Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van koetjeboe

koetjeboe

Een zeer goede aanwinst voor het Paterswoldsemeer. Gelukkig niet meer gesloten op zondag en ook welkom voor alleen een kopje koffie of een borrel. Heerlijk geluncht, de Rietschans Burger, goed gebakken, goed gevuld met tomaat, komkommer, spek en kaas. Tafelgenoot had de Chef's lunch vegetarisch, ook hij was hierover goed te spreken. Ik hoorde van de bediening dat sinds de opening de Rietschans enorm in trek is en het dé nieuwe hotspot van het noorden is, wel zorgt deze drukte voor logistieke problemen, maar volgens het personeel gaat het iedere dag een beetje beter. Ze ervaren het zelf ook als zeer vervelend als de klanten ontevreden weggaan. Ik heb alleen maar gezien dat ze hun best doen om iedere klant tevreden te stellen.

Over de ambiance van het restaurant valt niets af te dingen, prachtige locatie, mooi terras en eigentijdse inrichting.

Wij komen zeker een keer terug voor diner en naar we hebben gehoord voor de prachtige zonsondergang!

Gegeten op 28 juli 2014

• Goed

• Goed

In dit restaurant kom ik heel graag. Eten is altijd goed en lekker. En de beleving speelt hier uiteraard ook een rol in!

• Uitstekend

Goed eten, leuke ambiance, fijne bediening.

• Uitstekend

Heerlijk eten voor een zeer goede prijs. Bediening ziet er super verzorgd uit en geeft je een welkom gevoel. Het restaurant is een mooie en goede aanwinst voor de stad Groningen!