voor de tweede keer en wederom waren we verrast over dit restaurant. De kwaliteit van de gerechten is zeer goed, heerlijke smaakcombinaties met bijpassende wijnen. De gastvrouw was uiterst gastvrij, gaf goede uitleg over de wijnen en de gerechten, was vriendelijk echter niet opdringerig.
De doelstelling van dit restaurant is het aanbieden van luxere gerechten binnen een gemoedelijke huiskamersfeer. Dit is zeker gelukt, de sfeer in het restaurant is zeer ontspannen, wat de drempel lager maakt voor mensen (zoals wij) die niet vaak dineren op dit culinair niveau. We hebben genoten van de gerechten, de persoonlijke aandacht en de wijnen en zijn zeker van plan vaker terug te keren naar Infini! Een absolute aanrader, qua sfeer en kwaliteit!!