van Peter_elly

• Recensies in de laatste twee jaar

Prima plaatsen aan het raam met goed zicht op de Maas. Met een groepje wezen eten, vooraf menu besproken. Voorgerecht gerookte zalm, was goed op smaak. Het hoofdgerecht roodbaarsfilet was wel goed maar de aan de zuinige kant. Nagerecht een parfait was redelijk.

Gegeten op 10 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Deze zaak is op een steenworp afstand van hotel de Lutteweide waar wij een kamer geboekt hebben, we hebben gekozen voor een drie gangen diner voor € 23,95. Leuke locatie, mooie zaak, goede ontvangst vriendelijke personeel. Voorgerecht champignons in bierbeslag en de gebakken mosselen waren goed bereid en op smaak. Als hoofdgerechten hebben we doradefilet met tomatem/paprikasaus en een mixed grill. Goed op smaak, als side dish groenten, gebakken aardappelen en friet. Veel eten, prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Als we in de buurt zijn kom ik hier zeker terug.

Gegeten op 5 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

We hebben het weekend doorgebracht in (2 nachten) hotel restaurant de Lutteweide. Wat opvalt is de persoonlijke service en de warme ontvangst van het personeel eigenaar Harry. We hebben de eerste avond in het hotel gegeten, we hebben beiden voor de zalm gekozen op een bedje van snijbonen en dillesaus. Op verzoek werd de saus apart geserveerd, witte huiswijn €15,00 per fles is een goede combinatie. Zalm was goed bereid, je merkt dat Harry aandacht aan het eten besteed en de bediening was meer dan oke. Kom hier zeker nog een keer terug

Gegeten op 4 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst werden hartelijk ontvangen, jas werd direct aangenomen. We kregen een tafel voor twee bij het raam vlakbij de ingang. Het voorgerecht was prima, tonijn (zeer dun gesneden) mooi gerepresenteerd. Het hoofdgerecht was sucade met varkenswang. Mijn partner vroeg of er een alternatief voorhanden was, er was hiervoor een parelhoen beschikbaar (bleek een parelhoenbout te zijn) Hoofdgerechten waren prima op smaak. De wijn (La Baume) witte sauvignon blanc was lekker (flesje besteld). Het dessert was broodpudding met caramel-ijs. Koffie na, kom hier zeker nog een keer terug

Gegeten op 22 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Met een aantal collega's hier gegeten en het moet gezegd worden de ambiance is op het eerste gezicht gezellig, aparte locatie.
Door de drukte loopt het niet gesmeerd(het zat gewoon vol). We werden naar boven gedirigeerd om daar plaats te nemen, daar heb je heel erg veel last van de akoestiek van de kerk als deze vol zit. We konden elkaar bijna niet verstaan. Eten was voor mij van matige kwaliteit, kabeljauw met gebakken spek en tuinbonen, deze waren een beetje hard. Prijs van het eten staat niet in verhouding tot de geleverde kwaliteit.

Gegeten op 16 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Vol verwachting naar de SS Rotterdam Club Room om de verjaardag van mijn broer te vieren. Wat was dat een tegenvaller, de service laat te wensen over. Het duurt lang voordat het diner op gang komt de organisator is drie maal bij het personeel geweest om te vragen of er nog iets te drinken komt. De amuse was een lachtertje witlof schuitje, kaasstengel, marshmellow met bietensmaak??
Voorgerecht zalm (met uitelkaar gehaalde salade) was het net niet. Carpaccio was oke.
Hoofdgerecht (runderlende en kabeljauw) waren goed maar de porties zijn wel klein.
Bijgeleverde groente waren hard en koud. Nagerecht was het ook net niet (wentelteef met jam)
We waren om half acht binnen en vertrokken teleurgesteld om half twaalf. Mij zien ze hier niet meer.

Gegeten op 18 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Met de afdeling een diner bij de Poentjak, een gedateerd decor maar uiterst vriendelijke bediening. Eten werd opgediend in (te) kleine schaaltjes. Naar mate de tijd vorderde was veel van het eten koud geworden. De kwaliteit van het eten was in orde.

Gegeten op 17 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Op deze locatie hebben de afgelopen verschillende restaurants het geprobeerd, niet gelukt. Ik hoop dat mediterraanse chef meer geluk heeft.
Aan het eten zal het zeker niet liggen.
Heerlijk gegeten was top de medye (mosselen in wittewijnsaus) was voortreffelijk, de gevulde champignons eveneens. Hoofdgerechten (zalm van de gril en mixed vis perfecto) met een goede bijpassende wijn alle lof voor de chef. De bediening was top en zeer vriendelijk.
Komen hier zeker terug

Gegeten op 24 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier met de familie mijn 60e verjaardag gevierd, hartelijke ontvangst met een drankje.
Eten is van goede kwaliteit en er is voor ieder wat wils. Een service gericht team van medewerkers. je kunt alles vragen ze proberen het naar je zin te maken.
Kom zeker terug om a la carte te eten

Gegeten op 19 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Op zoek naar een itiliaans restaurant op de Maasport zijn er verschillende gevestigd. Kwamen terecht bij La Strada, kozen voor buiten eten achter in de tuin. Eigenaar uitermate vriendelijke en klantgericht. Wijnkaart was beperkt maar zeer redelijk geprijst. Kaart was zeer uitgebreid aangezien deze ook wordt gebruikt voor thuisbezorging. Spaghetti carbonara was goed van smaak en voor mijn vrouw werd de zalmschotel aangepast aangezien zij een kleine eter is. De wijn die we bestelde was de verkeerde (duurdere) maar dat mocht de pret niet drukken. Wel aan de eigenaar op geattendeerd dat hij hier wel op moet letten. Al met al voortreffelijk gegeten, de eigenaar kwam ons tegemoet doormiddel van een reductie op de rekening, ik ben in het midden gaan zitten gezien de goede service en klantgerichtheid. Als ik in Weert ben zal ik hier zeker terugkomen

Gegeten op 23 augustus 2013

IENS bestaat 15 jaar!