van wittbrodt

• Recensies in de laatste twee jaar

• Matig

Vorige week zaterdag hier gegeten ter gelegenheid van onze trouwdag. Als hoofdgerecht in de roomboter gebakken zeetong besteld Die was echter niet in de roomboter gebakken maar gefrituurd. Hierdoor erg hard en droog. En daar betaal je dan € 36 voor. bij de bediening hiervan melding gemaakt maar die beweerde dat de zeetong was gebakken in de koksroom (???) (dus niet in de roomboter) zet dan niet op de kaart dat de zeetong in de roomboter gebakken wordt. Dit was voor ons zeer teleurstellend. Wel kregen we als goedmakertje de koffie gratis maar ja dat weegt niet op tegen de slechte zeetong. Wij komen hier dus niet meer en zullen het ook nooit iemand aanraden. Voorgerecht was wel goed. Hebben alleen wel erg lang moeten wachten op ons eten en kreeg ook de indruk dat het personeel niet echt gemotiveerd was. Vooral 1 meisje viond het belangrijker haar drankje te drinken i.p.v. te bedienen.

• Recensies in de laatste twee jaar

• Uitstekend

Het eten was echt voortreffelijk!!!! Wij hebben het wijnarrangement (tegen betaling) erbij genomen en ik moet zeggen dat de wijn uitstekend bij de gerechten paste. We werden verwelkomt met een heelijke cava rose als welkomsdrankje een prachtig gebaar omdat we er niet voor hoefden te betalen. En vooraf kregen we heerlijke broodjes met olijventapenade ierse roomboter en rettichstengeltjes in een lekker sausje ook een schaaltje nootjes ontbrak niet. Zeker een aanrader. Wij gaan hier nog heelo vaak eten.
Het

IENS bestaat 15 jaar!