van Peter_elly

Peter_elly

In het kader van een pensionering van een collega hier de dag afgesloten met een prima diner. Ontvangst was hartelijk en gastvrij. Vooraf even borrelen aan drank geen gebrek. Ik heb als voorgerecht de st. Jacobschelpen genomen, als hoofdgerecht de kabeljauw. Excellent gegeten.

Gegeten op 26 maart 2015

Peter_elly

Via het internet bij Le Bibelot terecht gekomen. Prima ontvangst en dito service
Eten was op tijd en van prima kwaliteit. Voorgerecht (mosselen) werd geserveerd in een klein pannetje, erg lekker. Hoofdgerecht (vis) was goed bereid en goed op smaak. Nagerecht hebben we niet genomen aangezien de porties meer dan voldoende waren. Komen zeker nog een keer teruf

Gegeten op 12 maart 2015

Peter_elly

We hebben hier de lunch gebruikt, zeer matig resultaat en overprijst. Ik had de uitsmijter met spek en tomaat, echtgenote een pistolet met gerookte kip. Had niets met gerookte kip te maken en was zeer karig belegd.
Mij zien ze hier niet meer.

Gegeten op 28 februari 2015

Peter_elly

We hebben een IENS dinerdeal geboekt bij La Stanza (beneden zat het vol), heerlijk voorgerecht de carpaccio, als supplement hebben we de gegrilde tonijn met knoflookschuim genomen (prima). Hoofdgerecht de parelhoenderborst was wat vlak van smaak maar mooi en goed gerecht. We hebben als tweede supplement het kaasplankje genomen. Wereld avond gehad en komen zeker nog eens terug

Gegeten op 27 februari 2015

Peter_elly

Mijn zus is op 2 februari 65 jaar geworden, hebben we gevierd bij Kade 87.
Ongedwongen sfeer en gezellig druk, voorgerecht was prima in orde (zalm met roomkaas, wrap, en vitella tonato). Ik heb gekozen voor de scholfilet op twee manieren, was oke. Nagerecht was een kaasplankje of een zoet dessert. Ik heb het kaasplankje genomen. Niet bijzonder wel oke.

Gegeten op 7 februari 2015

Peter_elly

Met de gehele afdeling hier gegeten, was prima in orde. We hadden gekozen voor een diner en drankenarrangement. Ontvangst en bediening was heel goed, al je vragen en wensen werden serieus behandeld. Eten was van een prima kwaliteit en op tijd geserveerd. Commentaar van de collegaas was positief. De zaak liep gaande weg de avond helemaal vol en dat maakte het enigzins lawaaierig.

Gegeten op 11 december 2014

Peter_elly

Ter gelegenheid van een collega die met pensioen ging hebben we hier met 10 mensen gegeten. Het eten was goed een vooral de sushi was erg vers en lekker. Waar het misging waren de verkeerde bestelling die werden geserveerd aan onze tafel. Na verschillende keren de bediening hier op aan te spreken ging het goed. Gerechten waren prima bereid, alleen het personeel mag de bestellingen wat beter in de gaten houden

Gegeten op 24 april 2014

Peter_elly

Prima plaatsen aan het raam met goed zicht op de Maas. Met een groepje wezen eten, vooraf menu besproken. Voorgerecht gerookte zalm, was goed op smaak. Het hoofdgerecht roodbaarsfilet was wel goed maar de aan de zuinige kant. Nagerecht een parfait was redelijk.

Gegeten op 10 april 2014

Peter_elly

Deze zaak is op een steenworp afstand van hotel de Lutteweide waar wij een kamer geboekt hebben, we hebben gekozen voor een drie gangen diner voor € 23,95. Leuke locatie, mooie zaak, goede ontvangst vriendelijke personeel. Voorgerecht champignons in bierbeslag en de gebakken mosselen waren goed bereid en op smaak. Als hoofdgerechten hebben we doradefilet met tomatem/paprikasaus en een mixed grill. Goed op smaak, als side dish groenten, gebakken aardappelen en friet. Veel eten, prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Als we in de buurt zijn kom ik hier zeker terug.

Gegeten op 5 april 2014

Peter_elly

We hebben het weekend doorgebracht in (2 nachten) hotel restaurant de Lutteweide. Wat opvalt is de persoonlijke service en de warme ontvangst van het personeel eigenaar Harry. We hebben de eerste avond in het hotel gegeten, we hebben beiden voor de zalm gekozen op een bedje van snijbonen en dillesaus. Op verzoek werd de saus apart geserveerd, witte huiswijn €15,00 per fles is een goede combinatie. Zalm was goed bereid, je merkt dat Harry aandacht aan het eten besteed en de bediening was meer dan oke. Kom hier zeker nog een keer terug

Gegeten op 4 april 2014