a TripAdvisor company

van MargieM

MargieM

Altijd een drukke brasserie, we gingen voor de kalfslever niks op aan te merken goede kwaliteit rose gebakken met uitjes, spekjes en champignons heerlijke frietjes en goed gebakken aardappels. Vooraf de kreeftensoep en de carpaccio, en koffie na met heerlijke snoeperijtjes. Vriendelijke bediening, we komen graag terug.

Gegeten op 15 februari 2016

MargieM

Via vrienden hier gekomen, een gezellig intiem restaurant met een redelijke prijs waar je waarvoor je geld krijgt. Een heerlijke steaktartaar, garnalen met een hele lichte curry (sereh) saus, Ierse entrecote met overheerlijke zelfgemaakte frietjes en truffelmayonaise. Kaas om het af te maken, koffie met een soort soesje toe en dat voor 35 euro geweldig. Plus een paar supplementen.

Gegeten op 2 februari 2016

MargieM

Een gezellige aanwinst voor Barendrecht. Heerlijke wijn gezellige bediening erg attent. De rauwe tonijn/zalm en carpaccio als voorgerecht, overheerlijke zeebaarsfillet en een ossenhaas met stroganof saus. Koffie na en de avond was weer gezellig gevuld.

Gegeten op 4 februari 2016

MargieM

Met de meiden club hier gegeten. Echt een aanrader proeverij van de voorafje. De lamsrack was goed rosé gebakken, de zeetong zeer smakelijk en de kabeljauw een aanrader net als de surf en turf. Als nagerecht de koffie complet met heerlijke lekkernijen. Al met al een geslaagde meiden avond.

Gegeten op 16 oktober 2015

MargieM

Dit blijft onze favoriete Italiaan . Heerlijke carpaccio en hete garnalen vooraf de zelf gemaakte broodjes zijn nergens zo lekker als hier. Hoofdgerechten gegrilde lamskarbonades met zelfgemaakte gebakken aardappels en heerlijke kabeljauwfille is een aanrader. We worden hier altijd supervriendelijk geholpen maar ja we gaan nooit op erge drukke dagen hier eten.

Gegeten op 25 oktober 2015

MargieM

Via Iens hier terecht gekomen...wat een mooie gezellige zaak...we werden verwend met ons 3tjes met een mooie tafel aan het raam met koninklijke stoelen. Wauw en nu nog het eten heerlijke carpaccio, Tonno vitello en een overheerlijke proever van voorafje. De op houtskool gegaarde zalm was heerlijk net als de dorado. ..De wijntjes waren ook goed ...Bedankt voor een mooie afsluiting van een prachtige herfstdag we komen graag terug.

Gegeten op 1 november 2015

MargieM

Een leuk restaurant met jong personeel die nog wel wat moeten leren. Op iens gekeken en ivm goede recenties hier een tafeltje geboekt. De proeferij van champignons en de salade vooraf was erg lekker, hoofdgerecht vis uit het pannetje was smakelijk evenals de kip, met frites en wat salade.
Kaasplankje graag volgende keer op volgorde van smaak en uitleg welke kaassoorten. We komen graag terug.

Gegeten op 3 oktober 2015

MargieM

Op vakantie dichts bijzijnde restaurant bij vakantiehuis. Hadden ons verheugd voor meerdere bezoeken...helaas. Carpaccio en een paddestoelenraguot was lekker van smaak maar een paar stukjes brood bij de carpaccio ontbrak. Bij de hoofdschotel werd gevraagd friet of gebakken aardappels waarop we graag van elk wat wils bestelde. Helaas werd dit extra berekend zonder overleg. De varkenshaas met zowel satesaus als groene pepersaus was redelijk van smaak goed verzorgd met groente. Alleen een nare bijsmaak als we afgerekend hebben leuke tip hebben geven en na de bon te hebben geinspecteerd het voorval van de extra kosten vertelde, als antwoord kregen had ze niet mogen doen maar een volgende keer verrekenen we het....sorry jammer.

Gegeten op 1 oktober 2015

MargieM

Met 4 personen hier gegeten vooral ivm goede resencies. We begonnen met 4 kreeftensoepjes lekker maar niet om dit te herhalen. De dames hadden een halve kreeft en garnalen de heren een entrecote en een zeebaars met wat frites en een garnering. Prijsverhouding vind ik ze erg hoog. En vanwege de drukte vind ik ze een beetje als een kip zonder kop lopen. Alleen de dame deed behoorlijk haar best. Een beetje klanten binding voor zulke prijzen wordt wel graag gewaardeerd.

Gegeten op 26 september 2015

MargieM

Een afhaalpizzaria die verbouwt is naar een restaurant! Het brood met smeerseltjes is jammer genoeg niet zelf gemaakt brood. De pasta met kalfsvlees is redelijk de gorganzola pizza`s waren goed maar de pizza zalm en garnalen was niet lekker waarschijnlijk had de zalm wat te veel in plastick gezeten of van zeer goedkope kwaliteit. Door personeel gebrek ging alles wel erg stuntellig.

Gegeten op 22 september 2015