van Nellas

• Recensies in de laatste twee jaar

In het kader van de restaurantweek hier gegeten en het voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen. Kasteel Limbricht presenteert zich als een pretentieuze lokatie, jammer dat ze niet wat meer moeite hadden gedaan voor de restaurantweek.

Eten was saai, niet op temperatuur en niet spannend. Kleine porties en fantasieloze gerechten. Dessert was niet vers, leek uit een verpakking te komen (tiramisu) en de slagroom was al gesmolten eer het op tafel stond (spuitbus).

De gastvrouw had geen kennis van hetgeen ze serveerde, vragen kon ze niet beantwoorden en een wijnarrangement was niet bij te bestellen. Ik kreeg geen advies betreft bijpassende wijnen, kreeg de wijnkaart uitgereikt. Geen gedegen keuze kunnen maken, miste echt advies hierbij. Mevrouw was wel alleen, het was erg druk en kon het allemaal niet bijbenen.

De ambiance is wel prachtig, een mooie kasteelzaal met prachtige, authentieke accenten. Echter, geen reden om terug te keren.

• Recensies in de laatste twee jaar

Prachtig kasteel waar gerechten worden geserveerd op hoog niveau! Geserveerde gerechten zagen er prachtig uit, veel aandacht aan besteed en smaken pasten goed bij elkaar.

Service is zeer bekwaam, horecapersoneel met liefde voor het vak en kennis van zaken. We hadden het wijnarrangement bij het menu genomen en ook deze pasten perfect bij de gerechten en de sommelier gaf gedegen uitleg.

Het restaurant is gelegen in een zaal van het kasteel, hoge plafonds, mooie aankleding en een prachtige, manshoge, open haard. Tafels waren vlekkeloos gedekt.

Een geweldige ervaring! Komen hier zeker terug!

• Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere, verse sushi, door de chef bereid in het zicht. All-you-can-eat principe, max. 4 rondes bestellen a 5 gerechtjes per persoon, uitgebreide keuze tussen sushi, sashimi, soepjes, gefrituurde hapjes, japanse salades etc. Alles vers, smaakvol en leuk geserveert met Aziatisch servies.

Sommige meisjes hebben weinig kennis van de producten, lijken jonge, schoolgaande meisjes met weinig overgave voor het vak. Gastvrouw is altijd even vriendelijk en herkent vaste klanten om even een praatje mee te maken. We voelen ons hierdoor welkom. Uitdragen van de gerechten gaat met een prettig tempo. Niet alle gerechten die besteld zijn, worden tegelijkertijd uitgedragen,er staat altijd wel iets op tafel om van te eten.

Modern ingericht met verschillende zithoekjes, diner-style en daardoor intiem en gezellig.

• Recensies in de laatste twee jaar

De maaltijden zelf zijn smakelijk, porties zijn meer dan voldoende. Geen schalen met vlees op tafel maar een net opgemaakt bord voor ieder.

Service is vriendelijk een oplettend. Ze houden de klanten goed in de gaten en vragen regelmatig of alles naar wens is.

Het decor is modern en ingericht met griekse accenten (beelden, muurschilderingen etc)

• Recensies in de laatste twee jaar

Voorheen een truckers-restaurant welk nu wat is opgepimpt.
Decor is netjes, echter het is een grote zaak met veel tafels waardoor de ambiance ver te zoeken is.

Voornamelijk 60 gasten. Simpele kaart met standaard gerechten, een makkelijke maaltijd echter prijs-kwaliteitverhouding is wat scheef. Te duur voor hetgeen geboden wordt, we hadden geen exclusiviteit verwacht echter een beetje meer aandacht voor de gast zou geen kwaad kunnen.

Vooraf gebeld om te reserveren voor 4 personen, dit kon niet dus we hebben ons gemeld. Er was niet meteen plek dus we werden naar de bar verwezen vanwege de drukte door een onvriendelijke gastvrouw.

Na 20 minuten te hebben gewacht, wat we niet erg vonden, werden we mee gevraagd om vervolgens door de gastvrouw een tafel aangewezen te krijgen, op 10 meter afstand, wees ze naar een tafel en noemde het tafelnummer. Mevrouw liep niet even mee om ons de juiste tafel te wijzen. Kapstok konden we zelf zoeken. Opvallend was dat er nog een aantal 4-persoontafels leeg is gebleven, geen idee waarom we moesten wachten...

Het duurde erg lang eer onze bestelling werd opgenomen, gelukkig hadden we ons drankje uit de bar meegenomen. Het uitserveren van het eten duurde vervolgens ook te lang (3 kwartier voor alleen 4 hoofdgerechten, geen voorgerechten besteld) waarbij niet alle 4 de gerechten tegelijk kwamen, 2 aan 2,hier zat zeker 5 minuten tussen.

Kwaliteit van eten was niet onaardig echter niet op temperatuur. Vlees was okee, lauwe frietjes en te gare broccoli en bloemkool met een melksausje en nootmuskaat.

Toen we uitgeten waren vroeg de serveerster "Zijn jullie klaar met eten?" en ruimde vervolgens af, geen vraag of alles naar wens was geweest.

Geen aanrader om uitgebreid te gaan tafelen of als je op zoek bent naar ambiance. Een soort Van der Valk, maar dan in de jaren '80, miste het bakje appelmoes met kersje nog net niet!

Gegeten op 28 oktober 2012

• Slecht

Slechte avond gehad met een groep van 12. Onvriendelijke bediening, erg lang op ons eten gewacht, Geen drank bijgevuld. 3 Glazen wijn, een broodje en een hoofdgerecht op 3 1/2 uur, eten was lauw, werd niet gelijk uitgeserveerd. Atitude van bediening was beneden niveau, brutaal, geen overzicht en gaven ons het gevoel dat we " vervelend" waren. 3 kwartier gewacht op een lauwe Irisch Coffee.

Nooit meer, jammer, had er meer van verwacht.

• Uitstekend

We kwamen hier voor de tweede keer en wederom waren we verrast over dit restaurant. De kwaliteit van de gerechten is zeer goed, heerlijke smaakcombinaties met bijpassende wijnen. De gastvrouw was uiterst gastvrij, gaf goede uitleg over de wijnen en de gerechten, was vriendelijk echter niet opdringerig.
De doelstelling van dit restaurant is het aanbieden van luxere gerechten binnen een gemoedelijke huiskamersfeer. Dit is zeker gelukt, de sfeer in het restaurant is zeer ontspannen, wat de drempel lager maakt voor mensen (zoals wij) die niet vaak dineren op dit culinair niveau. We hebben genoten van de gerechten, de persoonlijke aandacht en de wijnen en zijn zeker van plan vaker terug te keren naar Infini! Een absolute aanrader, qua sfeer en kwaliteit!!

IENS bestaat 15 jaar!