Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van phg

• Uitstekend

Door de uitstekende bediening hebben wij een heerlijke avond gehad. kernwoord: peterselie. Het eten is uitstekend. Een uitgelezen kans om andere biersoorten te proeven. De prijs is goed in verhouding met hetgeen je krijgt.

• Uitstekend

Heerlijke clubsandwiches als lunch. Gezellige sfeer. Bijzonder vriendelijke en attente bediening. Het vorkjesmenu is fantastisch om een lange tijd te kunnen tafelen. Wij hebben genoten.

• Goed

Het verrassingsmenu was een echte verrassing. Het maakt wel uit waar je zit in het restaurant. Het ene tafeltje is knus en gezellig, het andere staat te dicht bij de keuken waardoor je last hebt van de felle lampen. Het eten was prijzig maar lekker.

• Goed

Vriendelijk, gezellig, lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. De halve gangen is een superidee. Het geheel van eten, gezelligheid, sfeer en prijs klopte. Wij hebben genoten.

• Matig

• Matig

Veel geld voor een matige kwaliteit. Erg warm en donker in het restaurant. Absurd dat het broodje vooraf apart in rekening werd gebracht. Bediening was vriendelijk en deed haar best. Het is niet nodig iedere vijf minuten te vragen of je nog iets wilt drinken. Wij komen niet terug.

• Uitstekend

Een bijzondere locatie. Kleinschalig, sfeervol en gezellig. Erg vriendelijke en attente bediening. Zeer smakelijk eten: alles vers en zelfgemaakt. Heerlijk gegeten.