Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Edelweiss

Gegeten op 9 januari 2014

Edelweiss

Wij eten hier met enige regelmaat. De gerechten zijn een tikkeltje middle of the road, maar daar zijn de prijzen ook naar. Het restaurant maakt dat weer ruimschoots goed. Een unieke locatie met een dito inrichting, de schitterende vaas bloemen van Amerikaanse afmetingen en het vriendelijke personeel maken een hoop goed. De laatste keer dat we er aten was het eten bovengemiddeld, een aangename verrassing.

Ook voor alleen een kopje koffie en iets lekkers erbij is een bezoek op een verloren of geplande middag de moeite waard. Aanrader: de lekkerste tompouce van Nederland met daarbij een espressootje. Wij rijden daar graag even de Wilhelminapier voor op!

Gegeten op 7 oktober 2012

Edelweiss

Vanavond met z'n tweeën gegeten in Club Room tijdens de Heerlijk 10-daagse. Van amuse tot en met dessert was het uitstekend te noemen. Omdat we iets langer op het dessert moesten wachten werden we "getroost" met een pre-dessert, erg attent. De bediening was formeel maar vriendelijk en de chef had zijn best gedaan op de gerechten. Gedoseerd, creatief, tongstrelend en daarbij genomen de mooie ambiance... voor herhaling vatbaar wat ons betreft!

Gegeten op 4 november 2012

• Matig

• Matig

Via Groupdeal voor 2 personen 3-gangen diner besteld voor € 34,= ipv € 68,=. We mochten zelf geen gerechten uitkiezen, we moesten nemen wat de kok had geselecteerd. Dat werd 2x pindasoep à € 5,50, een dessert van elk 2 bolletjes ijs € 4,= en het hoofdgerecht was een spareribsschotel bestaande uit elk 6, 7 botjes vlees met een paar schijfjes gefrituurde zoete aardappel en wortel. Om aan die € 34,= per persoon te komen zullen die paar spareribs zeker € 25,= gekost hebben. Ik moet zeggen, alles smaakte lekker, maar wat zijn we genaaid. We gaan hier NOOIT meer terug!!!