van Faus21

• Uitstekend

Dagverse producten op tafel, heerlijke wijn, attente bediening en geweldige locatie. Met als hoogtepunt het zelfgemaakte ijs en overheerlijke runderlende. We hebben samen met onze buitenlandse gasten enorm genoten en komen hier zeker nog eens terug.

• Uitstekend

Heerlijk gegeten alvorens naar een concert in de nabijgelegen '013' te gaan. Erg vriendelijk en beleefd personeel, het komt niet vaak meer voor dat er tussentijds wordt gevraagd of alles naar wens is. Verse groenten, malse biefstuk en patat geserveerd in een patatzak met houder. Origineel en zeker de moeite waard!

• Matig

Gisteravond met grote groep hier gegeten. Het cabaret was matig, moppen van andere comedians recyclen viel niet in goede aarde en de dame in kwestie was erg vol van zichzelf (misschien was dit ook gespeeld maar het was 'too much'). Bediening was heel wisselend, sommige dames waren uitstekend en super vriendelijk, enkele dames waren weinig spraakzaam en maakten een potje van het uitserveren. Het eten zelf vond ik erg tegenvallen. Ik ben hier 4 jaar geleden al eens geweest en herinner mij toen een heerlijk diner. De ossenhaas was erg roze en ik ben er vrij zeker van dat deze ingevroren is geweest gezien de structuur van het vlees. Ook zaten er amper groenten bij onze gerechten en waren de patatjes slap. Een collega had een te doorbakken zalmfilet die heel droog was. Ook het dessert, een applecrumble, was opgemaakt in een glas met yoghurt waar we nogal verbaasd over waren. De zure smaak van de yoghurt deed het gerecht geen goed. Jammer om te zien dat de kwaliteit zo veranderd is. De flyer hebben we ook op tafel laten liggen... deze wemelde van de schrijf- en taalfouten.

IENS bestaat 15 jaar!