van eertje1957

• Recensies in de laatste twee jaar

Na een heerlijke stadswandeling door dit leuke plaatsje besloten we om nog lekker op het terras te gaan eten. Wij hadden de varkenshaassate en de boerenschnitzel. De hoeveelheden waren groot te noemen en we hebben ervan genoten.

Gegeten op 8 september 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens een weekendje Epe kwamen we bij het Wapen terecht. Het leek ons erg gezellig en dat bleek dus ook. De verwelkoming was hartelijk, dus wij voelden er ons erg welkom. De kaart is niet erg groot (zou iets meer op kunnen). We hebben de schnitzel en de varkenshaas saté gegeten en alles was erg lekker en goed warm.
Kortom, gewoon lekker!

Gegeten op 15 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens een weekendje weg met z'n viertjes hier terecht gekomen. Het was een aangename verrassing. Wij vonden het concept goed. Er was veel keus qua eten en er werd goed gelet op de aanvulling van de buffetten. Erg druk wel en vrij warm. Wij hopen dat wij in het westen ook een dergelijk restaurant krijgen.

Gegeten op 9 mei 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Ook een wandelarrangement via Vakantieveilingen geboekt. Met z'n viertjes kregen we eerst een koffie met appelkruimelkoek. Lunchpakket bestond uit een broodje ham en een broodje kaas, blikje sinas en een sinaasappel. Na het wandelen hadden we best wel trek maar met dit verrassingsmenu konden we de honger niet echt stillen. Wij kregen een waterige bouillon, een potje met wat champignons en een tweetal stukjes varkenshaas erin. Friet was redelijk, nagerecht matig. Had allemaal net iets beter gekund denken wij.

Gegeten op 19 mei 2013

• Matig

Weliswaar niet gegeten, maar tijdens een wandeling voor het nuttigen van een drankje bezocht. Uitermate storend vonden wij de borden op het terras met de woorden: U MAG binnen zelf uw drankje halen. Zo gezegd zo gedaan en vervolgens mag je dan niet in het eigenlijke eetgedeelte van het terras plaatsnemen. Dit is ook afgesloten door plantenbakken en tafeltjes. Wij vonden de entourage erg ongastvrij; hebben wij elders nog niet eerder zo ervaren.

• Matig

Sluiten ons aan bij de vorige matige recenties. Wij boekten ook met een bon via Vakantieveilingen. Het echte Griekse aspect mis je hier wel. Voorgerecht bestond uit drie paddenstoeltjes en het hoofdgerecht was ook matig. Gevraagd of ik souflaki kon krijgen ipv bifteki; was mogelijk, maar wel tegen betaling van meerprijs. Uiteindelijk kreeg ik toch de niet gewenste bifteki en werd de kipfilet weggelaten. Bifteki van echtgenoot was smakeloos en we misten de typisch Griekse salade.
Wij zouden niemand aanraden hier Grieks te eten.

• Uitstekend

Wij waren hier met z'n viertjes op zondag 29 april. In de buurt een weekendje weg en op zoek naar een eetcafeetje.
Wij vonden de ontvangst gastvrij en we hebben er heerlijk gegeten. De frites en varkenhaas waren echt super, dus geen minpunt te bedenken. Volgende keer weer!

• Goed

Gezellige sfeer, wij zaten op het terras en werden snel en vriendelijk bediend. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, het was smakelijk, lekkere frietjes.

IENS bestaat 15 jaar!