van Daan7

• Recensies in de laatste twee jaar

Op een maandag avond in dit restaurant een uitstekende avond uit eten gehad. Voor een maandag was het redelijk gevuld. Vooraf heb ik een combinatie van verschillende gevogeltes in een salade vorm gegeten. erg lekker, goed bereid. Hoofdgerecht was een overheerlijke hertenbiefstuk. Precies medium gebakken zoals het hoort. Lekkere bijgerechtjes erbij en prima frieten. EEn machtig dessert kregen we daarna: een tompouce van appel met appeltaartijs. Lekker maar het portie was een een iet wat te ruime kant. Helaas bleek daarna het koffie apparaat stuk te zijn, zodat we gratis thee van het huis kregen aangeboden. Goede service. Leuke omgeving om nog eens terugtekomen

Gegeten op 16 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

In Den rustwat is een oude boerderij verbouwd als prachtig restaurant. alle tafels waren op deze zateravond bezet. Wat een heerlijke gerechten serveren ze hier. Het voorgerecht was met verse coquille en appel. Het hoofdgerecht was een vleesgerecht perfect op smaak. Als zoet dessert een verrassing met peer en caramel. Verder een lekkere cappuccino toe, helaas wat aan te koude kant. Een opmerking mag wel gemaakt worden over de bediening. de service was net aan voldoende. Het leek alsof de bediening net een slag te laat was de gehele avond. Bijvoorbeeld bij weggaan hadden we onze jassen al aan toen de gastvrouw onze jassen wilde aanreiken. Verder werd er te weinig drinken aangeboden de gehele avond. Wellicht had de bediening haar dag niet. Verder heerlijk gegeten. Je moet er wel de tijd voor uittrekken de gangen werden vrij traag geserveerd. Soms hebben we een uur moeten wachten op de volgende gang.

Gegeten op 14 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Recent wezen eten in la stanza. We komen hier wel vaker. het is een goede italiaanse keuken. Het is een druk restaurant zowel boven als in de kelder kan je eten. We zaten boven met uitzicht op een fraaie tuin. Vriendelijke bediening. Het eten was weer zoals verwacht: verse produkten optimaal bereid. Helaas was de capucchino aan de koude kant. Qua eten is er wel een puntje ter verbetering: we zouden graag wat meer groente bij de gerechten wensen

Gegeten op 30 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Sommige restaurant eigenaars mogen echt trots zijn op hun zaak. Wat een mooie inrichting. Uitstekend gegeten. We hadden en 4 gangen menu. Elke gang was goed tot zeer goed. De amuses waren uitgebreid aanwezig om alvast onze smaakpapillen te prikkelen. Het voorgerecht was een gerecht met zalm. Hoogwaardige produkten gebruikt. Dat proef je. Daarna werd het nog beter: het tussengerecht was een scholfilet met paling. Precies goed op smaak. Het hoofdgerecht was een stukje wilde eend. Als we het restaurant mogen geloven was dit een streekprodukt. Perfect gegaard. Het dessert was een creatieve creatie van de kok. Met enige fantasie konden we in het gerecht( bestaande uit onder andere kokos ijs, chcolade schelp en anker en cake) de strand en de zee zien. Het heette de strandwandeling. Met een tevreden gevoel zijn we huiswaarts gekeerd.

Gegeten op 30 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

De Lindehoeve is en restaurant aan de rotte kade. Wel wat lastig parkeren als het druk is. Dit restaurant wil ik omschrijven als een eetcafe plus nivo. Het restaurant beidt behoorlijke porties eten aan, maar niet overdadig. Het vlees, de eend en de vis waren allen prima gegaard. Jammer dat er gen amuse bij zat. Bij de hoofdgerechten misten we wel de groente. Het eten is dus ruim voldoende.

Gegeten op 17 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier wordt je echt als gast behandeld. Het personeel en de eigenaar zijn heel attent en gastvrij. Prachtig gelegen restaurant aan het water. We hebben de zon onder zien gaan. Erg mooi. Het eten is prima. Zelf kon ik buiten de kaart om paling krijgen. Deze vis was in de direkte omgeving gevangen en was erg smakelijk. Hoofdgerecht was een soort stoofpotje van lam. Precies goed gekruid. Hier komen we zeker een keer terug

Gegeten op 27 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Op een zomerse avond het weekend ingeluid op een mooi terras bij restaurant KIP. De zaak ziet er wat donker uit als men voor de deur staat, maar achter het restaurant vind je een mooie typische stadse binnentuin. Je waant je hier in Italiaanse sferen. Boven was er zaal waar een bruiloft aan de gang was. Hier hadden we geen last van gehad. We hebben een 3 gangen diner gegeten op een prachtig opgedekte tafel en gestart met een heerlijke prosecco. Voor en hoofdgerecht waren prima. Zowel de vis als het vlees waren uitstekend bereid met bijpassende groentes. De smaken kwamen prima samen. Als dessert kregen we onder andere een soort van taartje van bolus deeg met appel. Heel aparte variant. Attente vriendelijke bediening. 1 min puntje de tafel stond onder een boom. Hier kwamen wat kleine takjes vanaf die op ons bord vielen. Geslaagd restaurant bezoek.

Gegeten op 5 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Op een mooie zomeravond op het terras een 3 gangen diner genuttigd. We kregen gerechten van een typische eetcafé menu. Indien je daar op instelt en niet hogere verwachtingen hebt dan dat, is het hier prima vertoeven. we kregen verse groente en lekkere frites bij een heerlijk stukje vlees/vis. De ijsjes toe waren okee. Gezellig terras.

Gegeten op 16 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Gezien de goede recensies zijn we hier een keer gaan eten. Helaas wordt aan deze hoge verwachting niet voldaan. De kok kan zeker koken: het vlees is goed bereid. Al hadden we wel een zwart randje af en toe. De sla was niet gesneden en stond al veel te lang met dressing voor het opdienen. gevolg matige salade. Daarbij kregen we veel te zoute friet. De gekookte groente waren wel goed klaargemaakt. De desserts waren net aan voldoende van smaak, al miste de slagroom suiker. De cappuccino toe was een melk bakje. Waar zijn de espresso bonen? De gastvrouw was vriendelijk en er werd in een goed tempo opgediend. al met al voldoende. Kwaliteit lijkt niet boven een gemiddeld eet café niveau uit te stijgen.

Gegeten op 18 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Op een van de mooiste plekjes van Nederland ligt dit hotel restaurant. Gastvrij en zeer hoogwaardige kwaliteit eten. Je moet wel even wachten op je eten, maar dat wordt goed gemaakt door de zeer uitgebalanceerde smaken op het bord. Met name de kalfs lende met de truffel jus is echt een aanrader. Nog zelden zo lekker gegeten als hier. Het uitzicht vanaf het terras is magnefiek

Gegeten op 17 juli 2013

IENS bestaat 15 jaar!