Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van MargieM

MargieM

Mario heeft een stevige verbouwing achter de rug met het mooiste en grootste terras van Barendrecht. De nieuwe kaart geeft nog meer variatie dan dat er al was. We probeerde de nieuwe garnalen uit de oven met knoflook tomatensaus, verrukkelijk. Hoofdgerecht ossehaas met pepersaus en kabeljauw met witte wijnsaus,( dit laatste op verzoek ) geweldig, en je komt hier niet van de honger om. Daarom geen dessert na maar lekker koffie met verse mint thee.

Gegeten op 11 april 2014

MargieM

Hebben hier met 6 personen gegeten met een 4 gangen verrassingsmenu. Vroegtijdig geboekt vanwege drukte, bij vermeld dat het een 50jr huwelijksfeest is, vond het jammer dat we in het kantine gedeelte werden ingedeeld ipv met mooi linnen gedekte tafels beneden. Was iets feestelijker geweest. Op het eten niets aan te merken aparte carpaccio van verse zalm met garnalen, heerlijke pompoensoep, runderentrecote met minimale groente en garnering, maar wel supermals. (Misschien een schaaltje salade hierbij?) Voor dessert een tompouce met toebehoren. Het was een gezellige avond.

Gegeten op 12 april 2014

MargieM

Na een lange tijd weer eens bij Lof gegeten, was vroeger altijd goed. Maar wacht je te lang kan de skepter worden overgenomen, en dat was hier dik te merken. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen netjes naar de tafel gebracht maar niet de jassen aangepakt. De aspergesoep was flauw en zonder asperges, dan sprong de kerrysoep met garnalen er bovenuit. Hoofd gerecht gamba`s met varkenshaaspunten in piri piri saus was flauw en niet pittig weinig groente en geen sla wel frietjes met mayonaise en wanneer je extra mayonaise wilt heb je pas kontakt als de frietjes bijna koud zijn. Vriendelijk bij binnenkomst maar ongeinteresseerd bij het weg gaan.

Gegeten op 10 april 2014

MargieM

Via Iensdinner weken hier gegeten, een 3 gangen menu met vrije keus van de kaart. Vriendelijke bediening ondanks de drukte van een groot gezelschap. Vooraf de tartaar met seranoham wat heerlijk van smaak was, daarna de gamba`s met kalfsoester met wat wokgroente en geb.aardappelen, zak Frietjes met mayonaise en een schaaltje salade ruim voldoende met ons 2tjes.Hierbij dronken wij een fles Chardonnay met een karaf water. Nagerecht overgeslagen en heerlijke koffie met lekkere verrassingen gehad. Een aanrader voor een gezellig avondje uit.

Gegeten op 8 april 2014

MargieM

3 Gangen dinner a la carte met groupon hier heb ik op mijn strepen gestaan! Na even een heen en weer gebabbel kwamen we er toch uit dat we vrij konden kiezen. Het was een drukke zaterdag muziek stond erg hard aan, gezellig babbeltje werd wat schreeuwen naar elkaar. Bediening is vriendelijk maar erg langzaam 15 min op een wijntje en fles water wachten(geen karaf water) is erg lang. Vooraf mezze speciaal is karig met ook hier brood die al een tijdje stond. Hoofdgerecht lamsbout en mixgrill, is redelijk maar niet om te zeggen dit is een topper. Nagerecht de appel met vanille saus was lekker maar flensje als een pannekoek met ijs en marmelade was matig. Smaken verschillen zal ik maar zeggen.

Gegeten op 5 april 2014

MargieM

Hebben hier op een doordeweekse dag gegeten geen iens of couvert week, dan is alle aandacht weer voor de klanten het eten optimaal en voor 25 euro een 3 gangen keuze dinner met sommige supplementen erbij is er voor elk wat wils.
De garnalen vooraf is een pre, en de chateaubriand met aandacht klaargemaakt (supplement), daarna flensjes met ijs. Voor deze prijs ben je gezellig uitgeweest,

Gegeten op 25 maart 2014

MargieM

Dit is een heerlijk ouderwets eetcafe, met leuke prijsjes voor het eten. Honger zal je hier niet lijden.
We hadden hier het 3 gangen menu met geitenkaassalade vooraf, en suddervlees met puree en
snijboontjes, tjonge wat veel ik knapte bijna met de frites, sla, komkommer en de verse appelmoes.
Daarna nog een dessert die ik maar niet meer nam, kregen daarvoor een heerlijk kopje koffie. erg vriendelijk personeel wel erg druk in het weekend maar voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 maart 2014

MargieM

Gisteren hier gegeten met de restuarantweek, het was fantastisch. Bij binnenkomst vriendelijk personeel die netjes de jassen aanpakt je naar de tafel begeleid. De amuses waren een leuke verrassing, het voorgerecht een ware smaakbom, erg mooi van opmaak, net als tussengerecht, hoofdgerecht en de fantastische kaaswagen. Chapeau er kunnen maar weinig de kaas kloksgewijs neerleggen. En de bonbonwagen is een lust voor het oog. Bedankt Fred voor een prachtige avond die we echt nodig hadden.

Gegeten op 18 maart 2014

MargieM

Bij binnenkomst worden de jassen niet aangepakt, de ober was vrij afstandelijk moesten om de wijn kaart vragen en ook om brood. Het uitzicht is mooi aan het water, restaurant zelf een beetje gedateerd, en de verwarming mag iets eerder aan.
De zalmtartaar en steaktartaar waren goed van smaak de knoflooksoep een uitschieter heerlijk van smaak hoofdgerecht vis en vlees ook goed maar de rissotto was te droog het dessert was weer netjes en goed van smaak. Al met al voor een mooie dag is dit voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 11 maart 2014

MargieM

De schiedamse bridgedrive bracht ons bij dit eetcafe. We mochten hier de lunch gebruiken die gewoon weg fantastisch was met een eigen gemaakte romige tomatensoep, broodje kroket en een sandwich erg verzorgd. Via de vriendenkring gingen we ook nog eens hier dinneren, jammer vanwege tijdgebrek alleen maar hoofdgerecht genoten een overheerlijke kalfsoester in saliesaus super mals. De speciale koffies waren wel wat klein uitgevallen maar de rest is toppie, ook de wijn is niet hoogstaand maar wel lekker.(huiswijn). Hier kom ik graag nog eens terug.

Gegeten op 7 september 2013