van eertje1957

eertje1957

Vanavond heerlijk gegeten met zijn viertjes. Vanwege de goede recensies kwamen we hier terecht vanaf het Villapark IJsselhof.
Ons viel de kindvriendelijkheid al direct op: een leuke speelhoek voor onze kleinzoon. De kaart was uitgebreid, er waren veel vleesgerechten voor 12,50 en een menu van de dag. Wij kozen voor de varkenshaaspuntjes, de schnitzel en de Drentse biefstuk. Alles werd leuk aangekleed geserveerd en was erg smakelijk. Grote porties trouwens. Kortom, helemaal top. Een gezellige bediening maakte alles compleet.

Gegeten op 23 oktober 2014

eertje1957

Al een hele tijd niet meer gegeten bij de Pasta Company. Nu mede vanwege de Ah/Iens -actie weer eens gereserveerd. Voordeel is hier dat men gewoon kan kiezen uit beide menu's, waarvan het tweede dus gratis is. We hebben heerlijk gegeten, nacho's en yakitori waren lekker, de pizza salami en de pasta carbonara waren ook smakelijk. Bediening vinden wij top, attent, snel en vriendelijk. Kortom, voor de prijs moet je het echt niet laten.

Gegeten op 21 september 2014

eertje1957

Wij hadden een Hema diner-voor-twee bon gekregen en sloten ons dagje Amsterdam af in dit gezellige restaurant. Als voorgerecht kozen wij de tomatensoep en de carpaccio, welke goed smaakten. De kaart biedt trouwens uitgebreide keuzemogelijkheden. Vervolgens waren de spareribs echt super en los van het bot. De fajitas met kip en biefstuk waren echt sizzling en erg smakelijk. De bediening is ook super, dus echt een aanrader dit restaurant.

Gegeten op 17 augustus 2014

eertje1957

Onze kinderen waren er vrijdag met een groep geweest en wij verbleven in de buurt, dus richting de Goesting. Wij vonden het een leuk eetcafé met lekker eten. Onze Mixed grill was prima in orde en het steppegras is een leuke afwisseling voor kinderen. Er is trouwens een enorme speelhoek, dus de kids kunnen makkelijk mee. De bediening was vriendelijk en als we weer eens in de buurt zijn, gaan we zeker terug.

Gegeten op 9 juni 2014

eertje1957

Tijdens ons weekendverblijf in Almelo kozen we ervoor om bij de Linde te eten. De bediening was vlot en vriendelijk. Flinke portie vers stokbrood met aioli en boter gekregen. Mixed grill en een heerlijke met groenten beladen schnitzel besteld. Alles was tiptop in orde. Ook de aangeprezen soes met advocaat en slagroom smaakte echt heerlijk bij de koffie.
Kortom, voor lekker en betaalbaar eten kan je hier gerust langskomen.

Gegeten op 2 mei 2014

eertje1957

Na een heerlijke stadswandeling door dit leuke plaatsje besloten we om nog lekker op het terras te gaan eten. Wij hadden de varkenshaassate en de boerenschnitzel. De hoeveelheden waren groot te noemen en we hebben ervan genoten.

Gegeten op 8 september 2013

eertje1957

Tijdens een weekendje Epe kwamen we bij het Wapen terecht. Het leek ons erg gezellig en dat bleek dus ook. De verwelkoming was hartelijk, dus wij voelden er ons erg welkom. De kaart is niet erg groot (zou iets meer op kunnen). We hebben de schnitzel en de varkenshaas saté gegeten en alles was erg lekker en goed warm.
Kortom, gewoon lekker!

Gegeten op 15 juni 2013

eertje1957

Tijdens een weekendje weg met z'n viertjes hier terecht gekomen. Het was een aangename verrassing. Wij vonden het concept goed. Er was veel keus qua eten en er werd goed gelet op de aanvulling van de buffetten. Erg druk wel en vrij warm. Wij hopen dat wij in het westen ook een dergelijk restaurant krijgen.

Gegeten op 9 mei 2013

eertje1957

Ook een wandelarrangement via Vakantieveilingen geboekt. Met z'n viertjes kregen we eerst een koffie met appelkruimelkoek. Lunchpakket bestond uit een broodje ham en een broodje kaas, blikje sinas en een sinaasappel. Na het wandelen hadden we best wel trek maar met dit verrassingsmenu konden we de honger niet echt stillen. Wij kregen een waterige bouillon, een potje met wat champignons en een tweetal stukjes varkenshaas erin. Friet was redelijk, nagerecht matig. Had allemaal net iets beter gekund denken wij.

Gegeten op 19 mei 2013

• Matig

• Matig

Weliswaar niet gegeten, maar tijdens een wandeling voor het nuttigen van een drankje bezocht. Uitermate storend vonden wij de borden op het terras met de woorden: U MAG binnen zelf uw drankje halen. Zo gezegd zo gedaan en vervolgens mag je dan niet in het eigenlijke eetgedeelte van het terras plaatsnemen. Dit is ook afgesloten door plantenbakken en tafeltjes. Wij vonden de entourage erg ongastvrij; hebben wij elders nog niet eerder zo ervaren.